adexo3
۱۱۵۹۶۳۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تکذیب بسته شدن مرزهای تجاری ایران و ترکیه

سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه: برخی مطالب مربوط به بسته شدن مرزهای تجاری ایران و ترکیه و ممنوعیت ورود کامیون‌های دو کشور کاملا بی پایه است.

خبرگزاری صداوسیما: سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه: برخی مطالب مربوط به بسته شدن مرزهای تجاری ایران و ترکیه و ممنوعیت ورود کامیون‌های دو کشور کاملا بی پایه است.

سجاد سلطان زاده گفت: از امروز جمعه (۱۶ مهرماه) دروازه‌های مرزی سه گانه کشورمان با ترکیه جهت تردد مسافری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی (ارائه گواهی واکسن و تست منفی pcr) بصورت دو طرفه بازگشایی شد.

تکذیب بسته شدن مرزهای تجاری ایران و ترکیه

وی افزود: روزانه بطور معمول حدود ۹۰۰ کامیون از مرزهای ایران و ترکیه تردد می‌کنند و در حال حاضر این تردد به روال عادی در جریان است.

سلطان زاده خاطرنشان کرد: آقای اوزجان آراش که خبرگزاری اسپوتنیک از نامبرده بعنوان رئیس انجمن توسعه روابط تجاری ترکیه و ایران یاد کرده و خبر ممنوعیت تردد کامیون‌ها در مرزهای دو کشور را به نقل از وی منتشر کرده بود، با انتشار پیامی اظهارات منتسب به وی را رسما تکذیب کرد و بر هدف انجمن خود مبنی بر کمک به توسعه تجارت بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و خدمات چندین ساله اش در این راستا تاکید کرد.

وی ادامه داد: آقای علی باقری، معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان برای دیدار با مقامات سیاسی ترکیه در آنکارا به سر می‌برند و در این دیدارها دو طرف بر اراده دو کشور برای داشتن بهترین روابط همسایگی و تقویت صلح و دوستی منطقه‌ای تاکید کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج