جاباما
۱۱۵۹۱۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اسرائیل حضور در قره باغ را تکذیب کرد

سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه صحبت ها درباره حضور و تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه قره باغ را رد کرده و آن را «بی اساس» خواند.

ایسنا نوشت: سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه صحبت ها درباره حضور و تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه قره باغ را رد کرده و آن را «بی اساس» خواند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، الکساندر بن زوی، سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه، گزارش ها درباره حضور نظامیان اسرائیلی در قره باغ را "بی اساس" و "خیال پردازی" خواند.

او در این باره گفت: به عقیده من این ادعایی مهمل است، زیرا اگر ما در مورد منطقه قره باغ صحبت می کنیم، در آن جا (نظامیان) روسیه و ترکیه هستند. بنابراین اگر خیال پردازی مطرح باشد می توانند بگویند مریخی ها هم آن جا حضور دارند.

این ادعا در حالی از سوی سفیر رژیم صهیونیستی مطرح می شود که پیشتر گزارش های متعددی از تحرکات نظامی این رژیم در منطقه قفقاز منتشر شده است. مقامات کشورمان از جمله وزیر خارجه بارها درباره هرگونه تحرک صهیونیست ها در کنار مرزهای ایران هشدار داده اند.

در جریان تقدیم رونوشت استوار نامه سفیر جدید جمهوری آذربایجان در کشورمان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در کنار مرزهای مشترک کشورمان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران حضور و فعالیت رژیم صهیونیستی علیه امنیت ملی خود را تحمل نمی کند و در این رابطه هر اقدامی که لازم باشد انجام می‌دهد.
در پی این، لیلا عبدالله اوا، مسئول دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در اظهاراتی درباره روابط تهران-باکو، گفت: باکو اظهارات تهران درباره حضور هرگونه نیروی طرف سوم در مرز آذربایجان-ایران را بی‌اساس می‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج