adexo3
۱۱۵۰۶۴۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

آمریکا ۴ شخص ایرانی را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا بر پایه ادعاهای اثبات‌نشده چهار فرد ایرانی را به بهانه «تلاش برای ربودن یک فعال ایرانی-آمریکایی» در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

خبرگزاری فارس: وزارت خزانه‌داری آمریکا بر پایه ادعاهای اثبات‌نشده چهار فرد ایرانی را به بهانه «تلاش برای ربودن یک فعال ایرانی-آمریکایی» در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شده این چهار شخص مأموران وزارت اطلاعات ایران هستند و تلاش کرده‌اند یک شهروند آمریکا را در خاک ایالات متحده هدف قرار دهند.

«علیرضا شاهواروقی فراهانی»، «محمود خاضعین»، «امید نوری»، «کیا صادقی» چهار فردی هستند که وزارت خزانه‌داری آمریکا آنها را به بهانه ارتباط با وزارت اطلاعات و امنیت ایران و بر اساس ادعاهای مطرح‌شده در بالا در فهرست SDN قرار داده است.

آمریکا ۴ شخص ایرانی را تحریم کرد

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است: «ایالات متحده آمریکا به پاسخگو کردن دولت‌های مستبد که به روش‌های سرکوب برون‌مرزی اعم از هدف قرار دادن مخالفان، روزنامه‌نگاران یا رهبران مخالفان روی می‌آورند ادامه خواهد داد. این اقدامات، نظم بین‌المللی قانون‌محور را تهدید کرده و امنیت و صلح جمعی را به خطر می‌اندازند.»

دولت آمریکا گفته در نتیجه این تحریم‌ها تمامی دارایی‌های این اشخاص در خاک آمریکا بایستی مسدود شده و به دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری معرفی شوند.

علاوه بر این، تمامی اشخاص آمریکایی از انجام هر گونه معامله‌ای که به دارایی‌ها یا منافع تحت تملک این اشخاص مربوط شود منع می‌شوند.

خزانه‌داری آمریکا همچنین تصریح کرده آن دسته از افراد غیرآمریکایی هم که وارد برخی مبادلات معین با این افراد شوند خودشان را در معرض خطر تحریم از سوی آمریکا قرار می‌دهند. هر نهاد خارجی که آگاهانه اقدام به تسهیل تراکنش‌های این فراد کند نیز مشمول تحریم‌های احتمالی واشنگتن خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا یکی نشسته زمان مسافرت با قایق رو سرچ کرده.که چی؟؟؟؟؟

    • معین

      تبریک

    • مرضیه

      خخخخ
      اینقدر تحریم کنید تا چشمتون دربیاد

    • بدون نام

      مدعی نشد .حتما هستند ..مگه کشوری به اون بزرگی وسازمانهای اطلاعاتی به اون قدرتمندی میاد برای تحریم ۴نفر اون هم از ایران دروغ بگه ؟ چه نفعی این دروغ واسش،داره؟ نگو مدعی شد

    • بدون نام

      به بهانه تلاش برای ربودن یک فعال ایرانی-آمریکایی؟
      این فعال ایرانی-آمریکایی کیه؟ احیاناً اسم هم داره؟ یا اسمش فعال ایرانی-آمریکاییه؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه میدونن خدایی نمیدونی یا خودت رو زدی به اون راه البته نتیجه نشستن پای اخبار صدا و سیما همین میشه آدم از دنیا بی خبر میمونه

    • بدون نام

      نه ادعاشون خیلی هم اثبات شدست دروغگو ها

    • چلچله

      خداروشکر که من جزء اونا نبودم....

    • بدون نام

      درود بر آمریکا

    • بدون نام

      اینا مگه تو امریکا دارایی داشتند؟

    • بی نام

      ک چی؟

    • اعظم

      اینا کی هست هیچ کدام ملت نمی‌شناسیم، ولی آمریکا جنایت کار آنها شناخت، همش تقصیر نفوذی ها وجاسوسان داخلی آنها او داده است

    • مهدی

      یعنی بدون وجود هیچگونه مدک و ادله ای؟، اگه مدرکی علیه این افراد وجود نداره که نگرانی نیست ، ولی اگر وجود داشته باشه اونوقت برای حیثیت ایران خوب نمیشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج