اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۱۱۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازار سکه و طلا سیاسی نیست

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: بازار سکه و طلا سیاسی نیست و تنها به نوسانات نرخ ارز و قیمت انس جهانی واکنش نشان می‌دهد و از روز چهارشنبه هفته گذشته که نرخ دلار کاهش یافت و پس از آن تقریبا ثابت ماند.

ایلنا: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: بازار سکه و طلا سیاسی نیست و تنها به نوسانات نرخ ارز و قیمت انس جهانی واکنش نشان می‌دهد و از روز چهارشنبه هفته گذشته که نرخ دلار کاهش یافت و پس از آن تقریبا ثابت ماند.

محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار سکه و طلا اظهار داشت: از روز چهارشنبه هفته گذشته قیمت‌ها در بازار طلا و جواهر و سکه ثابت مانده و کمترین نوسانات را داشتیم.

وی با اشاره به صحبت‌های مسئولان درباره کنترل بازار ارز و اثرگذاری آن بر روی بازار طلا گفت: بازار سکه و طلا سیاسی نیست و تنها به نوسانات نرخ ارز و قیمت انس جهانی واکنش نشان می‌دهد و از روز چهارشنبه هفته گذشته که نرخ دلار کاهش یافت و پس از آن تقریبا ثابت ماند، نرخ طلا و سکه هم ثابت مانده است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: همان روزی که رییس جمهوری درباره ارز صحبت کرد و شاهد کاهش نرخ دلار در بازار بودیم، قیمت طلا هم به تبع آن کاهش یافت و پس از آن نوسانات زیادی نرخ‌ها را تغییر نداد.

کشتی‌آرای افزود: از سوی دیگر در این مدت قیمت انس جهانی هم تغییری نداشت که بر بازار طلا و سکه اثر بگذارد.

وی با تاکید بر اینکه همچنان در بین سکه‌های مختلف در بازار سکه تمام طرح جدید بیشترین طرفدار را دارد، گفت: در حال حاضر قیمت سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، یک گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و نرخ هر انس جهانی هزار و ۸۲۸ دلار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج