اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اوباما اعتراف کرد

"باراک اوباما" روز گذشته در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "ABC" در اظهاراتی اعلام کرد: «من مطمئن هستم که انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ آمریکا که در ماه نوامبر برگزار خواهد شد، بسیار سخت خواهد بود، زیرا مردم از وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور ناراضی‌اند.»

رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ آمریکا را به سبب نارضایتی مردم این کشور از اوضاع اقتصادی بسیار دشوار و تنگاتنگ ارزیابی کرد.

"باراک اوباما" روز گذشته در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "ABC" در اظهاراتی اعلام کرد: «من مطمئن هستم که انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ آمریکا که در ماه نوامبر برگزار خواهد شد، بسیار سخت خواهد بود، زیرا مردم از وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور ناراضی‌اند.»

وی افزود: «من تضمین می‌کنم که انتخابات ۲۰۱۲ بسیار سخت و تنگاتنگ خواهد بود زیرا اقتصاد آمریکا هنوز به وضعیت مطلوبی نرسیده است؛ حتی اگر من فکر کنم که کارهایی که ما انجام داده‌ایم خوب بوده‌اند، اما ما هنوز شرایط دشواری را پیش رو داریم.»

اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در حالی صورت می گیرد که محبوبیت مردمی اوباما به سبب بحران اقتصادی و افزایش نرخ بیکاری که از تابستان گذشته تاکنون به ۹.۱ درصد رسیده، کاهش یافته است.

باراک اوباما در ادامه خاطرنشان کرد: «انتخابات ۲۰۱۲ انتخاباتی سخت اما در عین حال بسیار مهم برای آمریکائی‌هاست. من امیدوارم که همه به مباحثاتی که در این خصوص انجام خواهد شد، توجه کنند، زیرا این انتخابات نه تنها سرنوشت ۴ سال آینده کشور را مشخص می‌کند، بلکه بر وقایع و اتفاقاتی که ظرف ۲۰ یا ۳۰ آینده رقم خواهند خورد، نیز تأثیر خواهد گذاشت.»

اوباما همچنین در گفت‌وگویی با سایت‌های اینترنتی یاهو و شبکه ABC درباره نتایج نظرسنجی صورت گرفته در آمریکا مبتنی بر اینکه ۵۵ درصد آمریکایی‌ها معتقدند که وی تنها به مدت یک دوره رئیس‌جمهور آمریکاست و برای دور بعدی رئیس‌جمهور نخواهد شد، گفت که این نظر مردم را که از اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور نشأت می‌گیرد، کاملا می‌پذیرد.

باراک اوباما در سال ۲۰۰۹ پس از عهده‌دار شدن ریاست جمهوری آمریکا تلاش بسیاری برای به جریان انداختن بسته محرک اقتصادی ۸۰۰ میلیارد دلاری کرد، اما این بسته اقتصادی نه تنها نتوانست تغییری در وضعیت اقتصادی آمریکا ایجاد کند بلکه هر روز نیز وضعیت اقتصادی در این کشور رو به زوال گذاشته است و همین امر به کاهش بی سابقه محبوبیت اوباما در میان مردم آمریکا منجر شده است.

در حال حاضر نگرانی‌های بسیاری در رابطه با وضعیت بیکاری در آمریکا وجود دارد و این احتمال نیز مطرح است که این کشور بار دیگر در رکود اقتصادی دیگری غرق شود. هم اکنون نرخ بیکاری در آمریکا از ۹ درصد گذشته است و اقتصاددانان در این کشور هشدار داده‌اند که احتمال افزایش بی‌سابقه این میزان نیز وجود دارد.

بسیاری از جمهوریخواهان در آمریکا سیاست‌های بودجه‌ای اوباما را مسئول وضعیت اقتصادی آشفته آمریکا می دانند و معتقدند که این سیاست‌ها بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد مشاغل جدید در این کشور را تضعیف کرده است.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اوباما اعتراف کرد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج