adexo3
۱۱۴۳۴۲۸
۱۰۴ نظر
۵۰۹۰
۱۰۴ نظر
۵۰۹۰
پ

۲۰ روز بعد از محرم پیک ششم شروع می‌شود

رئیس اورژانس بیمارستان سینا می‌گوید: کسانی که می‌گویند ما محرم را به هر نحوی شده زنده نگاه می‌داریم بگویند در کدام آیه و حدیث آمده که می‌توانیم مردم را به کشتن بدهیم؟ متاسفانه کسی با این افراد برخوردی نمی‌کند و برخی از آن‌ها از مسئولان ارشد هستند.

رویداد ۲۴: رئیس اورژانس بیمارستان سینا می‌گوید: کسانی که می‌گویند ما محرم را به هر نحوی شده زنده نگاه می‌داریم بگویند در کدام آیه و حدیث آمده که می‌توانیم مردم را به کشتن بدهیم؟ متاسفانه کسی با این افراد برخوردی نمی‌کند و برخی از آن‌ها از مسئولان ارشد هستند.

۲۰ روز بعد از محرم پیک ششم شروع می‌شود

* ویروس کرونا بار دیگر در ایران رکورد پیشین خود را شکست. روز گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا و ۵۴۲ نفر بر اثر ابتلا به ایت ویروس جان خود را از دست دادند. این در حالی است که بسیاری از کشور‌های جهان شرایط کرونایی کنترل و مرگ و میر بر اثر ابتلا به این ویروس پس از انجام واکسیناسیون گسترده به حداقل ممکن رسیده‌ است. در شرایطی که بیمارستان‌ها تخت خالی ندارند، فروش سرم در داروخانه‌ها به دلیل کمبود آن ممنوع شده است و روند واکسیناسیون قطره چکانی است، بر سر برگزاری یا عدم برگزاری مراسم محرم در کشور دعواست!

* ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا اعلام کرده به شرط رعایت پروتکل‌ها، برگزاری مراسمات محرم منعی ندارد. روز گذشته همچنین حساب کاربری سازمان تبلیغات اسلامی در اینستاگرام مسدود شد. گفته می‌شود توصیه‌های این سازمان مبنی بر برگزاری مراسم محرم و نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی کرونا، دلیل این تصمیم بوده است. علم الهدی امام جمعه مشهد نیز گفته کرونا بهانه‌ای شده است تا بسیاری از ضد دینان علیه محرم و عاشورا تبلیغ کنند. هیئات باید مراقب باشند تا سوژه عملیات روانی دشمن قرار نگیرند.

* به گفته پزشکان و محققان، سویه جدید ویروس کرونا یا همان دلتا در فضای باز نیز منتقل می‌شود و مردم راهی جز در خانه ماندن، ندارند. در این شرایط بحث برگزاری یا عدم برگزاری مراسم محرم همچنان داغ است و ظاهرا زور کسانی که تریبون در اختیار دارند بر فریاد کادر درمان خسته از دو سال مبارزه با کرونا چربیده و قرار است مراسم محرم بدون هیچ تغییری برگزار شود. پزشکان می‌گویند برگزاری مراسم محرم به بروز فاجعه در میزان مبتلایان و قربانیان کرونا خواهد انجامید.

۲۰ روز بعد از محرم پیک ششم شروع می‌شود

تحریم‌ها بر عدم توانایی کنترل بیماری کرونا تاثیر داشت

دکتر حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در گفتگو می‌گوید:

* اگر بخواهیم از جای درستی وارد بحث شویم، باید بدانیم اگر توصیه و خواهش و حرفی داریم برای مردم و کشور ایران است. ما در ایران برای کانادا برنامه ریزی نمی‌کنیم، پس درباره ایران و مردم ایران و کادر درمان کشور ایران صحبت می‌کنیم. اکنون در ایران با چند موضوع روبه رو هستیم که در نگرش ما در کنترل کرونا تاثیر دارد. یکی از آن مسائل تحریم است. اینکه برخی می‌گویند تحریم نقشی در تحریم دارو و بهداشت درمان ندارد، اما بازهم این کلمه و انگ تحریم روی ما وجود دارد و بر روی معاملات ما موثر است.

* نکته بعدی این است که ما در ایران هستیم. ما در منطقه خاورمیانه با روابط بحرانی و روابط خاصی که با دنیا داریم حضور داریم که به صورت سربسته از آن عبور می‌کنم. با توجه به دو نکته‌ای که گفتم، اکنون در کشور ما هم از بعد کیت و هم از بعد آزمایش‌ها هم در بعد دارو و هزینه‌ها و هم در بعد واکسن کرونا، با یک محدودیت و محرومیت مواجه هستیم. از همین رو ما در این موارد از کشور‌هایی که همتراز با ما یا پایین‌تر از ما هستند، بسیار عقب‌تر هستیم.

* (با بیان اینکه انتظارات مردم در حل و فصل موضوع کرونا بعد از دوسال هنوز برآورده نشده است): بعد از دوسال و گذشت ۵ پیک، تحمل مردم و کادر درمان تمام می‌شود. جامعه کشش بیشتری ندارد و نمی‌توان انتظار بیشتری هم داشت. از همین رو باید فکر و طرحی نو از هر راه داخلی و یا خارجی برای کنترل کرونا در اندازیم.

۲۰ روز بعد از محرم پیک ششم شروع می‌شود

برای پیک ششم کرونا آماده می‌شویم

رئیس اورژانس بیمارستان سینا:

* اکنون دچار یک وضعیت بی‌برنامه بین دو دولت هستیم. ما انتظار داشتیم در پیک پنجم به تبعیت از پیک چهارم، شاهد کاهش مبتلایان و فوتی‌ها باشیم، اما این اتفاق رخ نداد و بنا برگفته متخصصین همچنان در سراشیبی پیک پنجم به سر می‌بریم. خبر بدتر اینکه با توجه به اینکه یک باور اشتباهی وجود دارد که مردم در محرم و صفر نمی‌توانند مراسم ازدواج برگزار کنند، در دو هفته باقی مانده تا شروع محرم ترافیک عجیبی برای عروسی‌ها داشتیم که همزمان با شعار برگزاری پر قدرت محرم از سوی عده‌ای تا چند روز آینده شاهد پیک ششم کرونا در کشور خواهیم بود. ما کشور بسیار با تجربه‌ای در پیک بازی داریم و اگر دنیا تجربه‌ای نهایتا در سه سطح پیک را دارد ما برای پیک ششم آماده می‌شویم.

* معمولا بین پیک‌ها فاصله معنا داری وجود داشت که نشان می‌داد هم مردم رعایت کرده‌اند و هم مسئولان تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند. خصوصا بین پیک سوم و چهارم که چندماه فاصله وجود داشت. اما در بین پیک چهار و پنجم، کمتر از یک ماه شد و اگر همینطور پیش برویم بعد از مراسم‌های عروسی و محرم، شاهد پیک ششم کرونا باشیم.

* (با بیان اینکه احتمالا فاصله‌ای میان پیک پنجم و ششم نباشد و پیک ششم روی پیک پنجم بیاید): این دورنمایی از وضعیت بسیار بد کرونا در چند روز آینده است. همین مردمی که تا چندی قبل کادر درمان را تشویق می‌کردند، همان مردم به بیمارستان یورش خواهند برد و کادر درمان اولین گروهی خواهند بود که زیرپا، چک و لگد مردم را هم نوش جان خواهند کرد. به این دلیل که تخت خالی وجود ندارد و بحث و جدل پیش می‌آید و در این مواقع چون آستانه صبر و تحمل مردم و کادر درمان کم شده است، امکان بروز هر خشونتی وجود دارد و ممکن است مردم زود از کوره در بروند؛ مسئولان هم بیرون از گود نشسته و تماشا می‌کنند. در این شرایط هم خدا نکند که یک تجهیزات پزشکی آسیب ببیند. واقعا دیگر واویلا می‌شود.

۲۰ روز بعد از محرم پیک ششم شروع می‌شود

* به جز چهار ماه اول شیوع ویروس کرونا در کشور، تاکنون هیچ مراسم ملی و مذهبی و غیر ملی و غیرمذهبی تعطیل نشد. به خاطر تعارفات روزگار و اینکه دین را یک نوع ظاهرسازی می‌دانیم مراسم‌ها را تعطیل نمی‌کنیم. جان مردم به خطر افتاده است چرا مراسم محرم نباید تعطیل شود؟ در تاریخ هیچ وقت مراسمی گرفته نشده که به کشتن مردم کمک کند. آن دسته از افرادی که می‌گویند ما محرم را به هر نحوی که شده زنده نگاه می‌داریم بگویند در کدام آیه و حدیث آمده که می‌توانیم مردم را به کشتن بدهیم؟ متاسفانه کسی با این افراد برخوردی نمی‌کند و برخی از آن‌ها در راس مسئولیت‌ها هم هستند. اگر واقعا مقید بودند و راست می‌گفتند در خانه می‌مانند و این مراسم‌ها را برگزار نمی‌کردند. بگذارید کرونا تمام شود بعد می‌بینید مردم با چه اشتیاقی به مراسم‌ها می‌آیند.

* این پزشک معتقد است که پروتکل‌ها در مراسم‌های محرم رعایت نمی‌شود و اگر فاصله‌‌گذاری اجتماعی هم هست تنها جلوی دوربین رعایت می‌شود، مردم از یک در وارد و خارج می‌شوند و انتقال در همانجا صورت می‌گیرد. کرونای دلتا در فضای باز هم به دیگران منتقل می‌شود. ۲۰ روز بعد از پایان محرم شاهد شروع پیک جدید و افزایش مبتلایان و فوتی‌های کرونا خواهیم بود.

۲۰ روز بعد از محرم پیک ششم شروع می‌شود

اصلاحات نیوز هم در مطلبی با عنوان «سخنی با هیات‌های عزاداری» به نقل از اپلیکیشن ماسک با اشاره به وخامت اوضاع کرونایی کشور نوشته:

* در آستانه ماه محرم، کشور با وخیم‌ترین سونامی کرونا روبرو است.آمار فوت از ۵۰۰ نفر در روز فراتر رفته و این فقط افرادی هستند که بانتیجه تست مثبت جان می‌بازند.کرونای دلتا به مراتب از کرونای چین و انگلیس سرایت بیشتری دارد.

* حضور متراکم جمعیت، به خصوص در فضای سرپوشیده، حتی با ماسک و کمتر از ظرفیت، باعث ابتلای ده ها هزار و مرگ هزاران نفر در ادامه موج پنجم کرونا خواهد شد.

* به احترام شهدای سلامت، از شما درخواست می‌کنیم هیچ مراسمی را به هیچ عنوان در فضای مسقف برگزار نکنید.

* ریزقطرات حاوی ویروس به تدریج در فضای هیات متراکم می‌شود و به انتقال بیماری می‌انجامد.

* در صورت برگزاری مراسم در فضای باز، حرکت و ازدحام جمعیت خطرناک است. لطفا از فاصله مناسب بین افراد و استفاده از ماسک اطمینان یابید.

۲۰ روز بعد از محرم پیک ششم شروع می‌شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم خودشون شعورداشته باشن وشرکت نکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نتونستین پیک پنجم را گردن محرم بیندازید دنبال پیک ششمید

      • بدون نام

        اینهمه گوش بفرما شما بودن ماسک زدن دیدن خانواده نرفتن پس چی شد ویروس ها خطر ما کار شدن حالا میگید دوتا ماسک ، ، چین با طب سنتی کرونا رو مهار کرر

      • بدون نام

        یعنی چی چقدر مسخره اس میدونن و کنسلش نمیکنن

      • بدون نام

        روزی هفتصد نفر میمیرن

      • سایه

        دقیقا منم قبول دارم

      • ایرانی کاربر قدیمی

        یه سری دارن خوب کاسبی میکنن با کرونا

      • بدون نام

        مگه خبر نداری ! باید یخچالها پر از نذری بشه

      • بدون نام

        اگر الان سفر دورهمی مردم بود کلی متلک میگفتند

      • بدون نام

        پیکهای جدید بعلت تزریق واکسن یا ویروس به ملته

      • بدون نام

        این همه مردم برای مسافرت رفتنای بعضیها میمیرن بزار برای محرم بمیرن

      • بدون نام

        مثل اونهایی که شعور نداشتند و توی پارک می نشستند و شمال می رفتند و عروسی می گرفتند نباشید ملت

    • راد

      مراسم محرم نباید برگزار شود امام حسین هم راضی نیست مردم کشته شوند

      پاسخ ها

      • علی

        بحث برگزاری محرم نیست

        بحث اینه که دیگه بجز انتخابات هیچ مراسم دیگری نباید برگزار بشه چون پیک ها در انتظارند تا بعد از هر مراسمی شروع شوند

      • بدون نام

        وقتی نماز عیدهای فطر و قربان رو میشه نخوند حتمن میشه مراسم مذهبی غیر واجب رو هم برگزار نکرد

      • بدون نام

        شمال رفتن چی نباید گنسل شود

        یه سوال چرا تو عراق از این خبرا نیست

      • بدون نام

        درسته ولی عروسی و مسافرت و کنسرتهاتون سر جاش بود و به همین خاطر الان کرونا داره در روز هزار نفرو می کشه

    • غرنگلی

      بتده خدا این کشور تا یک سال دیگه هم درگیره

      پاسخ ها

      • ایرانی کاربر قدیمی

        نه بابا دنیا الان کلی زنگ زده به نمکی !!!!!!!!!

    • بدون نام

      چرا جلو این همه آزمونهای که تو ایام پیک پنجم گرفته میشه رو نمیگیرین ؟ ولی نگران پیک ششم که هنوز نیومد هستین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما پیک ششم هم اومده همیشه دیر از خواب بیدار میشن نمکی اینا

      • بدون نام

        و البته نمیگن پیک پنجم بابت چیه؟پارکها قلقله جاده شمال ترافیک ... همه کارهاشونو کردند حالا نگران محرم شدند!!!

    • بدون نام

      بدهید آقای ده نمکی
      سریال بسازه باهاش
      یعنی هیچ امیدی ندارید بدهید پیک اول تا
      ششم !!!

    • محمدرضا قنبری

      محرم به قیمت جان مردم!!!!گوش شنوانیست.
      ایرانیان دانا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای کر بخوان برای کور برقص هیچ تاثیزی نداره ,خدا بیامرز پدرم میگفت.

    • بدون نام

      درسته توی این شرایط نباید تجعمع شود ما می توانیم بیشتر به هموطنهای خود کمک کنیم با نظورات بسته بندی شده

      پاسخ ها

      • بارانی

        وای خدا خیرتون بده...از ابتدای کرونا دارم تمام نذورات همینجوری ادا میکنم..باور کنید حس میکنم به نیازمند واقعیش میرسه.قبول باشه.

    • بدون نام

      یعنی واقعاً که تو همه کشورهای جهان کرونا تمومه الا ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مافیا دارو از کش دار شدن کرونا خوشحالن خدا نگذره از کسی که باعث کشتار مردمه

    • naser

      درودبرشماواقعاحرفتون درست وحسابیه امامتاسفانه اینجاایرانه وجهان سوم

      پاسخ ها

      • علی

        فکر کنم افغانستان و عراق هم جهان سوم که هیچ جهان دهم هستند ولی وضعیتشون از قطب اول پزشکی جهان یعنی ایران خیلی بهتره

      • بدون نام

        ایران قطب اول پزشکی جهان؟
        ¡!!!!!!!!!!
        خدایی چی زدی؟

    • بدون نام

      بابا یک فکری برای از بین رفتن کرونا بکنید ، هر روز یکی از خواب بلند میشه و اعلام میکنه مثلا پیک ششم شروع خواهد شد ، این نهضت پیک ها فکر کنم تا ابد ادامه خواهد داشت .

    • بدون نام

      حالا بذار پنجمیش رو رد کنی بعد نگران شیشمی باش

    • بدون نام

      دکتر جان قبلا کجا بودی تا زمانیکه مردم پرتوکل و زدن ماسک رو رعایت نکنند وصع همینه مسافرتها و عروسی‌ها و تجمعات و گشت و گدار و رستوران گردی هست همینه بنطرت راهکار چیه ، دست خود مردمه ، مردم هم باید پای کار باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه گیر دادین به کافه ها و رستورانها!!!
        صاحبان اون مشاغل چجوری حق وحقوق کارگراشونو بدن و شکم زن و بچه هاشونو سیر کنن؟

      • بدون نام

        واکسیناسیونم کشک ؟؟ما دیگه پشت گوشمون از بند ماسک زخمه دیگه چقدر رعایت کنیم

      • بدون نام

        واکسینه نشدن مردم هم کار مردمه چرا همیشه مردم رو مقصر جلوه می دید

      • بدون نام

        آفرین دقیقا

      • ساناز

        بازم ما مردم ایران مقصریم

    • بدون نام

      ستادکرونا به طورشفاف محرم راتعطیل کند والاامام حسین مردخوبیهاست این عده ای که گوش نمکنندجربمه وزندانی کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۱۲:۳۶ مردم چین واکسن زدن الان همه کرونا دلتا گرفتن باز مردم رفتن تو قرنطینه ، ما ایرانیها همه باید بمیریم چون گوش به حرف کسی نمیدیم

    • کامی

      کادر درمان اعتصاب کنن تا به خواسته هاشون برسن.

    • بدون نام

      گل گفتید اما کو گوش شنوا .

    • بدون نام

      دقیقا موتفقم
      ولی کو حرف شنوا
      بنده نیز کرونا روتجربه کردم
      خداعاقبتمون بخیرکنه

    • بدون نام

      چشم سازمان تبلیغات روشن .گناه افرادی که میمیرند گردن چه شخصی است چرا ستاد کرونا سهل انگاری میکند وجلو اینها نمیگیرد مگر امام جمعه محترم اصفهان نگفتند اگر جان کسی درخطر افتاد باید جوابگو باشید

    • بدون نام

      البته این رو هم بگویید که پیک پنجم به خاطر انتخابات بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس مسافرت شمال چی فقط گیر دادی به انتخابات لعنتیها مازندران هم آلوده کردن

    • بدون نام

      حرفت حقه دکتر حق ماخیلی وقته دم از دین و خدا وپیغمبرمیزنیم ولی متاسفانه برداشتهای ما ازاین مباحث مثل جای مهرپیشونی نقی معمولی میمونه

    • بدون نام

      پس چرا پا فشاری برای تکیه ودور همی محرم میکنند چراا با جان مردم بازی نیکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینهایکه اتششون تنداست برای برگزاری مراسم حتمابراشون نون واب داره.

    • بدون نام

      ولی این تعطیلی 6روزه تهران کارو به گندکشید بااین برنامه ریزی های مسخرتون

    • بدون نام

      بجای اینکه پیش بینی کنید جلوگیری کنید آخه فکر میکنید با پیش بینی کردن هنر کردین اگه عرضه دارین جلوگیری کنید.بعید میبینم با این مسئولین بی کفایت بتونید...

    • بدون نام

      مث انتخابات

    • ع،ر

      درحالیکه‌دنیا‌درحال‌بازگشت‌به‌زندگی‌عادی
      هستن‌کشور‌ما‌کماکان‌درحال‌شمارش‌پیکهای
      مرگ‌مردم‌است‌لطفآ‌جامعه‌حقوق‌بشری‌دراین
      مورد‌حساسیت‌بخرج‌دهد‌چون‌درواقع‌گذشته
      ازبی‌لیاقتی‌مشکوک‌بنظر‌می‌رسد

    • زیر خط فقری

      گوش اگر گوش تو ،،ناله اگر ناله ی من ،
      آنچه البته به جائی نرسد فریاد است!!!!
      چین با 1/5 میلیارد جمعیت 4 هزار فوتی کرونا ،،
      ایران با 80 میلیون جمعیت 95 هزار فوتی کرونا ،،
      جالبه همه از ما میپرسن ،،چه طور کرونا را کنترل کردید ؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    • عادل منصف

      مگه پیک پنجم تموم شده؟

    • بدون نام

      چرا آمار زیاد مراسم عروسی که باعث شده مردم گرفتار بشوند را نمی گین فقط زورتون به محرم رسیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کوعروسی حتماشماهرهفته دعوت هستین.ما که همیشه خانه نشین هستیم بخاطرکرونا

      • بدون نام

        حفظ بدن ازواجبات است. بنابراین هیچ لزومی نیست که مراسم محرم وصفرحضوری برگذاربشه مانند درس بچه های مدرسه مجازی برگزارکنند.

      • م م

        احسنت

    • بدون نام

      بالاخره یک نفرپیداشدحرف درست زد خداکنه به حرفای این پزشک گوش بدن

    • شخانی

      خیلی ممنون

    • بدون نام

      شما اول پیک پنجم و درست کن بعد برس به پیک ششم.همه رو کشتید با این بی برنامگیتون.

      پاسخ ها

      • بینام

        یک تب سنج گرفتید دستتون مجوز شده برای ورود به هییت ها مگه نگفتن بعضی ها بدون علامت هستن ولی ناقل هستن با هر یا حسبن گفتن چند نفرو مبتلا میکنن نه خدا راضی نه امام حسین

    • ماکان

      کادر درمان که میگین دارن زحمت میکشن و....
      درست دستشون درد نکنه
      ولی خب منت نذارین سرمون دارن پولشو میگیرن
      قرصی که هزار تومن میاد رو ۵ تومن میفروشن همین یه بسته یه بسته ازمون گرفته میشه میره تو جیب کادر درمان
      پس منت نذارین
      منم اون پولی که به اونا میدن حاظرم برم کار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما انگار اصلا نمیدونی توی بیمارستان ها چه خبره؟! اصلا نمیفهمی که پزشک ها و پرستار ها و باقی عزیزانی که دارن شب و روز کار میکنن و تا الان بارها کرونا گرفتن و دوباره سرپا شدن دارن چی می کشن؟ اصلا نمیفهمی که بیش از 2 سال اجازه مرخصی نداشتن و تعطیلی نداشتن یعنی چی؟
        نفست جای گرم بلند شده
        خیلی از قافله عقب هستین واقعا خیلی

    • بدون نام

      قرطینه باتمام قدرت وواگسینه گردن مردوم باتمازرفیت این گاراگرانجام شودتحسین دارد

    • بدون نام

      مراسم محرم رو از تلویزیون در خانه هایشان برگزار کنند تا هم خودشون و هم دیگران در امان باشند تا سال بعد به امید خدا با خاطری آسوده و راحت در مساجد و تکایا بر گزار کنند امام حسین هم راضی هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم موافقم

      • م م

        شمال رفتن هم از تلویزیون ببینید

    • بدون نام

      همه دروغ چرا اگر به فکر مردم هست
      الان که محرم نیست چرا کاری نکرید
      الان مردم از همه چی واجب تراست
      خوب حرف بزنید
      همه مردم واکسن بزنید

    • امیرعلی

      موقعی که سفرهای نوروزی آزاد بود و میلیون ها نفر میرفتن شمال چرا لال بودید
      اونموقع که همه لب دریا تو بغل هم بودن چرا صدای کسی در نیومد
      الآن هم بی زحمت لال بشید و بذارید مردم متدین به عذارای هاشون برسن

    • بدون نام

      در مجالس عزاداری امام حسین علیه السلام با رعایت پروتکلها کسی مریض نمی شود.
      دورهمی ها عزاداریها.وعروسیها و سفرهای تفریحی باعث کروناست.
      از امام حسین بترسید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امثال شما برای دنیا خطرناکن به شما میگن افراطی

      • بدون نام

        کاربر عزیز برمنکرش لعنت من خودم عاشق امام حسینم خدا میدونه من بخاطر کادر درمان ناراحتم گناه دارن بندهای خدا خسته شدن

      • م م

        بسیار عالی

    • بدون نام

      فقط محرم و عزاداری و مراسم های مذهبی باعث شیوع کرونا میشه؟؟؟ ،همیشه دیدم که تو مسجد و حسینیه ها بیشتر رعایت اصول بهداشتی میشه !!!

    • بدون نام

      اها مسافرست میرن چی وچی اونو نمیگن فقط محرم مراسم وانتخابات و غیره فقط محرم

    • بدون نام

      امام حسین هم راضی نیست مردوم بمیرن

      پاسخ ها

      • م م

        بفرمائید تا حالا چندنفر بخاطر رفتن به روضه ومسجد مردند

    • ق.ر

      مسؤلان اگر برخوردی نمی کنند چون دوست دارند این شرایط باشد تا مردم درگیر باشند درگیر دارو و تخت بیمارستان واینچیزا که مشکلات معیشتی و گرانی و فقر از سر مردم بیفتد این پیک ها رو هم درآوردند و آمار مرگ رو بالا بردند و مردم را کشتند تا واکسن های خود را امتحان کنند همه این مسائل به خواست همین مسؤلین بی‌لیاقت است

    • A.r

      خدا به خیر کنه

    • بدون نام

      لااقل بگویید بیست روز دیگر چه ساعتی شروع میشه تا مردم امادگی داشته باشند شما تو پیک اولش موندید دنبال ششمین میگردید

    • بدون نام

      خلایق هر چی لایق تا تفکر وفرهنگ مون این باشه همیشه بدبختیم

    • تعجب

      چقدر شما خوبید که با بی‌لیاقتی تا نوید دور ششم را می دهید خجالت هم خوب چیزی است

    • بدون نام

      ملت ایران عوام فکرن....95درصد....

    • محمد

      بازار ها باز، پاساژ ها باز ، همه جا باز و به فعالیتشون ادامه میدن فقط مساجد و هیئات مشکل برگزاری دارن
      ........

      پاسخ ها

      • م م

        اجرکم علی الله

    • بدون نام

      تعطیلات نوروز ،راهپیمایی۲۲بهمن،انتخابات کرونا نیست الان محرم که میخاد بیاد کرونا زیاد میشه خدا لعنتتون کنه امام حسین ازتون نگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه کاربر عزیز من خودم عاشق امام حسین( ع) آخه محرم خیلی شلوع میشه آقا نمیفرماید خودتو به کشتن بده بندهای خدا دارن میگن عروسی نگیرید عزای نگیرید کو گوش شنوا انقدر کادر درمانی را اذیت نکنید بخدا گناه داره همش ماسک تو صورت شون خودت برو بیمارستان ببین میتونی یک ساعت طاقت بیاری

    • بی نام

      چقدر بی عرضه این .بس که لفتش میدین دیکه کسی برای حرفاتون تره هم خرد نمیکنم.

    • بدون نام

      ما خانوادگی پارسال شرکت نکردیم امسال هم شرکت نمیکنیم ولی رهبرم را هم دوست دارم عاشق ائمه اطهارم هستم فقط بخاطر کادر درمانی و هم خودمون هیچ مراسمی شرکت نمیکنیم و هنوزم نکردیم خداوند نمیفرماید خودتون تو خطر بندازید خواهشا حرف کادر درمانی را گوش کنید

    • بدون نام

      فارسی را پاس بدارید ؛ بجای پیک بگوئید «خیزش»

    • بدون نام

      اشکال نداره الان که پیک پنجم برای مسافرت وخوشگذرانی بعضیها شروع شده بذار یه دفعه هم برای محرم باشه چه اشکالی داره

    • بدون نام

      کروناهم شدمثل سریال پایتخت.تاکی.خوب واکسنزیادی وارد کنید .مردم دارندتلف میشن.

    • بدون نام

      خب بشه مگه براشون مهمه؟؟ مگه الان پیک پنجم هست براشون مهمه و کاری کردن؟

    • بدون نام

      خب بشه مگه براشون مهمه؟؟ مگه الان پیک پنجم هست براشون مهمه و کاری کردن؟

    • بدون نام

      جون مادرتون دیگه نرین مسجد و هیئت .یه سال محرم نباشه بخدا هیچ چی نمیشه

    • بدون نام

      باید همه مسولانتصمیم عقلایی بگیرند بهم پاس ندهند

    • بدون نام

      رئیس اورژانس یک بیمارستان هم نسخه می پیچه؟

    • بدون نام

      هی بگو کو فهم و شعور

    • مریم

      کار ما از یه پیک دو پیک گذشته

    • شیر فرهاد

      انشاالله به سلامتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج