۱۱۴۶۵۰۸
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

آمریکا: مقابل برجام، یک علامت سوال بزرگ است

نماینده آمریکا در امور ایران با متهم‌کردن تهران به عدم همکاری در خصوص مذاکرات وین گفته که مقابل سرنوشت برجام یک «علامت سؤال بزرگ» قرار گرفته است.

ایرنا: رابرت مالی نماینده ویژه دولت بایدن در امور ایران که با گذشت حدود هفت ماه همچنان در بازگرداندن آمریکا به توافق هسته ای ناکام مانده است روز پنجشنبه گفت: منطقی است که بازگشت به برجام برنامه تهران و واشنگتن باشد و بایدن و ابراهیم رییسی برآن تاکید دارند و آن را می خواهند.

آمریکا: مقابل برجام، یک علامت سوال بزرگ است

مالی در مصاحبه اختصاصی با پولیتیکو افزود : ما آماده از سرگیری مذاکرات هستیم زیرا اگر تصور کنیم [توافق] امکان پذیر نیست، انجام نمی دهیم.

وی همچنین گفت: پیوستن به توافق چند ملیتی چیزی نیست که بتوانیم آن را به طور کامل کنترل کنیم.

نماینده دولت بایدن در امور ایران در عین حال گفت که اکنون علامت سوال بزرگی درباره آینده و سرنوشت برجام قرار دارد.

مالی در مورد توقف مذاکرات وین و تاخیر در از سرگیری این مذاکرات گفت: این تاخیر به دلیل بی اعتمادی است که در جریان کمپین فشار حداکثری دولت ترامپ علیه تهران و گذار سیاسی در ایران ایجاد شده است.

وی از بیان صریح درصد امکان و شانس آمریکا برای بازگشت به برجام، خودداری کرد و گفت: اگر درصد به شما بدهم زیاد به شما کمک نمی کنم.

پولیتیکو ادامه داد: مالی اجتناب خود برای نگفتن درصد امکان بازگشت آمریکا به برجام را به متغیرهای ناشناخته درباره آنچه ایرانی ها در آینده چه خواهند کرد و چه نخواهند کرد، گره زد.

نماینده دولت بایدن در مورد احتمال به توافق نرسیدن میان ایران و آمریکا و شرایط برجام در ماه های آینده گفت: تیم او در حال آماده سازی برخی موارد احتمالی است، یکی این است که واشنگتن و تهران یک توافق کاملاً جداگانه امضا می کنند که دارای پارامترهای متفاوت از توافق فعلی است و مورد دیگر مجموعه ای از پاسخ های تنبیهی با هماهنگی متحدان اروپایی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      و ان علامت سوال آن ایت که: چرا اسراءیل و دهم پیمانان تو بدون هیج سوالی باید هسته ای داشته باشند ولی ایران نباید داشته باشد.
      سوال اصلی در جهان وجود ظلم آمریکا بر جهانیان است

    • بدون نام

      مسئله بازگشتن آمریکابه برجام ولغوتحریم هابدون بهانه هست!ایرانیهاازحرافی آمریکاخسته شدن ومنتظراقدامات جدی هستن!البته ایران به مذاکرات بازخواهدگشت!ولی آمریکا،بدون فوت وقت،تحریم هارالغووبرجام اجراکند!

    • پرهام

      به همین خیال باشید،
      وشماهاهم توافق تنبهی با اروپاییهاانحام دهید

    • بدون نام

      مگر از فرار از افغانستان فارغ شده اید؟

    • علی بنکی

      به همین (مالی) دلخوش بودیم اینم هیچ... تازه فهمیده علامت سوال بزرگی وجود دارد... این علامته از زمان بوش پسر بوده، یعنی 20سال ازش میگذره، هر چقدر هم بوده بعد 20سال بالاخره بزرگ میشه...

    • mjn

      وقتی که با رئیی جمهور بعدی امریکه برجام هم به هم میخورد یعنی امریکا میتواند با تغییر رئیس جمهور از هر توافقی خارج شود دیگر برگشتن به این توافق چه معنی دارد؟

    • حامد

      ما داخل برجامیم
      آمریکا بیرون رفته باید برگرده

    • م.ت.ر

      اروپا نشان داده که مهره های بی اختیار امریکاست ایران باید اروپاراکنارگذاشته وبا امریکابه توافق برسد اروپاجرات مخالفت نخواهد داشت وزودهم به نتیجه میرسد

    • بدون نام

      قرار شد دولت جدید مشکلات رو بدون برجام حل کنه پس دیگه حق ندارن از توافق با امریکا حرف بزنن اینها نبودن که در مجلس داد می زدن که هیئت مذاکره کننده رو برگردونید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج