adexo3
۱۱۴۷۲
۵۰۵۰
۵۰۵۰
پ

طلاق به خاطر کتک‌‌های پدرشوهر!

زنی در دادگاه خانواده گفت: پدرشوهرم دائم مرا کتک‌ می‌زند و به همین دلیل مجبور به ارائه دادخواست طلاق شدم ولی درخواست طلاقم رد شد و در حال حاضر مهریه‌ ۷۰۰ سکه‌ای‌ام را می‌خواهم.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست مهریه ۷۰۰ سکه‌ای خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* شوهرم ماهیانه ۲ میلیون تومان حقوق می‌گیرد

زن در حضور قاضی این پرونده با بیان اینکه شوهرم ماهیانه ۲ میلیون تومان حقوق گرفته ولی با گرفتن وام‌های مختلف، می‌خواهد در دادگاه تظاهر به بی‌پولی کند، اظهار داشت: از ۳ سال زندگی مشترک، تنها ۴ روز با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کردیم چرا که بعد از ۴ روز شوهرم مرا رها کرده و به خانه مادرش برای ادامه زندگی رفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، افزود: در حال حاضر من در خانه پدرم و او در خانه مادرش زندگی می‌کند و او حاضر به طلاق دادن من نیست و با ادامه زندگی نیز موافقت نمی‌کند.

* شوهرم تنها ۳۱ سکه به من داده و از مابقی مهریه فرار کرده است

زن در ادامه با اشاره به اینکه شوهرم از مهریه ۷۰۰ سکه‌ای من، تنها ۳۱ سکه را پرداخته و از پرداخت مابقی آن فرار کرده است، گفت: من خواهان طلاق بودم ولی این درخواست به دلیل قبول نکردن این موضوع از سوی شوهرم، رد شد؛ در حال حاضر نیز مهریه‌ام را می‌خواهم.

وی ادامه داد: شوهرم و پدرش دائم مرا مورد ضرب و شتم قرار داده و من با این اوضاع همه چیز را تحمل کرده و تنها مهریه‌ام را می‌خواهم.

* پدر شوهرم مشکل روانی دارد و مرا به شدت کتک می‌زند

زن در ادامه بیان کرد: پدر شوهرم مشکل روانی دارد و همراه پسرش مرا به شدت کتک می‌زند و بعد از اینکه من شکایت کردم، آنها این موضوع را انکار کرده و مرا از نظر روحی عذاب دادند.

وی در انتها با بیان اینکه ۴ روز زندگی در کنار من برای شوهرم سخت بود چرا که حاضر نبود بار مسئولیت زندگی را به دوش بگیرد، عنوان کرد: در واقع شوهرم وقتی متوجه شد که زندگی مشترک خرج دارد و باید مسئولیت به عهده بگیرد، مرا رها کرد.

زن گفت: پدر شوهرم دائم مرا کتک‌ می‌زند و من به همین دلیل مجبور به ارائه دادخواست طلاق شدم ولی درخواست طلاقم رد شد و در حال حاضر مهریه‌ ۷۰۰ سکه‌ای‌ام را می‌خواهم.

* رسیدگی به مهریه و اقساط

قاضی این پرونده بعد از شنیدن اظهارات زن، جلسه دیگری را برای رسیدگی به پرونده مشخص کرد و جلسه را خاتمه داد.

منبع: فارس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج