adexo3
۱۱۴۵۱۶۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ماینر‌های مجاز تا پایان شهریور تعطیلند

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه حدود ۲۱۲ هزار دستگاه ماینر کشف شده که به اندازه یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی مصرف دارند، اعلام کرد: هیچ دستگاه ماینر دارای مجوزی تا پایان شهریور ماه فعال نیست.

ایلنا: سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه حدود ۲۱۲ هزار دستگاه ماینر کشف شده که به اندازه یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی مصرف دارند، اعلام کرد: هیچ دستگاه ماینر دارای مجوزی تا پایان شهریور ماه فعال نیست.

مصطفی رجبی‌مشهدی درباره اینکه آیا اعمال تعطیلی‌ها ربطی به برنامه‌ریزی برای کاهش مصرف برق دارد یا خیر، اظهار داشت: وزارت نیرو هیچ درخواستی برای تعطیلی کشور جهت کاهش مصرفه انرژی نداشته و برنامه اعلام‌شده برای تعطیلی هفته جاری صرفا جهت کنترل شیوع کرونا است.

کاهش 1500 مگاواتی مصرف برق در روزهای تعطیل

وی افزود: قطعا طی تعطیلات مصرف کاهش پیدا خواهد کرد و تاثیر کاهش مصرف در روزهای تعطیل ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ مگاوات است.

سخنگوی صنعت برق در ادامه با اشاره به بروز حوادث در شبکه برق گفت: حوادثی که به طور طبیعی اتفاق می‌افتد هرکدام منشائی دارد برخی مربوط به افزایش مصرف برق است که منجر به اتصالی در شبکه و برخی مربوط به ناترازی تولید و مصرف است، اگر تجهیزات دچار آسیب‌دیدگی شوند شبکه به سرعت برقدار می‌شود و از این بابت خسارتی وارد نمی‌شود، ولی قطعا کسانی که در بخش‌های تولیدی کشور هستند از قطع برق دچار خسارت می‌شوند، ما سعی می‌کنیم در دوران بعد که انرژی محدودیت کمتری داشته باشد، جبران کنیم و تولیدکنندگان بتوانند تولید محصول خود را داشته باشند.

ماینرهای مجاز تا پایان شهریور تعطیلند

وی با بیان اینکه حدود ۲۱۲ هزار دستگاه ماینر کشف شده که به اندازه یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی مصرف دارند، اعلام کرد: هیچ دستگاه ماینر دارای مجوزی تا پایان شهرویور ماه فعال نیست.

وضعیت تامین برق سیمان و فولادی‌ها

رجبی‌مشهدی درباره وضعیت تامین برق کارخانه‌های سیمان بیان داشت: این کارخانجات در طول روز ۶۰ درصد و شبها ۳۰ درصد از انرژی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به تامین برق صنایع فولاد نیز گفت: این صنایع هم شب‌ها ۵۰ درصد و در طول روز ۳۰ درصد از برق استفاده می‌کنند و به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که تولید اکسیژن بیماران کرونایی به مشکل برنخورد.

خاموشی‌ها جزئی است

این مقام مسئول در شرکت توانیر اکنون خاموشی‌ها به صورت جزئی و پراکنده است، ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده شرایط تامین برق پایدارتر شده و قطعی به حداقل ممکن برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب است اما چرا زودتر تعطیل نکردین . حالا فهمیدین همش کار خودتونه . مجاز وغیر مجاز هردو باعث کسری برق هستن. ملت رو چی حساب کردین ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج