۱۱۴۶۰
۵۰۴۳
۵۰۴۳
پ

قاتل زنانه پوش

مأموران کلانتري ۱۳۱ شهرري در اواسط مهرماه از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي «۱۱۰» در جريان يک فقره درگيري منجر به جرح در آدرس شهرري قرار گرفتند.

مأموران کلانتري ۱۳۱ شهرري در اواسط مهرماه از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي «۱۱۰» در جريان يک فقره درگيري منجر به جرح در آدرس شهرري قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتري و انجام اقدامات اوليه پليسي مشخص شد که فردي ۳۰ساله به نام «مهدي» بر اثر ضربات چاقو جان خود را از دست داده است.

با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي شهرري، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات پليسي، کارآگاهان پس از حضور در صحنه ارتکاب جنايت، ضمن شناسايي تعدادي از شاهدان صحنه درگيري که هر دو فرد ضارب را به عنوان اهالي همان منطقه مورد شناسايي قرار داده بودند.

دريافتند که متهمان پس از درگيري منجر به قتل، براي فرار از محل قصد سوار شدن به موتورسيکلت را داشته‌اند که با توجه به روشن نشدن موتورسيکلت و حضور شهروندان که متوجه درگيري شده بودند، مجبور به فرار با پاي پياده شدند که در ادامه کارآگاهان در تحقيقات اطمينان پيدا کردند که موتورسيکلت متعلق به فردي بنام «محسن» است.

با شناسايي متهمان پرونده به اسامي «اکبر» و «محسن»، کارآگاهان در ادامه تحقيقات خود متوجه شدند متهمان اين پرونده در زمينه ارتکاب جرايم مختلف بويژه خريد و فروش موادمخدر فعاليت دارند.

کارآگاهان در ادامه تحقيقات با شناسايي مخفي‌گاه محسن، وي را دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي منتقل کردند اما تحقيقات بعدي نشان از آن داشت که «اکبر» پس از اطلاع از موضوع مرگ مهدي متواري و ناپديد شده است.

با آغاز تحقيقات، محسن ضمن اعتراف صريح به مشارکت در درگيري با مقتول، اکبر را به عنوان قاتل اصلي که ضربات چاقو به ناحيه سينه و شکم را زده معرفي کرده و در مورد انگيزه و زمان درگيري به کارآگاهان گفت كه روز حادثه از او درخواست مواد کردم و او پاسخ داد که موادي در اختيار ندارد؛ اما او پيشنهاد كرد تا مواد را از يکي از دوستانش به نام محسن خريداري كنم كه پس از خريد و تهيه مواد، در مسير بازگشت به محل بوديم .
.
که «مهدي» با ديدن من و اکبر، ضمن مسدود کردن مسير حرکت موتور، از ما خواست تا پول موادي را که پيش از اين خريداري کرديم با او تصفيه كنيم كه ناگهان اکبر که در آن زمان به علت مصرف مشروبات الکلي در وضعيت روحي مناسبي نداشت با مهدي درگير شد و او را با ضربات چاقو از پاي درآورد.

کارآگاهان در ادامه تحقيقات بيشتر دريافتند «اکبر» پس از ارتکاب به قتل و متواري شدن از مخفي گاه خود، ضمن تهيه يک قبضه سلاح کمري جنگي همچنان در زمينه خريد و فروش موادمخدر بويژه کراک و شيشه فعاليت دارد و در منطقه‌اي در شهرري به نام «جاده معدن» اقدام به توليد آلات و ادوات استعمال موادمخدر مي‌كند.

در شرايطي که متهم به شدت تلاش داشت تا مانع از شناسايي و دستگيري خود توسط کارآگاهان پليس آگاهي شده و حتي در زمان تردد بين مخفي‌گاه خود در شهرري و جاده معدن از "پوشش زنانه" استفاده کرده تا هيچکس موفق به شناسايي او نشود، اما کارآگاهان سرانجام در ۲۳شهريور پس از اطمينان از حضور متهم در مخفي‌گاه خود و با انجام هماهنگي‌هاي لازم قضايي، قصد دستگيري متهم را داشتند .

که اکبر متوجه حضور مأموران و محاصره بودن ساختمان مي‌شود تلاش كرد تا از طريق فضاي پشت ساختمان اقدام به فراركند كه نهايتا از ناحيه سر و صورت دچار ضربات شديدي شد که بلافاصله ضمن انجام هماهنگي لازم، متهم توسط عوامل اورژانس به بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان انتقال پيدا کرد.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: در اين پرونده شاهد بکارگيري انواع روش‌ها از سوي متهم براي جلوگيري از شناسايي و دستگير شدن توسط مأموران پليس آگاهي بوديم که با وجود اين اقدامات انجام شده از سوي متهم و تشکيل تيم ويژه‌اي از کارآگاهان با تجربه اداره دهم سرانجام اين متهم نيز شناسايي و دستگير شد.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قاتل زنانه پوش


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج