جاباما
۱۱۴۵۵۴۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

هموطنان نگران امنیت مرز‌های شرقی نباشند

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دغدغه مردم برای ناامنی احتمالی در مرز‌های شرقی کشور به لطف آمادگی نیرو‌های مسلح حل شده است.

خبرگزاری صداوسیما: جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دغدغه مردم برای ناامنی احتمالی در مرز‌های شرقی کشور به لطف آمادگی نیرو‌های مسلح حل شده است.

امیر حمیدرضا الهامی به تشریح آخرین وضعیت امنیت مرز‌های شرقی کشور پرداخت و اظهار داشت: به همه هموطنان اطمینان می‌دهیم و با افتخار اعلام می‌کنیم که فرزندان ملت قهرمان ایران در پدافند هوایی ارتش، به صورت شبانه روزی بر پاسداری از حریم امنیت هوایی کشور متمرکز هستند و توان علمی بازدارنده پدافند هوایی ارتش را به طور کامل در این عرصه به کار گرفته‌اند.

وی افزود: همکاران من در ارتش جمهوری اسلامی ایران از هسته مرکزی فرماندهان گرفته تا برادران همرزم در رده کارکنان وظیفه، بر اهمیت صیانت کامل از امنیت حریم هوایی ایران اسلامی واقف هستند و با آمادگی کامل مشغول رصد مرز‌ها هستیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور‌های همسایه شرقی همچون افغانستان خاطرنشان کرد: به هموطنان اعلام می‌کنم که دغدغه تأمین امنیت مرز‌های کشور به هیچ عنوان موجه نیست؛ زیرا نیرو‌های مسلح مقتدر ایران اسلامی به خصوص مجاهدان پدافند هوایی ارتش، کیلومتر‌ها فراتر از مرز‌های سرزمینی کشورمان را هم تحت رصد و اشراف مداوم دارند؛ لذا به صراحت اعلام می‌کنم که اگر مردم دغدغه ناامنی احتمالی در مرز‌های شرقی را دارند، این دغدغه به لطف آمادگی نیرو‌های مسلح حل شده است.

وی ادامه داد: هیچ پرنده‌ای در هیچ شرایطی بدون کنترل و مجوز ما راهی به حریم هوایی کشور نخواهد داشت و پدافند هوایی ارتش به کمک سایر رسته‌های عملیاتی در نیرو‌های مسلح، مصونیت لازم را در عرصه دفاع از آسمان ایران اسلامی برقرار کرده است.

الهامی گفت: توان دشمن‌شکن و بازدارندگی نیرو‌های مسلح به این خاطر است که منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره سرلوحه کار ما و دعای خیر هموطنان پشتیبانمان بوده است. ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران خود را فرزند ملت می‌داند و در راه تأمین امنیت کشور از هیچ کوششی مضایقه نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاقبت کمپ های موقت نگرانیش خیلی بیشتره....

    • بدون نام

      شاهنامه اخرش خوشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج