جاباما
۱۱۵۰۲۴۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کمبود واکسن کرونا در کردستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به علت کمبود واکسن کرونا روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آینده مصادف با سیزدهم و چهاردهم شهریور ماه در این استان واکسیناسیون انجام نمی‌شود.

ایسنا: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به علت کمبود واکسن کرونا روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آینده مصادف با سیزدهم و چهاردهم شهریور ماه در این استان واکسیناسیون انجام نمی‌شود.

دکتر آرزو فلاحی با اشاره به کمبود واکسن در استان اظهار کرد: روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آینده مصادف با ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه در این استان واکسن کرونا تزریق نمی‌شود.

وی دلیل اصلی این امر را مربوط به پروسه انتقال، ارسال و توزیع واکسن از مرکز به استان کردستان عنوان کرد و گفت: اجرای هر یک از این مراحل زمان بر بوده و باید مقدمات لازم و کافی برای توزیع واکسن ها در شهرستان ها و مراکز واکسیناسیون استان صورت بگیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اشاره به اینکه با تسریع در ارسال و توزیع واکسن های مورد نیاز در کردستان، فرایند واکسیناسیون از روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه به بعد در سطح تمامی شهرستان های استان از سر گرفته می شود، تصریح کرد: افرادی که زمان دریافت واکسن آنان فرارسیده است می‌توانند در روزهای مذکور به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

دکتر فلاحی یادآور شد: تا این لحظه تزریق واکسن کرونا در استان با سرعت در حال انجام بوده و روزانه ۱۲ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است.

وی در ادامه از تکمیل ظرفیت بستری بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: تخت‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان و حتی بخش‌های مزمن نیز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

این مقام مسئول با تاکید بر این مهم که روند افزایشی در بستری بیماران و موارد ابتلا به کرونا در استان ادامه دارد ، افزود: آمار ابتلا در حال حاضر رو به صعود است و اگر این روند ادامه پیدا کند طی یکی دو هفته دیگر با افزایش آمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا مواجه خواهیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج