اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۸۳۴۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

استاندار کرمان حرفش را پس گرفت

استاندار کرمان در واکنش به برخی خبرها درباره تست کرونای زائران اربعین که به نقل از وی منتشر شده توضیح داد: هنوز تست کرونا از همه زائران انجام نشده است و تست انجام شده نیز حدود ۹ درصد از زائران بوده که قابل تعمیم به کل زائران نیست.

ایرنا: استاندار کرمان در واکنش به برخی خبرها درباره تست کرونای زائران اربعین که به نقل از وی منتشر شده توضیح داد: هنوز تست کرونا از همه زائران انجام نشده است و تست انجام شده نیز حدود ۹ درصد از زائران بوده که قابل تعمیم به کل زائران نیست.

دکتر علی زینی وند تعداد کل زائران اربعین از این استان را حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد تاکنون تنها از حدود ۱۰۰ نفر و کمتر از ۱۰ درصد تست کرونا گرفته شده است.

استاندار کرمان حرفش را پس گرفت

وی افزود: امروز در ستاد مدیریت کرونای استان نیز با اشاره به ضرورت انجام تست کرونا از زائران اربعین که به کشور باز می گردند، بر ضرورت همکاری های همه نهادهای متولی برای انجام این تست و رعایت پروتکل ها تاکید شد.

برخی رسانه ها با استناد به سخنان امروز استاندار کرمان در ستاد مدیریت کرونا در استان به نقل از وی اعلام کرده بودند که «تست کرونای شمار قابل توجهی از زائران مثبت بوده »درحالی که استاندار با اشاره به میزان تست انجام شده، تنها بر ضرورت انجام تست از همه زائران تاکید کرده و می گوید که تعمیم این سخن به تعداد بیشتری از زائران درست نیست.

زینی وند در ادامه مصاحبه خود با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: باتوجه به ضرورت حفظ سلامت شهروندان ضرورت دارد که تست کرونا از زائران اربعین انجام شود که با هدف کسب اطمینان از سلامت این افراد، در ستاد کرونا تاکید شد حتی کارمندانی که به این زیارت رفته اند نیز پس از انجام تست و منفی شدن آن در محل کار حاضر شوند.

وی افزود: همه این اقدامات و هشدارها با هدف رعایت پروتکل ها انجام می شود و باتوجه به اینکه تست انجام شده از زائران استان نیز کمتر از ۱۰ درصد بوده لذا جای نگرانی وجود ندارد چون این میزان تست قابل تعمیم به کل زائران نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج