۱۱۴۳۱۰۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سری جدید و ارزان کوپه بی ام و M۸

کمپانی آلمانی BMW پس از عدم تحقق اهداف از پیش تعیین شده در عرضه خودروی BMW M۸ در سال ۲۰۲۱، اکنون از مدل جدید این خودرو برای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرده است که در مقایسه با مدل قبلی از قیمت ارزان تری برخوردار است و به این طریق امیدوار است تا با کاهش قیمت، اهداف فروش خود را محقق کند.

فرارو: کمپانی آلمانی BMW پس از عدم تحقق اهداف از پیش تعیین شده در عرضه خودروی BMW M۸ در سال ۲۰۲۱، اکنون از مدل جدید این خودرو برای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرده است که در مقایسه با مدل قبلی از قیمت ارزان تری برخوردار است و به این طریق امیدوار است تا با کاهش قیمت، اهداف فروش خود را محقق کند.

کمپانی BMW، در سال ۲۰۲۱ خودروی BMW M۸ را تنها به عنوان یک مدل چهار راهی بازارهای ایالات متحده کرد که در این کشور به کوپه M۸ گران قیمت معروف شد. با این حال، این خودرو آن طور که باید و شاید نتوانست در بازارهای ایالات متحده خوش بدرخشد و اهداف فروش سازنده آلمانی را محقق کند. علی رغم این شرایط، به نظر می رسد که کمپانی BMW هنوز از این خودرو ناامید نشده و قصد دارد مجدداً این اتوموبیل را روانه خطوط تولید خود برای سال ۲۰۲۲ کند.

کمپانی BMW اکنون خودروی BMW M۸ را برای سال ۲۰۲۲ آماده کرده و حتی بهتر از این، M۸ کوپه و M۸ کانورتیبل هر دو به عنوان مدل های Competition در دسترس خواهند بود و در مقایسه با برچسب قیمت آنها در سال ۲۰۲۰ کاهش قیمت زیادی را دریافت خواهند کرد. این موضوع خبر خوبی برای کاربران علاقمند به خودروهای این سازنده آلمانی است، به ویژه که کاهش قیمت جدید می تواند بسیاری از این کاربران را به خرید این خودرو ترغیب کند.

به عبارت دیگر، مدل جدید اکنون برای خریدارن همیشگی خودروهای BMW یک محصول اقتصادی محسوب می شود که با قیمت مناسب برای آن ها یک خودروی سطح بالا را به ارمغان می آورد.

مدل های جدید سال ۲۰۲۲، می تواند خودروی BMW M۸ Competition Coupe را به قیمت ۱۳۰۰۰۰ دلار برای علاقمندان به ارمغان بیاورد که حدود ۱۶۰۰۰ دلار از قیمت ۱۴۶۰۰۰ دلاری همین مدل در سال ۲۰۲۰ ارزان تر است. به همین ترتیب، M۸ Competition Convertible نیز به همان میزان شاهد کاهش قیمت بوده و با برچسب قیمت ۱۳۹۵۰۰ دلار، از قیمت ۱۵۵۵۰۰ دلاری مدل دو سال قبل، ارزان تر عرضه می شود. در سمت دیگر، مدل M۸ Competition Gran Coupe برای سال ۲۰۲۲ نیز به قیمت ۱۳۰۰۰۰ دلار فروخته می شود که ۱۳۰۰۰ دلار تخفیف در مقایسه با قیمت ۱۴۳۰۰۰ دلاری آن در سال ۲۰۲۰ است.

البته توجه به این نکته ضروری است که همه مدل های خودروی BMW M۸ که در ایالات متحده عرضه می شوند، مدلهای Competition خواهند بود، بدین معنا که از هر نوع بدنه ای که استفاده می کنید، از پیشرانه ۴.۴ لیتری V۸ توئین توربو با قدرت ۶۱۷ اسب بخار BMW استفاده خواهد کرد.

تصاویر خودروی جدید BMW M8

سری جدید و ارزان کوپه بی ام و M۸

سری جدید و ارزان کوپه بی ام و M۸

سری جدید و ارزان کوپه بی ام و M۸

سری جدید و ارزان کوپه بی ام و M۸

سری جدید و ارزان کوپه بی ام و M۸

سری جدید و ارزان کوپه بی ام و M۸

سری جدید و ارزان کوپه بی ام و M۸

سری جدید و ارزان کوپه بی ام و M۸

سری جدید و ارزان کوپه بی ام و M۸

سری جدید و ارزان کوپه بی ام و M۸

سری جدید و ارزان کوپه بی ام و M۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج