۱۱۵۰۴۹۶
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

کشتی‌های سوخت ایران به زودی به لبنان می‌رسد

سفیر ایران در لبنان اعلام کرد که کشتی های ایرانی حامل سوخت به زودی به دست ملت لبنان خواهد رسید و ایران به هیچ طرف منطقه ای یا بین اللملی اجازه نخواهد داد در برابر جمهوری اسلامی و تصمیماتش در حمایت از ملت های منطقه بایستد.

ایرنا: سفیر ایران در لبنان اعلام کرد که کشتی های ایرانی حامل سوخت به زودی به دست ملت لبنان خواهد رسید و ایران به هیچ طرف منطقه ای یا بین اللملی اجازه نخواهد داد در برابر جمهوری اسلامی و تصمیماتش در حمایت از ملت های منطقه بایستد.

محمد جلال فیروزنیا در گفت و گو با شبکه خبری المنار با بیان اینکه این کشتی ها به زودی به دست ملت لبنان خواهد رسید افزود: ما در کنار ملت های منطقه و علیه سیاست گرسنه نگه داشتن ملت ها هستیم، سیاستی که نه تنها علیه ملت لبنان بلکه علیه ملت های ایران، عراق و منطقه است.

کشتی‌های سوخت ایران به زودی به لبنان می‌رسد

وی افزود: این عملیات در چارچوب روابط برادرانه میان دو کشور و تجارت قانونی به شمار می رود و دلیلی برای دخالت هیچ طرفی وجود ندارد و آمریکایی ها و یا دیگران حق دخالت در این باره را ندارند.

وی اظهارات آمریکایی ها مبنی بر تحریم نفتی ایران در این زمینه را غیرقانونی دانست و گفت آمریکایی ها حق ندارند در روابط بین ما (و لبنان) دخالت کنند. این موضوع به لبنان و ایران مربوط می شود و ربطی به آمریکایی ها ندارد.

سفیر ایران در بار چگونگی ورود کشتی های حامل سوخت ایران به لبنان نیز گفت که این موضوع به طرف لبنانی و دست اندرکاران لبنانی و برادران حزب الله و طرف های ذیربط مربوط می شود.

وی در باره حل مشکل برق لبنان نیز گفت که حل مشکل برق را به دولت لبنان در مراحل مختلف پیشنهاد داده ایم و ما در این زمینه دارای توانمندی هایی هستیم.

فیروزنیا همچنین با تجلیل از مقاومت گفت: ما افتخار می‌کنیم و بسیار خرسندیم که مقاومت بیش از هر زمان دیگری، قدرتمندتر شده است.

سفیر ایران افزود: مقاومت در زمینه تحکیم امنیت و ثبات در لبنان تلاش می کند و نقش برجسته و موثری در زمینه امنیت منطقه ای و مبارزه با تروریسم دارد.

وی درباره کمک های ایران نیز گفت: مهمترین کمک ها در زمنیه حمایت از مقاومت لبنان برای مقابله با رژیم صهیونیستی بود و پس از جنگ ۳۳ روزه، ما برای بازسازی، در کنار مقاومت و ملت لبنان بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازصدقه سرمردم ایران ما که راضی نیستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نق نزن

    • بدون نام

      خوش خبر باشی

    • بدون نام

      چقدر شما زحمت میکشید ....آمار مرگ ومیر هم وطنان خودی هم در نظر بگیرید و واکسن وارد کنید ...خجالت آور است آمار تلفات

    • بدون نام

      فعلا مردم خودت گرسنه هستند

    • بدون نام

      اونوقت ما واسه ی‌لیتر‌گازاییل‌
      باید سگ دو بزنیم

    • فرید

      اگر توانایی ویژه ای درمورد حل مشگل برق دارید مشگل کشور خودمان راحل کنید روزی 2 ساعت قطعی برق بصورت دائم نداشته باشیم شرم بر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج