۱۱۴۷۰۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واتس‌اپ به‌زودی برای آیپد منتشر می‌شود

احتمالا اپ واتس‌اپ پس از سال‌ها انتظار در آینده نزدیک برای آیپد منتشر خواهد شد. این پیام‌رسان در ماه‌های گذشته مشغول کار روی قابلیت استفاده از یک اکانت روی چندین دستگاه بوده و مارک زاکربرگ از عرضه اپ واتس‌اپ برای تبلت اپل خبر داده بود. حالا مدارک بیشتری در این زمینه وجود دارد.

دیجیاتو: احتمالا اپ واتس‌اپ پس از سال‌ها انتظار در آینده نزدیک برای آیپد منتشر خواهد شد. این پیام‌رسان در ماه‌های گذشته مشغول کار روی قابلیت استفاده از یک اکانت روی چندین دستگاه بوده و مارک زاکربرگ از عرضه اپ واتس‌اپ برای تبلت اپل خبر داده بود. حالا مدارک بیشتری در این زمینه وجود دارد.

به گفته WABetainfo، این پلتفرم پیام‌رسان در حال کار روی نسل دوم قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه است. کاربران با این ویژگی می‌توانند از واتس‌اپ را روی مرورگر و نسخه دسکتاپ استفاده کنند اما نسل دوم آن به کاربران این امکان را می‌دهد که آن را روی آیپد خود نیز اجرا کنند.

همچنین طبق اطلاعات جدید واتس‌اپ قصد دارد پشتیبانی از این ویژگی برای تبلت‌های اندرویدی را نیز به پلتفرم خود اضافه کند. در حال حاضر فیسبوک مشغول راه‌اندازی ویژگی پشتیبانی از چند دستگاه خود برای حداکثر چهار دستگاه و یک گوشی موبایل است.

واتس‌اپ به‌زودی برای آیپد منتشر می‌شود

واتس‌اپ به‌زودی برای آیپد منتشر می‌شود

با این وجود در نسخه بتا ذکر شده که هنوز هیچ اپلیکیشن مستقلی برای دستگاه‌های آیپد وجود ندارد، البته توسعه‌دهندگان در حال توسعه چنین برنامه‌ای هستند که انتظار می‌رود در بروزرسانی‌های آینده منتشر شود. همچنین افرادی که در نسخه بتا ثبت‌نام‌ کرده‌اند، به صورت خودکار این نسخه را دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه برای اجرا شدن روی دستگاه دوم نیازمند روشن بودن و اتصال به اینترنت گوشی اصلی است. با این وجود سخنگوی واتس‌اپ در مصاحبه‌ای در گذشته تایید کرد که در نسخه دوم این قابلیت دیگر نیازی به فعال بودن گوشی کاربران وجود ندارد.

اخبار تغییرات جدید واتس‌اپ در حالی منتشر شده است که در هفته‌های گذشته سرانجام امکان انتقال چت‌ بین iOS و اندروید نیز برای این اپلیکیشن پیام‌رسان فعال شده بود. علاوه بر این در ماه گذشته واتس‌اپ با تغییرات رابط کاربری خود امکان پیوستن به مکالمات گروهی پس از شروع را نیز فعال کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج