adexo3
۱۱۴۸۶۶۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

درخواست تازه طالبان از آمریکا

واشنگتن پست امروز (جمعه) اعلام کرد، طالبان ابراز امیدواری کرده که آمریکا پس از مهلت ۳۱ اوت سال جاری میلادی دیپلمات‌هایش را در افغانستان باقی بگذارد.

ایسنا: واشنگتن پست امروز (جمعه) اعلام کرد، طالبان ابراز امیدواری کرده که آمریکا پس از مهلت ۳۱ اوت سال جاری میلادی دیپلمات‌هایش را در افغانستان باقی بگذارد.

روزنامه واشنگتن‌پست از قول یک منبع مطلع اعلام کرد که طالبان درخواست کرده که آمریکا حضور دیپلماتیک خود را پس از مهلت ۳۱ اوت سال جاری میلادی مربوط به خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان در این کشور حفظ کند.

مقام‌های آمریکایی در حال بررسی گزینه حفظ حضور دیپلماتیک در افغانستان هستند اما هنوز دستور نهایی در این باره صادر نشده است.

آمریکا و متحدانش در حال بررسی احتمال به رسمیت شناختن طالبان پس از تصرف کابل به دست این گروه شبه نظامی هستند، در این میان برخی از قانونگذاران آمریکایی چون مایک والتز و لیندسی گراهام از دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا اوایل امروز خواسته بودند تا امرالله صالح، رئیس جمهوری خودخوانده افغانستان را به عنوان نماینده مشروع دولت افغانستان به رسمیت شناخته و گفتند که قانون اساسی به رسمیت شناخته افغانستان هنوز هم هنوز پابرجاست و قابلیت اجرایی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج