اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۰۹۳۷
۹۴ نظر
۵۰۱۱
۹۴ نظر
۵۰۱۱
پ

رئیسی: مذاکره در دستور کار است، ابایی نداریم

رئیس جمهور با اعلام اینکه تولید داخلی واکسن نمی‌توانست نیاز کشور را تامین کند ، تاکید کرد که برآوردمان این بود که برای مصرف داخلی نیازمند ۱۰۰ میلیون دوز واکسن هستیم. امروز ۴۰ میلیون دوز به صورت قطعی انجام شده است.

ایسنا: رئیس جمهور با اعلام اینکه تولید داخلی واکسن نمی‌توانست نیاز کشور را تامین کند ، تاکید کرد که برآوردمان این بود که برای مصرف داخلی نیازمند ۱۰۰ میلیون دوز واکسن هستیم. امروز ۴۰ میلیون دوز به صورت قطعی انجام شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری شامگاه امروز (سیزدهم شهریور ۱۴۰۰) در نخستین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم گفت: از ابتدای کار در دولت مسئله کرونا از اولویت‌های دولت بود و یک حرکت انقلابی همراه با عقلانیت نیاز بود.

رئیسی: مذاکره در دستور کار است، ابایی نداریم

بازگشایی مدارس در گرو واکسینه شدن مردم به حد قابل قبولی است

وی افزود: تولید داخلی نمی‌توانست نیاز داخلی را تامین کند و برآوردمان این بود که برای مصرف داخلی نیازمند ۱۰۰ میلیون دوز واکسن هستیم. امروز ۴۰ میلیون دوز به صورت قطعی انجام شده است و امیدواریم با سرعت و شتاب کار بیشتر هم بتوانیم باقی واکسن را تامین کنیم.

رئیس جمهوری تصریح کرد: در دولت اعلام کردیم همه مردم واکسینه شوند و با قوت اینکار دنبال خواهد شد. مردم هم همت خوبی دارند و تقریبا صف‌ها منتفی شده و این کار باید با شتاب بیشتری انجام شود. هر نوع اقدامی مانند بازگشایی مدارس در گرو این است که زودتر واکسینه شدن را دنبال کنیم تا در حد قابل قبولی مردم واکسینه شوند.

رییسی با بیان اینکه مردم باید فاصله گذاری و حداقل کردن ارتباطات را در کوچه و خیابان جدی بگیرند، یادآور شد: تا آخر شهریور ۴۰ میلیون دوز قطعی است و برای تامین واکسن، وزارت خارجه و بهداشت نیروهای خود را بسیج کرده‌اند. نسبت به کادر درمان هم گفته‌ام معوقات آنها سریعا پرداخت شود.

وعده‌های داده شده در حوزه مسکن باید انجام شود

وی با اشاره به وعده‌های انتخاباتی خود اظهار کرد: بنای من این است با مردم صحبت کنم و نه با فعل ماضی هم صحبت کنیم نه فعل مستقبل.

وی ادامه داد: در حوزه مسکن وعده‌های که داده شده باید انجام شود ما در سال حدود 2 میلیون مسکن نیازمندیم و ما کف آن را گفتیم. مجلس هم قانون دارد و بافت‌های فرسوده باید درست شود و دولت در بخشی از این موضوع خودش مسکن می سازد و در بخشی هم تسهیلات پرداخت می کند.

رئیس جمهوری اظهار کرد: اصلی ترین موضوع در مسکن، زمین است که باید آماده سازی شود. مسکن جزء موارد پیشتاز و پیشران اقتصاد است که خیلی صنایع را با خود همراه می‌کند. من روز اول دولت این موضوع را به وزیر مکلف کردم و ایشان هم با قدرت و حساسیت دارد دنبال می‌کند. پس بعضی در این مورد تردید نکنند.

باید اعتماد آسیب دیده مردم را اصلاح کنیم

رییسی با اشاره به مبارزه با فساد تصریح کرد: من در روز اول دولت به همه همکاران گفتم منافذ و بسترهای فساد را در دولت شناسایی کنند. قبل از شروع دولت هم به کارگروهی گفته بودم که این موضوع را پیگیری کنند و منشوری در این باره ایجاد شود که این منشور آماده خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرط ما در دولت برای فسادستیزی همه مدیران است، تأکید کرد: همه مدیران باید خود را پاسخگو بدانند. یکی از آسیب‌ها در این مدت اعتماد مردم است و ما باید اعتماد آسیب دیده را اصلاح کنیم و در راه آن صادق الوعده باشیم.

به همکاری مردم سخت امیدوارم

رئیس جمهوری بیان کرد: به همکاری مردم سخت امیدوارم. برای من بسیار نامه نوشته شده است می‌گویند اصلا صحبت از پست و مقام نیست و ما هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: مردمی بودن یک محوری است که همواره باید مورد توجه دولت و مسئولین در کشور باشد. مردم باید دولت را از خودشان بدانند. من سعی کرده‌ام در هر جایی که بودم ارتباط خودم با مردم را حفظ کنم. من در این دو استانی که رفتم سعی کردم در بخشی از سفر با مردم ارتباط داشته باشم. این از این حیث بوده که مسئولین در هر سطحی بدانند باید با مردم ارتباط داشته باشند.

رئیس جمهور یادآور شد: باید رفت صحنه را دید. گفته‌اند شنیدن کی بود مانند دیدن. من نشستم با مدیران تا ببینم چه راهکاری می توان انجام داد. من بی اطلاع از شرایط استان نیستم. ما در خدمت وزرا در این سفرها بودیم. وزرا و مدیران استانی با هم نشستند و به راهکار رسیدند و اقدامات شروع می شود. مردم باید امیدوار شوند. یکسری راهکارها را پیدا کردیم و یکسری راهکارها در مرکز باید دنبال شود و زمان بر است. یقین داریم اینکار جواب می دهد. اینها زمینه ای است که می تواند ارتباط دولت را با مردم و نخبگان داشته باشد.

روحیه من گله گذاری نیست

رییسی در پاسخ به این پرسش که دولت در شرایط بدی کشور را تحویل گرفت یادآور شد: روحیه من گله گذاری نیست. همه شرایط را می‌دانند من با همه این مسائل به عنایت خداوند و مشارکت مردم به دولت امیدوارم و بدون تردید گشایش هایی هم انجام می شود.

نمی‌خواستم اول کار مردم را در مورد کالاهای اساسی نگران کنم

وی تصریح کرد: من نمی‌خواستم اول کار مردم را در مورد کالاهای اساسی نگران کنم و الان با اقداماتی که انجام شده است دیگر نگرانی برای کالای اساسی نداریم.

رئیسی: مذاکره در دستور کار است، ابایی نداریم

وی تصریح کرد: مردم وضعیت تورم و گرانی را می‌دانند این بر می‌گردد به تصمیماتی که از قبل گرفته شده و به تورم و رشد نقدینگی و... برمی‌گردد. تیم اقتصادی دولت شبانه روز کار میکند تا آرامش به بازار برگردد. عزیزان وزرا مشغول بکار شدند و با کارهایی که انجام شده بتواند گام هایی برداشته شود که به افزایش تولید و پایان دادن به رکود و کاهش تورم بینجامد.

افزایش تولید در دستور کارمان است

رییس جمهوری تاکید کرد: ما یک ظرفیت معطل مثلا ۴۰ درصد کارخانجات را داریم که به دلایل مختلفی این ظرفیت بیکار مانده است. ما افزایش تولید در دستور کارمان است.

وی گفت: از همینجا به تولید کنندگان میگویم تولید را افزایش دهید و زمینه برای افزایش صادرات دارد مهیا می شود.

رئیسی اظهار کرد: قوه عاقله که دارد اندیشه می‌کند از درون دولت و بیرون دولت هستند. معاون اول دولت مسئول هماهنگی تیم اقتصادی دولت هستند تا یک آهنگ مشخصی داشته باشد. تمامی بخش ‌ها بدلیل جایگاه معاون اول با هماهنگی کار می‌کند.

پیام رئیسی به ایرانیان خارج از کشور

رئیس‌جمهور خطاب به ایرانیان خارج از کشور گفت: به ایرانیان خارج از کشور می‌گویم ایران امن و قابل پیش بینی مهیا شده و سواحل مکران آمادگی برای سرمایه گذاری دارد. اینجا زمینه برای سرمایه گذاری فراهم است. دستگاه‌های دولتی هم آماده دریافت سرمایه هستند.

اجازه دهند مردم افغانستان برای خودشان تصمیم بگیرند

وی در مورد وضعیت امروز افغانستان یادآور شد: افغانستان با ظلم آمریکایی ها جراحت بزرگی برداشته است. امروز مجامع بین المللی اعلام می کنند بیش از ۳۰ هزار کودک افغانستانی دچار مجروحیت شده اند. امروز ۳ میلیون افغانستانی در ایران مهمان هستند که دچار آسیب شده‌اند. حضور آمریکایی ها موجب تضییع حقوق بسیاری از افغانستانی ها شده است.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: راهکار افغانستان این است که دولتی در افغانستان حاکم شود که با رای و اراده مردم افغانستان باشد ما از دولتی که برخواسته از مردم افغانستان باشد حمایت می‌کنیم. امنیت افغانستان امنیت ماست و اولویت ما ارتباط با همسایگان است.

وی تصریح کرد: با بیش از ۵۰ مسئول کشورهای مختلف ارتباط و گفت‌وگو داشته ام و این تعامل ادامه خواهد داشت. دولت های دیگر اجازه دهند مردم افغانستان برای خودشان تصمیم بگیرند.

ابایی از مذاکره نداریم

رئیسی درباره مذاکرات وین گفت: ما ابایی از مذاکره نداریم اما گفت‌وگو با فشار چه نوع گفت‌وگویی است؟ من قبلا گفته ام گفت و گو و مذاکره در دستور کار دولت است. آنچه ما دنبال آن هستیم رفع تحریم‌هاست و ما از منافع ملت یک قدم عقب‌نشینی نخواهیم کرد. مذاکره، باید نتیجه‌محور باشد، نه «گفت‌وگو برای گفت‌وگو» و نه «مذاکره برای مذاکره».

رئیس‌جمهوری در پایان اظهار کرد: آمادگی دارم مردم را در جریان عمل به وعده ها قرار دهم و دوست دارم آنان در جریان امور قرار گیرند.

رئیسی: مذاکره در دستور کار است، ابایی نداریم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط حرف الگی بزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس تو خوبی هنوز یک ماه نشده

      • بدون نام

        تو جیره خوار دولت بنفش هستی که مهلت نمیدی

      • بدون نام

        همچین میگن کالای اساسی تامین شده میگی از بقالی خریدن یا بوده از قبل یا از قبل سفارش دادن

      • بدون نام

        ايشون اهل الكي حرف زدن نيست

      • عمر رفته

        8سال هم برای شما

    • بدون نام

      با چی با وعده وعید دروغ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ که راسته کار اصلاحاته

      • بدون نام

        چه عجله داری ، هشت سال بدبختی خوب بود

      • بدون نام

        ۰۰۱۷
        مشکل مملکت ما امتال تو هستن که درگیر جناح بازی هستید

    • بدون نام

      با این کابینه حتما !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه با کابینه روحانی که مملکت گند کشید

      • بدون نام

        انشاالله موفق باشد

      • بدون نام

        البته برای بعضی ها گند کاری روحانی مجوزی هست برای کند زدن دولت جدید یعنی اگه روحانی کند زده پس رییسی هم اجازه داره گند بزنه ؟

      • بدون نام

        فعلا که کابینه رییسی در خواب به سر میبرند هر قالب پنیر ۲۰ هزار ناقابل یه روزه گرون شد

    • بدون نام

      تازمانیکه اقلام موردنیازارزان نشه وهمه چیزدردسترس مردم نباشه اعتمادی هم جلب نمیشه

    • بدون نام

      دوباره دروغ و شعار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ شعار =اصلاحات

      • بدون نام

        به امید افتخار کن

      • بدون نام

        امید بد جور سوزونده

    • مهدی،ابراهیمی

      بنزین ۱۵۰۰ ودلار ۱۵ ودلجویی ازمردم وغیره اعتماد میاد

    • بدون نام

      خودتون مردمو بی اعتماد کردین و نذاشتین روحانی کار کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر با قصد و قرض و بدون اطلاع از وقایع این حرف رو می زنی خدا ازت نگذره

      • بدون نام

        خدا شکر روحانی کار نکرد اگه کار میکرد که الان جعمیت کشور ۲ میلیون بود

      • بدون نام

        هشت سال بدبختی و نابودی ایران صبر کردیم

      • شاپور خان از کرج

        اسم اون را دیگه نیازید

      • مهدی

        آفرین و دقیقاً هم همینطوره، از یکطرف تحزیمها، از طرف دیگه عدم پذیرش اف‌‌ای‌تی‌اف و بعد کرونا و مزید بر آنها چوب لای چرخ گذاشتن مخالفین روحانی همه دست بدست هم دادند و نتیجه همانی شد که مخالفین دولت روحانی میخواستند.

    • بدون نام

      احسنت اقای رییسی شما میتونی

      پاسخ ها

      • مهدی

        کنار گود نشستی میگی لنگش کن؟

    • میرزایی

      هرگز نخواهد شد

      پاسخ ها

      • داریوش

        به کوری چشم حسودان،وبه کوری دلالان زمین ومسکن،رئیسی میتواند،امروز قیمت سیمان زیر ۳۰هزارتومان رسید،پس بزودی زمین ومسکن بشدت ارزان خواهد شد اصلا شک نکنید

      • بدون نام

        انشاالله موفق خواهد بود

    • بدون نام

      آقا یاعلی همه ایران دراختیارتوست اعتمادرابازسازی کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای ریسی تو میتونی اگه اجازه بدن دگه

      • بدون نام

        الهی به امید تو

    • خوشا شیراز

      آسیب ندیده داغون شده

      پاسخ ها

      • کامران پرسپولیسی

        کل قوا یک‌دست شدند دیگه بهانه ای ندارید خب آقای زاکانی قاضی زاده ی هاشمی آقای رضایی بفرمایید اقتصاد پیران مملکت درست کنید و مردم از این بدبختی نجات دهید هر چند مطمئنم‌ اوضاع بدتر نشه باید خدا رو شکر کرد

    • بدون نام

      مردم همه آماده هستند اما مسولان محترم باید شرایط،اقتصادی و معیشتی مردم را اول در نظر بگیرند آن هم توکل به خدا

    • ایرانی

      انششششششاالله

    • بدون نام

      خوب بسم الله

    • klm

      بکن!

    • بدون نام

      اقتصاد، عزت ملی، امید ورفاه مردم درست کنید اعتمادبرمیگردد.

    • بدون نام

      اگر از پس پراید برآمدین خوب معلومه راست میگین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفهاش با حرفهای. روحانی. هیچ فرقی نمی‌کرد. تکراری بود دولت دیگه قدرتی ندارد. سرمایه دار. و دلال. حرف آخر. رو میزنند دولت پول نداره. نمیتونه کاری بکنه

    • بدون نام

      بعضیها عسل بدی باز نق میزنند بابا دوهفته است امد سرکار

    • بدون نام

      دقت کردین همش میگن باید عملی نیست فقط حرفه

    • بدون نام

      فایده اش چیه که انبار ها پر از کالای اساسی باشه ولی مردم توان خرید نداشته باشن

      پاسخ ها

      • علی

        درود بر رییسی انشالله با کمک جدت پیروز خواهی شد

    • بدون نام

      همش شعار
      همش دروغ
      همش روياپردازي

    • بدون نام

      ارزش ریال را بالا ببر، فوراً اعتماد مردم ترمیم میشه وگرنه حرف الکی نزن لطفاً

    • ...

      اعتمادی وجود نداشت که بازسازی بشه.

    • بدون نام

      گی باید بازسازی کند.توکه فقط بلدی دستور بدی.کار خودته دیگه

    • بدون نام

      اگر در برجام توافق نکنید کارتون تمومه

    • بدون نام

      اعتماد باحرف بدست نمیاد باید عمل کنید تا الان هم هیچ عملی نکردید ماشین که سرسام آور گران داره میشه مایحتاج مردم لحظه ای گران داره میشه پس با حرف زدن هیچ فایده ای نداره شیخ ریس

    • ح

      من به حرفای رئیسی اعتماد دارم. ان شاالله که بتونه. اینقدر آیه یاس نخونید. چرا همش ناامید باشیم. ناامیدی بزرگترین گناهه. ان شاالله که مشکلات یکی یکی حل میشن.

    • محمود

      اینم فقط زیاد حرف زدن رو خوب بلده

    • بدون نام

      برا شروع اعتماد سازی دلار را بیار پایین

    • علی

      ای کاش یاد میگرفتید که اول عمل کنید و بعد حرف بزنید، حرف را که همه بلدن بزنن!

    • یاوه گو

      کاری بسیاربسیارمشگل است اگرغیرممکن ندانیم

    • وطن

      من جوان 3سال بیشتر تو مملکتم نتونستم واکسن بزنم فکر نمی‌کنم اعتمادی بشه کرد

    • مهرشاد مرادی

      شما دلار و اجناسو‌ ارزون‌ کن‌ تا بعد

    • بدون نام

      اعتماد از دست رفته بابت مسایل سیاسی هم هست فقط اقتصادی نیست

    • مهدی محمدی

      جانم فدای رییسی

      پاسخ ها

      • مهدی

        در کار خیر باید عجله کرد، پس سریع برو و جانت رو فدا کن، نه نشستن در خانه و شعار دادن.

    • ع،ر

      باچه‌تدبیری‌میخواهید‌اعتمادمردم‌راجلب
      کنید‌واکسن‌که‌ندارید‌دارو‌نیست‌گرانی‌بیداد
      می‌کند‌وهزاران‌مشکل‌کمر‌شکن.

    • بدون نام

      نمونش خودرو بسم الله.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت رئیسی قول چیزهای دیگه را نداده فقط گفته مسکن صدرصد ارزان خواهد شد،وعده اصلی دولت رئیسی ارزان کردن مسکن به هرشکل وشمایل هست،ومن مطمئنم که دولت رئیسی موفق خواهدشد

    • بدون نام

      با حرف و این تیم کم سواد داداش نمیتونی موفق بشی.

    • بهار بعد زمستان

      آره به همین خیال باش، گمان کردی امور معنوی مثل برخی امور مادی قابل بازسازی هست

    • بدون نام

      من میدونم کارمون تمومه،،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کار تو تمومه،پس برو یه گوشه بمیر،وچرت وپرت نگو ومردم را ناامید نساز

    • بدون نام

      حرفها دقیقا حرفای روحانی بود خوب یادمه اونم همینارو میگفت...فعلا حرفه تا عملی بشه..

    • سشس

      خوب تولید داخل جواب نمیده پس چرا ریس برکت که الان معاون شماس 1 سال نزاشت واردات انجام بشه؟ چطور شد دولت عوض شد 10 ملیون 10 ملیون واردات داره انجام میشه چطور قبلش اجازه نمیدادن؟

    • بدون نام

      فقط حسن روحانی و دولتمردانش را محاکمه کنید،،،، مردم از روحانی و جهانگیری و دولتمردانش ناراحت و عصبانی و شکایت دارند،،،،،،،

      پاسخ ها

      • مهدی

        ازطرف خودت نظر بده، بیخود پای مردم رو پیش نکش.

    • بدون نام

      اعتماد آسیب ندیده ، اعتماد کلا از بین رفته و بعید هم هست حالا حالا برگرده مگر معجزه ای رخ بده که فکر نکم آن هم حالا حالا رخ بده.

    • بدون نام

      رئیسی خیلی خوب فقط تورو خدا جنس ها رو ارزان کن

    • داریوش

      دولت رئیسی قول چیزهای دیگه را نداده فقط گفته مسکن صدرصد ارزان خواهد شد اصلا شک نکنید که موفق خواهدشد

    • داریوش

      مسئولان دولت هر کشور،قدرت بالایی دارن ومیتوانند هرکارسختی را انجام دهندوشک ندارم در رابطه بازمین و مسکن وارزانی زمین ومسکن،دولت رئیسی موفق خواهدشد

    • بدون نام

      جهت اطلاع،امروز قیمت سیمان به ۲۶هزارتومان رسید،پس ارزانی مسکن در راه هست،وبزودی مسکن نزولی وارزان خواهد شد

    • بدون نام

      توکل بر خداوند متعال

    • بدون نام

      کارتون عالی ،،،،نه نگرانی نداریم ،،پنیر ک 62 شد 95 برنج 30 تومانی 0شد 43 ت تخم شانه ای 38 ت شد 47 ،هویج 15 ت شد 33 ت ،بازم بگم ،عجب ،آقای رییسی ، مرغ شده خودت بگو ،،اما پای حقو ق کارمند بدبخت که میاد ،10 درصد بس کنید تو را به خدا

    • محمد

      چه جالب .‌زمان روحانی مذاکره بد بود و امریکا بد. الان شد خوب .مگر همینا نمیگفتن مذاکره بده. چیشد؟ متاسفم برای حامیان امثال شما

      پاسخ ها

      • مهدی

        بله در زمان روحانی مذاکره خط قرمز بوده ولی الان از نظر اصولگرایان مذاکره واجب و مورد قبوله، یک بام و دو هوا به این میگند‌

    • ایرانی ام

      گفت و گو میکنید که برگردید به برجام روحانی که خودتون عامل شکستش بودید؟ فقط سر دعواهای سیاسی خودتون؟پس زندگی ما که این چند سال نابود شد مقصرش کیه؟شما که فقط به خاطر برجام روحانی رو میکوبیدید.لعنت خدا!

    • hamid

      شما هم خودت فقط شعار میدی من مستاجرم چه کاری برا مستاجران کردید

    • بدون نام

      الان خودت ريئس جنهور مملكتي
      بفرما درستش كن
      بدون بهانه لطفا
      چون ميدونستي وضع چطوره و وارد ميدون شدي
      فعلا كه همه چي رو به بالاست

    • بدون نام

      مذاکره مستقیم بهتره واسطه به نفع خودشون حرف میزنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت قبل هم در شرایط بدی دولت را تحویل گرفت شما که می دانستید شرایط بد است چرا کاندیدا شد ید با سخنرانی مشکل مردم حل نمیشود روز به روز کالا ها گران تر میشود نظارتی نیست مردم دیگر از وعده های شما ها خسته شدند

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      درودبررئیسی شیرمرد

    • بدون نام

      اول به فکر کشور خود باش وفکر مردم باش

    • جیکا

      شک نکنید بدتر میشه حرف زدن خیلی راحت میشه زد عمل کردن مهمه تا زمانی که افراد با سواد واقعی پستهای کلیدی مملکت دست نگیرند و تمام اونهایی که با آقا زاده ها کار می کنند نابود نشوند وضع همینه داداش . اگر راست حرف می زنید اول شرکتهای خودرو ساز کنترل بشه و واردات ماشین آزاد. بهترینها دارین استفاده می کنید و حرف قشنگ تحویل ملت می دهید .داداش ملت همه بیدار شدن ولی خودشون زدن به خواب . پولهای آقا زاده ها رو برگردانید تو مملکت همه چی درست میشه

    • بدون نام

      خدا عمرت بده این سفره رو جمع کن...روحانی تو بوق کرنا کرد ولی هیچ کاری نکرد شما در سکوت کارو یکسره کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج