۱۱۵۳۲
۱۴ نظر
۵۸۵۸
۱۴ نظر
۵۸۵۸
پ

توصیه مادر النازشاکردوست درباره حجاب

مادر الناز شاکر دوست با ارائه توصیه‌هایی به بازیگران مشهور سینمای ایران به خصوص دخترش، گفت: باتوجه به اینکه بازیگران الگویی برای جوانان هستند، باید در نوع لباس پوشیدن و پوشش و رفتار و منش نمونه باشند.

مادر الناز شاکر دوست با ارائه توصیه‌هایی به بازیگران مشهور سینمای ایران به خصوص دخترش، گفت: باتوجه به اینکه بازیگران الگویی برای جوانان هستند، باید در نوع لباس پوشیدن و پوشش و رفتار و منش نمونه باشند.

گفتگو با مادر بازیگر مشهور سینمای ایران و شنیدن حرفهای آن در سرزمین وحی می‌تواند خواندی، متفاوت و در عین حال، جذاب باشد. او فاطمه محتشمی است مادر الناز شاکردوست.

ماجرا از این قرار است که براساس برنامه، قرار بود الناز شاکردوست به حج تمتع ۹۰ مشرف شود که به قول فوتبالی‌ها در دقیقه ۹۰ این سفر معنوی نصیب مادر این بازیگر سینمای ایران شده است.

فاطمه محتشمی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به سرزمین وحی از چگونگی اعزام خود به حج تمتع امسال گفت و در ادامه با ارائه توصیه‌هایی به بازیگران مشهور سینمای ایران، از نقاشی بیت الحرام توسط دخترش الناز در سن سیزده - چهارده سالگی که به حج عمره رفته بودند، سخن به میان آورد.

وی گفت: روزهای آخر ماه مبارک رمضان بود که به ما اطلاع دادند الناز شاکردوست در لیست هنرمندان اعزامی به حج تمتع ۹۰ قرار داده شده است اما بنا به دلایلی، قسمت نشد دخترم به این سفر معنوی بیاید. برهمین اساس، دو هفته قبل از عزیمت به سرزمین وحی خبردار شدم که من جای الناز به این سفر خواهم رفت. امیدوارم دخترم هم پس از کسب آمادگی لازم، هرچه سریعتر به این سفر معنوی اعزام شود.

محتشمی با ارائه توصیه‌هایی به بازیگران مشهور سینمای ایران به خصوص دخترش، اظهارداشت: باتوجه به اینکه بازیگران سینمای ایران الگویی برای جوانان هستند، باید در نوع لباس پوشیدن و پوشش نمونه باشند.

این مادر بازیگر مشهور سینمای ایران که چادر مشکی پوشیده است، در پاسخ به این پرسش که در این سفر معنوی چه دعایی برای دخترتان کردید و یا خواهید کرد؟ گفت: نه تنها برای دخترم بلکه برای تمام فرزندان ایران عاقبت به خیری را از خداوند متعال خواستارم.

محتشمی از احساس خود هم درباره سفر حج تمتع سخن گفت و افزود: اینجا خیلی عظمت دارد و خدا را شاکرم که چنین سفری را نصیب من کرده است. وی در ادامه با بیان اینکه برای دومین بار است به این سفر معنوی مشرف شده است، به خاطراتی اشاره می‌کند که مربوط به سیزده - چهارده سالگی الناز شاکر دوست است.

محتشمی گفت: الناز سیزده - چهارده ساله بود که به حج عمره رفتیم. دخترم در این سفر و پس از مشاهدات خود مکه مکرمه و رفت‌ و آمدها و حتی وضو گرفتن‌ در سرزمین وحی را نقاشی کرد که هنوز هم این نقاشی‌ها را نگه داشته‌ام.

به گزارش مهر، الناز شاکردوست ۲۷ ساله در سن نوزده سالگی (۱۳۸۳) با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد.

او در فیلم‌هایی مانند مجردها، عروس فراری، قتل آنلاین، چه کسی امیر را کشت، چند می‌گیری گریه کنی، بی‌وفا، قاعده بازی، خدا نزدیک است ٬ باد در علفزار می‌پیچد ٬ کیش و مات و... بازی کرده‌ است.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

توصیه مادر النازشاکردوست درباره حجاب




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • khodam

      chie, tablighe shouhar mikone vase dokhtaresh?hejabe eslami ba un hame ghero ghamishe elnaz shakerdoost

    • بدون نام

      aval be dokhtare khodet begu ba un tipo ghiyafash bad digarano nasihat kon.yani dokhtaret olguye hejabe??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • قرناز

      هه...جوکه...نرفته جو مکه گرفتش.........

    • lili

      ااا.ببین چه بدون نوبت همه بازیگرا دارن میرن حج!حالا خودشونم برن خوبه،خونوادشون هم دارن میفرستن(نامردین اگه نظرمو اکسپت نکنید)

    • سيد

      هي همين ......

    • مریم

      خواهشا یکی به این مادر بگه بره دختر خودشو نصیحت کنه اونم نه فقط برا حجاب ،اووووووووووه چیزای دیگه ام هست ..حالم از حرف زدن دخترش بهم میخوره .انشااله حج که مشرف شدن برا دخترشون دعای مخصوص کنن.

      پاسخ ها

      • حسن71

        امیدوارم برای شما هم دعای مخصوص بکنند

    • بدون نام

      امیدوارم دعای این مادر خوب مستجاب بشه وهمه خانمها بفهمند که حجاب به نفع همه جامعه است وزن بد حجاب نه تنها به خودش بلکه به همه جامعه ظلم میکنه

    • azitajon

      mer30 az lotfeton
      khosh be halesh

    • sansiz

      ببینید بچه ها به خدا این عین جمله ایی هست که استاد محمد کشاورز تو تلوزیون گفت( از دخترای جوان خواهش میکنم که وارد سینمای ایران نشن که فضای اون الوده هستش و اونها هم اگر درست باشن ناخواسته الوده خواهند شد) من خیلی از بازیگران رو میشناسم که قبلا باحجاب متین و پاک بودن ولی بعد از اینکه بازیگر معروف شدن و عکسشون رفت رو جلد مجلات بی جنبه شدن و دست به هر کاری زدن و واسه همین هستش که اکثر سوپر استار های سینما الان مجرد هستن میدونید که چرا........مثلا نمونش همین ستایش یا و...

    • سیمین

      هه هه هه به کی گفته به دخترش؟خوب تو خونه میگفت

    • بدون نام

      اگه حرفاش از ته دل بود الان حد اقل دخترش ان قدر راحت نمیگشت.

    • بدون نام

      خوبه این مادر اول به دختر خودشون نصیحت کنه بعد به دیگران
      حجاب که سهله دخترشون توی یه مکان عمومی سیگار نکشه که از لحاظ اخلاقی توی ایران برا یه خانم اصلاً مناسب نیست بعد حجاب داشته باشه

    • yekta

      vasash oghde shode chon dokhtaresh baraxe inaeie ke gofte.akheyyyyyyyyyy ishala dokhtaretam doros mishe

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج