۱۱۴۸۰۹۴
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

رپوتاژ آگهی

مارک‌های معتبر دستگاه تصفیه آب در راد گستر نوین

در ایران بهترین دستگاه‌های تصفیه آب، ساخت تایوان می‌باشند که ما در ادامه شما را با انواع دستگاه‌های تصفیه آب آشنا می‌کنیم و سپس بهترین مارک دستگاه تصفیه آب در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

آب تصفیه کن‌های خانگی به دلیل آن که کیفیت آشامیدنی در اکثر شهر‌ها نامناسب است به ما در افزایش کیفیت آب کمک می‌کند. برند‌های تولید کننده‌ی این دستگاه‌ها بسیار متنوع هستند. در ایران دستگاه‌های تصفیه آب با مارک‌های تقلبی بسیاری مشاهده می‌شود که خریداران فریب قیمت بسیار ارزان آن‌ها را می‌خورند و این دستگاه‌ها را تهیه می‌کنند. در ایران بهترین دستگاه‌های تصفیه آب، ساخت تایوان می‌باشند که ما در ادامه شما را با انواع دستگاه‌های تصفیه آب آشنا می‌کنیم و سپس بهترین مارک دستگاه تصفیه آب در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

مارک‌های معتبر دستگاه تصفیه آب در راد گستر نوین

انواع دستگاه تصفیه آب و مراحل آن

دستگاه‌های تصفیه آب از دو روش کلی برای تصفیه آب استفاده می‌کنند:

  • اسمز معکوس

اسمز معکوس جدید‌ترین روش تصفیه آب می‌باشد که می‌تواند سختی آب را از بین ببرد. این نوع دستگاه‌ها برقی هستند و دارای یک پمپ جهت ایجاد فشار زیاد آب و یک مخزن جهت نگهداری آب می‌باشند. فیلتر ممبران نقش اصلی را در دستگاه‌های اسمز معکوس ایفا می‌کند. در این روش پس از آن که توسط فیلتر‌های پیش تصفیه رسوبانت و مواد شیمیایی آب از بین رفت، پمپ آب را با فشار زیاد از فیلتر ممبران عبور می‌دهد و تمامی املاح مضر آب و مواد ریز تری مثل نیترات و فلزات سنگین را از بین می‌برد و آب را سبک و نرم می‌کند.

اولترافیلتراسیون روشی قدیمی‌تر برای تصفیه آب است. تصفیه آب UF بدون برق کار می‌کند به دلیل آن که پمپی در این دستگاه وجود ندارد. این روش از فیلتر‌های پیش تصفیه برای از بین بردن رسوبات و مواد شیمیایی و بو و مزه‌ی بد آب استفاده می‌کند. از آن جایی که فیلتر ممبران در این دستگاه وجود ندارد پس نمی‌تواند سختی آب را کم کند. تصفیه آب اولترا فیلتراسیون نسبت به دستگاه ها‌ی اسمز معکوس ارزان‌تر می‌باشد و هزینه‌ی نگهداری از آن‌ها نیز پایین‌تر است.

دستگاه‌های تصفیه آب اسمز معکوس دارای ۶ الی ۸ مرحله تصفیه می‌باشند که تصفیه آب ۶ مرحله‌ای آن پر استفاده‌ترین دستگاه می‌باشد. مراحل دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس ۶ مرحله‌ای بدین ترتیب می‌باشد:

  • فیلتر پروپیلن

این فیلتر رسوبات و مواد درشت آب را حذف می‌کند تا وارد فیلتر‌های دیگر به خصوص ممبران نشود و به آن آسیبی نرساند.

  • فیلتر کربن پودری

در مرحله دوم فیلتر کربن پودری بو و مزه نا مطبوع آب را از بین می‌برد و از ورود مواد شیمیایی مثل کلر و آفت کش‌ها جلوگیری می‌کند.

  • فیلتر کربن بلاک

فیلتر کربن بلاک یا الیافی در مرحله سوم تکمیل کننده کار فیلتر قبل است یعنی باقی مانده‌ی مواد شیمیایی را از آب حذف می‌کند.

  • فیلتر ممبران

فیلتر چهارم که مهم‌ترین مرحله می‌باشد یعنی فیلتر ممبران که با عبور آب با فشار زیاد از غشای آن، تا ۰۰۰۱/۰ میکرون تمامی املاح و ذرات ریز‌تر آب را از بین می‌برد.

  • فیلتر پست کربن

در مرحله پنجم فیلتر پست کربن بو و مزه‌ی بد آب که درون مخزن مانده است را از بین می‌برد و کار تصفیه آب را تمام خواهد کرد.

  • فیلتر مینرال

در مرحله ششم از فیلتر مینرال استفاده می‌شود که می‌تواند مواد معدنی را که از آب حذف شده است را دوباره به آن برگرداند.

در دستگاه‌های ۷ مرحله‌ای یا ۸ مرحله‌ای از فیلتر‌های قلیایی، فرابنفش و یا اکسیژن ساز نیز استفاده می‌شود.

بهترین برند‌های تصفیه آب تایوانی

  • سافت واتر

این شرکت در سال ۱۹۴۶ در آمریکا تاسیس شد و در طول این سال‌ها به عنوان کمپانی پیشرو در زمینه تولید دستگاه‌های تصفیه آب شناخته شده است. سافت واتر هم اکنون در تایوان نیز فعالیت می‌کند و تمام محصولات آن تحت لیسانس آمریکا تولید می‌شوند. دستگاه‌های تصفیه آب سافت واتر از نوع اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون هستند. تصفیه آب اسمز معکوس آن در مدل ها‌ی ۶ مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز تولید می‌شود. این دستگاه‌ها پمپ پر قدرتی دارند و از بهترین مواد و تکنولوژی در ساخت آن‌ها استفاده شده است.

مارک‌های معتبر دستگاه تصفیه آب در راد گستر نوین

  • سی سی کا

شرکت سی سی کا علاوه بر تولید دستگاه‌های تصفیه آب اسمز معکوس، به طراحی و ساخت لوازم جانبی آن‌ها مثل فیلتر‌ها و اتصالات و پمپ نیز مشغول است. این کمپانی یکی از بهترین برند‌های معتبر تصفیه آب می‌باشد که گواهی نامه‌های بین المللی از جمله NSF را نیز دریافت کرده است. تصفیه آب‌های سی سی کا دارای ۶ الی ۸ مرحله می‌باشند و در مدل زیر سینکی عرضه شده اند. پمپ قدرتمند و مخزن آنتی باکتریال و ممبران ۱۳ لایه آمریکایی از ویژگی‌های مهم تصفیه آب سی سی کا می‌باشد.

  • آکواپرو

آکوا پرو یکی از زیر مجموعه‌های شرکت آکوا تک می‌باشد و نسبت به برند‌های قبلی جدید‌تر است، اما توانسته در همین مدت کوتاه دستگاه‌های قدرتمندی را تولید کند. تجهیزات پیشرفته‌ی تصفیه آب آکوا پرو از آمریکا تامین می‌شود و در حال حاضر اقدام به تولید دستگاه‌های هوشمند نیز کرده است که با توجه میزان آلودگی آب، فیلتر‌ها می‌توانند فعال یا غیر فعال شوند. تصفیه آب ۶ مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز از مدل‌های این برند معتبر می‌باشند.

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال

جهت دریافت بهترین قیمت آب تصفیه کن می‌توانید به سایت شرکت راد گستر نوین مراجعه نمایید. این را بدانید که هر چه دستگاه شما برند معتبر تری داشته باش قیمت آن نیز ببیشتر می‌باشد. هم چنین تعداد مراحل تصفیه دستگاه نیز در قیمت آن تاثیر گذار است. رنج قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بین دو تا ۴ میلیون تومان می‌باشد. بسیاری از دستگاه‌های موجود در بازار تقلبی می‌باشند که دارای قطعات ایرانی و چینی هستند و تنها از نام برند‌های تایوانی استفاده کرده اند و با قیمت بسیار ارزان تری به فروش می‌رسند پس بهتر است برای خرید دستگاه تصفیه آب خود بهترین کیفیت و برند را تهیه نمایید.

مارک‌های معتبر دستگاه تصفیه آب در راد گستر نوین

"شرکت راد گستر نوین به عنوان وارد کننده مستقیم انواع دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، گلچینی از بهترین برند‌های این نوع دستگاه‌ها را خدمت شما عزیزان ارائه می‌دهد. این دستگاه‌ها در چند نوع دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ORP، تصفیه آب فیلتراسیون (UF)، تصفیه آب خانگی اسمز معکوس (RO) و اشعه فرابنفش فیلتر UV و آنتی باکتریال و اکسیژن ساز انرژی زا ارائه شده اند که با توجه به نیاز مصرف کننده نسبت به وضعیت آب منطقه سکونت و بودجه او دستگاه‌های مختلفی با رنج قیمت گوناگون موجود می‌باشد. لازم به ذکر است تمامی دستگاه‌های تصفیه آب شرکت راد گستر نوین دارای استاندارد‌های جهانی NSF و WATER QUALITY و همچنین دارای گارانتی طلایی و پشتیبانی مادام العمر و خدمات رایگان ارسال و نصب می‌باشند. "

برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال شرکت تصفیه آب راد گستر نوین بهترین مکان می‌باشد تا با خریدی آسان و مطمئن از آب تصفیه شده و سالم بهره‌مند شوید. این شرکت تمامی دستگاه ها‌ی خود را گاراتتی می‌کند و خدمات پس از فروش آن‌ها را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. جهت مشاوره خریید می‌توانی با مشاوران حرفه‌ای راد گستر توین تماس بگیرید تا به شما در انتخاب مناسب‌ترین تصفیه آب کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج