۱۱۵۶۲۱۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

توئیتر نیز بیت‌کوین را به رسمیت شناخت

توییتر سرانجام ویژگی دریافت کمک مالی به صورت بیت کوین را فعال کرد و اکنون تبدیل به شبکه اجتماعی شده که استفاده از رمزارزها را به عنوان روش پرداخت خود پذیرفته است. کاربران می‌توانند با استفاده از امکان جدید tipping، کیف پول بیت کوین خود را به سایر پلتفرم‌های پرداخت متصل کنند.

دیجیاتو: توییتر سرانجام ویژگی دریافت کمک مالی به صورت بیت کوین را فعال کرد و اکنون تبدیل به شبکه اجتماعی شده که استفاده از رمزارزها را به عنوان روش پرداخت خود پذیرفته است. کاربران می‌توانند با استفاده از امکان جدید tipping، کیف پول بیت کوین خود را به سایر پلتفرم‌های پرداخت متصل کنند.

توئیتر نیز بیت‌کوین را به رسمیت شناخت

توییتر از چند ماه قبل در حال آزمایش این ویژگی جدید بوده است. اکنون طبق اعلام توییتر، ویژگی پرداخت این شبکه اجتماعی اکنون به صورت آزمایشی در دسترس کاربران iOS و از هفته‌های آینده برای کاربران اندروید عرضه می‌شود. علاوه بر این، توییتر به کاربران اجازه می‌دهد ۹ سرویس پرداخت از جمله Venmo و Cash App را به حساب خود متصل کنند. لازم به ذکر است که پرداخت‌ها به صورت مستقیم توسط توییتر پردازش نمی‌شود.

پیش از این مشخص شده بود که پرداخت‌های بیت کوین توییتر به واسطه Strike انجام می‌شود که یک اپلیکیشن کیف پول بیت کوین است و روی شبکه لایتنینگ اجرا می‌شود. شبکه لایتنینگ به نحوی طراحی شده که انجام معاملات دیجیتال سریع‌تر و ارزان‌تر را فراهم می‌کند.

علاوه بر نام کاربری Strike، کاربران توییتر همچنین می‌تواند آدرس بیت کوین خود را به پروفایل خود اضافه کنند، تا کاربران دیگر برای پرداخت کمک‌های مالی، آن‌ را در کیف پول رمزارز دلخواه خود کپی و جایگذاری کنند.

توئیتر نیز بیت‌کوین را به رسمیت شناخت

اپلیکیشن توییتر هنگام دریافت بیت کوین از طریق Strike، به کاربران اطلاع رسانی می‌کند و آن‌ها در ادامه می‌توانند از انعام دهنده تشکر کنند یا واکنش خود را با ایموجی ارسال کنند. توییتر همچنین روش‌هایی برای ردیابی انعام‌های دریافت شده، در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد.

برنامه‌های توییتر برای استفاده از رمزارزها به بیت کوین محدود نمی‌شود، زیرا این شرکت اعلام کرد که قصد دارد از طریق اتصال کیف پول دیجیتال کاربران، از احراز هویت NFT ها یا توکن‌های غیر قابل تعویض نیز پشتیبانی کند. سخنگوی توییتر اعلام کرد: «احراز هویت NFT به صورت یک نشان در تصویر پروفایل کاربران نشان داده می‌شود و اعتبار آن را نشان می‌دهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج