جاباما
۱۱۵۷۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اقدام پلیس درباره اجناس سرقتی مردم

جانشین رئیس پلیس کشور گفت: در صورت همکاری بیمه ها اگر اجناس سرقتی کشف نشود کالای مشابه در اختیار مالباخته قرار می گیرد.

خبرگزاری مهر: سردار حسین اشتری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد خودروهای سرقتی در کشور در زمان معقولی کشف می شود. امیدواریم میزان وقوع و زمان کشف را کاهش دهیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد مجازاتهای قضائی گفت: در برخوردهای قضائی قوه قضائیه مسئول است و پلیس دخالتی ندارد اما پلیس از نیروی انتظامی درخواست می کند که با جدیت با موضوع سرقت برخورد شود. خوشبختانه دادستان کشور نیز در ابلاغی به دادستانهای استانها تاکید کرد که برخوردها سریع و به موقع باشد.

جانشین رئیس پلیس کشور در مورد نحوه برخورد با اهمال ماموران پلیس در زمان رسیدگی به گزارشهای سرقت گفت: از گذشته سامانه نظارت مردمی ۱۹۷ فعال بوده ضمن این که در تمام رده های پلیس بازرسی حضور دارد. اگر در رسیدگی یا برخورد کوتاهی صورت گرفت مردم می توانند با سامانه ۱۹۷ یا رده های بازرسی این موضع را مطرح کنند.

خبرنگاری از اشتری پرسید سرقت درچه زمانی باید کشف شود که وی گفت: زمان مشخصی برای کشف سرقت تعیین نشده است و با توجه به انواع مختلف جرم میزان کشف نیز متفاوت است.

وی در مورد ارتقاء ایمنی خودروها گفت: جلساتی را با خودروسازان برگزار کردیم و نکات ایمنی را تذکر دادیم امیدواریم خودروسازان نیز این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

جانشین رئیس پلیس کشور در پاسخ به سوالی در خصوص این که اموال مالباختگان به چه صورت در اختیارشان قرار می گیرد اظهار داشت: پلیس تلاش می کند حداقل لوازم کشف شده از سارقان به مالباختگان برگردانده شود و با طرح جدیدی که در دستور کار قرار داده ایم بیمه ها اجناس مشابه سرقتی را در صورت عدم کشف در اختیار مالباختگان قرار می دهند. این موضوع نیازمند همکاری بیمه ها ست.

وی ادامه داد: در مورد نحوه رسیدگی به سرقت نیز هماهنگی هایی میان پلیس آگاهی و پیشگیری انجام شده است تا از کلانتری تا بالاترین رده پاسخگوی مطالبات مردم باشند. همچنان سامانه ۱۱۰ برای اعلام وقوع سرقت در اختیار هموطنان است و سعی کردم این سامانه را تقویت کنیم.

اشتری در پایان در مورد نگرانی برخی افراد مبنی بر ورود اعضای گروهک تروریستی داعش به کشور گفت: هیچ نگرانی در مرزها نداریم به دلیل این که اقتدار ایران در مرزها تثبیت شده است و بعید می دانم کسی فکر تعرض به سرش بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج