اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۴۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمله داعش هم بازار طلا را نجات نداد!

برآوردها نشان می دهد سرمایه گذاری در بازار ارز با ۴دهم درصد زیان و سرمایه گذاری در بازار طلا با یک درصد زیان همراه بوده است.

خبرآنلاین: برآوردها نشان می دهد سرمایه گذاری در بازار ارز با ۴دهم درصد زیان و سرمایه گذاری در بازار طلا با یک درصد زیان همراه بوده است.

درحالي که موسسات بين المللي مانند کيتکو هفته قبل پيش بيني کرده بودند، بازار طلا با کاهش قيمت مواجه شود ولي تحولات منطقه موجب رشد قيمت طلا شد ولي همچنان گزارش ها از بازار جهاني نشان مي دهد که روند صعودي بهاي طلا دوام چنداني نداشته است. روز گذشته هم بهاي طلا در بازار جهاني دو دلار رشد داشت. با اين حال تحليلگران بازار اعلام کرده اند با بازگشايي بازار جهاني قيمت طلا روند نزولي پيش مي گيرد.

قیمت طلا از دو هفته پیش، بنای کاهش گذاشته است و همین طور رکود کمترین قیمت بعد از تعطیلات عید را می زند. هر گرم طلا در اول هفته گذشته، ۹۷۳۵۰ به فروش رسید اما روز سه شنبه، با کاهش ۱۶۰۰ تومانی، ۹۵۷۱۱ تومان فروخته شد.

حمله داعش هم بازار طلا را نجات نداد!

قیمت هریک دلار امریکا در بازار آزاد، هنوز در کانال ۳۲۰۰ تومان باقی مانده است. به این ترتیب، شنبه هفته گذشته، دلار قیمتی مانند روزهای قبلش داشت و ۳۲۷۹ به فروش رسید. البته یکشنبه با کاهش ۴۰ تومانی به ۳۲۴۲ تومان رسید.

یورو هم تقریبا روندی مانند هفته قبلش را پیش گرفت و با قیمت ۴۴۹۰ به فروش رسید. اما روز دوم هفته، با ۳۲ تومان کاهش رو به رو شد و روزهای بعدی هفته هم همین طور روند رو به کاهش را طی کرد. به حدی که روز سه شنبه با اختلاف ۵۰ تومانی، ۴۴۴۳ تومان در بازار آزاد به فروش رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج