۱۱۵۵۵۲۶
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

رپورتاژ آگهی

خرید اقساطی لپ تاپ و گوشی؛ به نفع خریدار یا فروشنده؟!

خیلی از ما با شرایط سخت اقتصادی فعلی توانایی تامین بودجه یک لپ تاپ جدید را نداریم و از طرفی، اگر دست روی دست بگذاریم تا پولش جور شود، احتمالا آنقدری زمان می‌برد که شغلمان را هم از دست خواهیم داد. پس چاره چیست؟ با ما همراه باشید.

وقتی شرایط خوب و آرام است، معمولا خرید اقساطی محصولات ، به خصوص کالا‌هایی همچون کامپیوتر و لپ تاپ و موبایل، گزینه‌ای دور از ذهن است. اما حالتی را فرض کنید که لپ تاپ وسیله‌ای ضروری برای امرار معاش شما باشد و یک روز ناغافل در حالی که دارید خوش و خرم از خیابان رد می‌شوید، لپ تاپ نازنینتان را از دستتان بقاپند و ببرند! چه کار می‌کنید؟ آیا می‌توانید همان موقع هزینه لازم برای خرید یک لپ تاپ نو را پرداخت کنید؟ اگر می‌توانید، خوش به حالتان. اما خیلی از ما با شرایط سخت اقتصادی فعلی توانایی تامین بودجه یک لپ تاپ جدید را نداریم و از طرفی، اگر دست روی دست بگذاریم تا پولش جور شود، احتمالا آنقدری زمان می‌برد که شغلمان را هم از دست خواهیم داد. پس چاره چیست؟ با ما همراه باشید.

خرید اقساطی لپ تاپ و گوشی؛ به نفع خریدار یا فروشنده؟!

مزایای خرید اقساطی برای خریدار و فروشنده

خرید قسطی محصولات از معدود مبادلاتی محسوب می‌شود که به نفع هر دو طرف ماجراست. البته اگر فروشنده سود خود از این مبادله را به قدری بالا نبرد که یک مبادله برد - برد را به نفع خود و به ضرر مشتری تمام کند.

خرید اقساطی لپ تاپ و گوشی؛ به نفع خریدار یا فروشنده؟!

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، عملا طیف وسیعی از افراد به سختی می‌توانند لپ تاپ یا گوشی مورد نظر خود را یکباره بخرند. خیلی از ما برای اینکه بتوانیم تجهیزاتی همچون کامپیوتر و لپ تاپ و گوشی را بخریم، به حداقل‌ها قانع می‌شویم و با خودمان اینطور کنار می‌آییم که هر کس باید در حد وسع و اندازه جیبش خرج کند. مدت‌های طولانی با صفحه شکسته موبایل سر می‌کنیم و به ارتقای کامپیوتر خود حتی فکر هم نمی‌کنیم.

اما در این میان فروشگاه‌ها و فروشندگانی هم هستند که به جای فروش محصولات خود صرفا به یک طبقه محدود جامعه که می‌توانند هر زمان اراده کردند گوشیِ ده‌ها میلیون تومانی یا فلان لپ تاپی را که به تازگی وارد بازار شده بخرند، شرایطی را فراهم کنند تا تمامی افراد جامعه با هر سطحی از بودجه، توانایی خرید کالا‌های دلخواه خود را داشته باشند. شاید بپرسید پس فقط به خاطر ما خریداران چنین می‌کنند؟ خیر. همانطور که گفته شد، این ماجرا می‌تواند سراسر سود باشد؛ هم برای خریدار و هم فروشنده.

در واقع این فروشندگان منصف و اخلاق‌مند ترجیح می‌دهند به جای سود کلان، حاشیه سود خود را کوچک کرده و در عوض، تعداد مشتریان خود را بیشتر کنند و شرایطی را برای همه اقشار جامعه فراهم کنند تا افراد بتوانند بدون دغدغه مالی، محصول مورد نیاز خود را تهیه کرده و هزینه آن را طی زمانی طولانی‌تر پرداخت کنند.

ناگفته نماند قیمت لپ تاپ و موبایل و کامپیوتر و در مجموع تجهیزات دیجیتالی کاملا به قیمت دلار و طلا و... وابسته است و بیم آن می‌رود در طی یک هفته بار‌ها قیمت این محصولات تغییر کند، و همین موضوع خود می‌تواند به ضرر فروشنده برای فروش اقساطی باشد. با این حال فروشگاه آی تی سیتی از جمله سایت‌هایی است که در شرایط سخت اقتصادی کنونی، امکان خرید اقساطی همه محصولات خود را با کمترین میزان حاشیه سود، فراهم آورده است. از طرفی کالا‌های موجود در این فروشگاه و محدوده قیمتی آن‌ها به قدری متنوع و وسیع است، که شما هیچ محدودیتی در خرید نخواهید داشت (برخلاف اغلب فروشندگانی که کالا‌های قسطی را بسیار محدود و در سطح ضعیفی ارائه می‌دهند تا مشتری خود ترجیح دهد خرید اقساطی را رها کرده و به دنبال کالایی با قیمت پایین‌تر برود که در همان لحظه قدرت خرید آن را داشته باشد.)

در فروشگاه آی تی سیتی شما می‌توانید محصولات را در دسته‌بندی‌هایی همچون موبایل، لپ تاپ، مانیتور، کامپوتر‌های همه‌کاره، تبلت، کنسول بازی و... با برند‌های متنوع و رنج قیمتی متفاوت مشاهده کرده و ضمن صرفه‌جویی در زمان و مشاهده مشخصات کامل محصول و مقایسه محصولات با یکدیگر، بدون نگرانی بابت پرداخت یکجای هزینه، از امکان خرید قسطی بهره‌مند شوید.

در فروشگاه آی تی سیتی چطور قسطی خرید کنیم؟

حالا که تمامی خرید و فروش‌ها، از ماست و نان گرفته تا اتومبیل، می‌توانند به صورت آنلاین انجام شوند، طبیعتا فروشگاه‌های به روز و آپدیت همچون آی تی سیتی نیز شرایطی را فراهم می‌کنند تا راحتی و آسایش مشتریان در اولویت قرار گرفته و تمامی مراحل کار به صورت آنلاین انجام شود.

اما آیا خرید اقساطی محصولات به صورت آنلاین و در حالی که خریدار و فروشنده هیچ شناختی از یکدیگر ندارند، کاری پرریسک برای طرفین محسوب می‌شود؟ می‌تواند چنین باشد، اما آی تی سیتی این مشکل را حل کرده است.

خرید اقساطی لپ تاپ و گوشی؛ به نفع خریدار یا فروشنده؟!

این فروشگاه با فراهم کردن شرایطی امن از حیث انتقال وجه و حفظ اطلاعات مشتریان، خیال کاربران را بابت هرگونه خطر یا پیچیدگی‌های رایج خرید قسطی برطرف ساخته است. در واقع شما طی ۷ مرحله کوتاه و ساده می‌توانید اقدام به اولین خرید قسطی خود بکنید.

این مراحل به طور خلاصه شامل ثبت نام و ساخت حساب کاربری، تکمیل پروفایل و احراز هویت، انتخاب تامین‌کننده مالی، ارسال یک فقره چک ضمانت، واریز مبلغ تسهیلات به کیف پول کاربری شما، خرید اقساطی از فروشگاه آی تی سیتی و در نهایت پرداخت اقساط می‌شود. یعنی شما ماهانه به پنل کاربری خود می‌روید و قسط خود را به صورت آنلاین پرداخت می‌کنید؛ و به همین راحتی شما دانشجو یا کارمند عزیز می‌توانید صاحب لپ تاپ یا موبایلی شوید که دیدن قیمت آن لرزه بر اندام آدمی می‌اندازد! در واقع فروشگاه‌هایی همچون آی تی سیتی به ایجاد این شرایط به مشتریان خود اعلام می‌کنند که شما مجبور نیستید سطح خواسته خود را به حداقل‌ها برسانید. همه می‌توانند محصولات باکیفیت و ارزشمند را بدون نگرانی بابت قیمت آن و صرفا بر اساس سلیقه و نیاز خود انتخاب کرده و بعد هزینه آن را طی ماه‌های متوالی پرداخت کنند.

پس اگر ماه‌هاست قصد دارید موبایلتان را که دارد نفس‌های آخرش را می‌کشد، عوض کنید یا اگر لپ تاپتان دیگر پاسخگوی سطح فعالیت‌های شما نیست و باید جای خود را به جوان‌تر‌ها بدهد یا اگر مدت‌هاست پولتان را ذخیره می‌کنید به امید روزی که قدرت خریدتان بالا برود، اما وقتی دوباره می‌روید سراغ محصولی که نشانش کرده بودید، می‌بینید قیمت‌ها دیگر هیچ ربطی به قبل ندارند، غصه به دلتان راه ندهید! به جای زانوی غم بغل کردن، به فروشگاه آی تی سیتی سر بزنید. بخش فروش قسطی را انتخاب کنید و مراحل را یک به یک طی کنید. شما می‌توانید همین حالا، سریع، امن و راحت صاحب چیزی شوید که لیاقتش را دارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج