۱۱۴۵۵۱۳
۵ نظر
۵۰۲۱
۵ نظر
۵۰۲۱
پ

رئیسی می‌توانست کابینه قوی‌تری معرفی کند

نادر قاضی‌پور نماینده ادوار مجلس در خصوص ترکیب کابینه معرفی شده دولت سیزدهم به جماران گفت: متاسفانه بیش از ۵۰ درصد کابینه پیشنهادی در دولت محمود احمدی نژاد سمت داشته‌اند، اگر آن‌ها موفق بودند که معاون اول و معاون اجرایی دولت وقت به زندان نمی‌رفتند.

جماران: نادر قاضی‌پور نماینده ادوار مجلس در خصوص ترکیب کابینه معرفی شده دولت سیزدهم به جماران گفت: متاسفانه بیش از ۵۰ درصد کابینه پیشنهادی در دولت محمود احمدی نژاد سمت داشته‌اند، اگر آنها موفق بودند که معاون اول و معاون اجرایی دولت‌ وقت به زندان نمی‌رفتند.

نادر قاضی‌پور در خصوص ترکیب کابینه ابراهیم رئیسی گفت: از ابراهیم رییسی انتظار می‌رفت کابینه قوی‌تری به مجلس معرفی می‌کرد؛ خصوصا وزیر پیشنهادی آموزش و پر‌ورش که این وزارت خانه کلیدی از ارکان و پایه‌های اندیشه‌ساز نظام است و دیگری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که میلیون‌ها نفر را تحت پوشش تامین اجتماعی دارد. به نظر نمی‌رسد وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و کار در شرایط فعلی، بتوانند مشکلات حاد آموزش و پرورش، بخصوص معلمان و همچنین کارگران و بازنشستگان عزیز را حل و فصل کنند.

اما درباره‌ی دیگر وزارتخانه‌ها همچون وزارت اقتصاد و دارایی، مشت نمونه خروار است. البته باید صبر کرد و دید چه کسی بر مسند بانک مرکزی می‌نشیند و تصمیم گیرنده نهایی حوزه پولی و بانکی کشور چه شخصی با چه تفکری خواهد بود، بعد باید ساختار اقتصادی را تعریف کنیم. گرچه تعیین رییس بانک مرکزی از معرفی وزیر اقتصاد مهم‌تر است.

اگر وزرای دولت احمدی‌نژاد موفق بودند که معاون اول و معاون اجرایی دولت‌ وقت به زندان نمی‌رفتند!

این نماینده اصولگرای ادوار مجلس افزود: متاسفانه بیش از ۵۰ درصد کابینه پیشنهادی در دولت محمود احمدی نژاد سمت داشتند، اگر آنها موفق بودند که معاون اول و معاون اجرایی دولت‌ وقت به زندان نمی‌رفتند. ما انتظار داشتیم یک کابینه فراجناحی به مجلس معرفی میشد. بخصوص از افراد با سابقه و با تجربه همچون امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مهرداد بذرپاش که اصولگرا و شاید نزدیک به جبهه پایداری هستند نیز استفاده نشد. در نهایت معرفی چنین کابینه‌ای یک سری شبهاتی در اذهان مردم و دلسوزان کشور ایجاد کرد.

امروز برای حل مشکلات نیازمند اجماع آحاد جامعه و بخش‌های مختلف حاکمیت هستیم

وی در خصوص همراهی با دولت عنوان داشت: امروز همه باید در کنارهم به دولت سیزدهم کمک کنیم تا نظام تقویت شود. هدف ما حل مشکلات حاد معیشتی، اشتغال و کاهش تورم است. امروز برای حل مشکلات نیازمند اجماع آحاد جامعه و بخش‌های مختلف حاکمیت با تمام گرایشات هستیم تا بر مشکلات فایق آییم.

وی ادامه داد:‌ انتظار داریم ابراهیم رییسی در حل مشکلات تلاش کند. همچنین از تمام جناح‌ها برای کمک به دولت دعوت کند تا به این ترتیب و با رفع مشکلات و آبادانی کشور از نظام دفاع کند.

قاضی‌پور در خصوص FATF نیز گفت: با اینکه بنده مخالف این لایحه بودم و مخالف هستم اما دولت برای هموار کردن مسیر حل مشکلات اقتصادی باید سریع‌تر درباره این لایحه تصمیم‌گیری کند.

وظیفه ذاتی نمایندگان مجلس نظارت بر عملکرد دولت است

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان درباره همراهی مجلس یازدهم با دولت سیزدهم گفت: اگر مجلس دولت را همراهی نکند شاهد توسعه و رشد کشور و نظام نخواهیم بود. همینطور مجلس باید طبق مهمترین وظیفه ذاتی خود بر عملکرد دولت نظارت کند نه اینکه با ارائه‌ی هر طرحی از سوی دولت هر ۲۸۰ نماینده بدون بررسی آن طرح به آن رأی موافق بدهند. در خصوص رأی اعتماد نمایندگان به کابینه هم فکر میکنم در نهایت سه نفر از وزرای پیشنهادی تایید نمی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه خودت علامه دهر بودی حالا داری نظر میدی

    • بدون نام

      یه چندتایی فک و فامیل خودش هستن

    • ۰۰۰

      کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی

    • بدون نام

      آیت الله رئیسی خودش میدونه چکار کنه خواهشا کارش نداشته باشید

    • م خ

      خوشم میاد میدونید fatf رو باید تصویب کنید ولی مقاومت میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج