جاباما
۱۱۴۴۱۴۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نخستین گوشی رول‌شدنی سامسونگ

پتنت جدید سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت سخت در تلاش است نخستین گوشی رول شدنی خود را هر چه سریع‌تر به بازار بفرستد.

کلیک: پتنت جدید سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت سخت در تلاش است نخستین گوشی رول شدنی خود را هر چه سریع‌تر به بازار بفرستد.

نخستین گوشی رول‌شدنی سامسونگ

خبر ساخت یک گوشی هوشمند رول شدنی توسط سامسونگ مدت‌هاست که در فضای مجازی دست به دست می‌شود. اخیرا وب‌سایت LetsGoDigital تصویری را منتشر کرده که متعلق به این محصول است و ما را تا حدی با مکانیزم آن آشنا می‌کند.

نمایشگر گوشی درست مانند اوپو ایکس ۲۰۲۱ به سمت بیرون باز شده و اندازه آن ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد. ظاهرا سامسونگ قصد دارد با استفاده از غشای حامل الاستیکی (مرتجع) و سیستم لولا با اتصالات، از بروز هر گونه شکستگی هنگام باز و بسته شدن نمایشگر جلوگیری کند. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، در حالت بسته بخشی از نمایشگر روی پنل پشتی قرار می‌گیرد.

نخستین گوشی رول‌شدنی سامسونگ

کاربران قادر خواهند بود تنها با فشردن یک کلید، نمایشگر را باز و بسته کنند. این قابلیت احتمالا به همان کلید پاور که در بالای دستگاه تعبیه شده، اضافه می‌شود. وجود حسگر اثرانگشت درون نمایشگری، سنسور دوربین زیر صفحه‌ای و سیستم دوربین سه‌گانه نیز از جمله ویژگی‌هایی است که در پتنت فوق به آن‌ها اشاره شده است.

گوشی رول شدنی سامسونگ فعلا با نام زد اسلاید و زد رول شناخته می‌شود. با این حال هنوز معلوم نیست که این محصول دقیقا چه وقت راه خود را به سمت بازار جهانی باز می‌کند. حتی ممکن است زد رول هیچ‌گاه به مرحله تولید نرسد و در حد همان پتنت باقی بماند. باید دید سامسونگ در کنار معرفی گوشی‌های انعطاف‌پذیر خود در رویداد آنپکد ۲۰۲۱، اشاره کوچکی به گوشی رول شونده می‌کند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج