اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۹۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«امان نامه» به ۲۴ نفر در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۲۴ خطاکار و شرور نادم در استان با اظهار ندامت و توبه از کارهای خویش مورد رافت اسلامی قرار گرفته و امان نامه دریافت کردند.

خبرگزاری مهر: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۲۴ خطاکار و شرور نادم در استان با اظهار ندامت و توبه از کارهای خویش مورد رافت اسلامی قرار گرفته و امان نامه دریافت کردند.

علی اوسط هاشمی اظهار داشت: اعتمادسازی به منظور مشارکت تمامی اقشار و اقوام در مسیر توسعه استان در دستور کار قرار دارد و تصمیم داریم در این مسیر دشمنان را نیز به دوست خود تبدیل کنیم و در این راستا به امنیت نرم در استان می اندیشیم.

وی با بیان اینکه تا کنون دو جلسه به منظور بررسی پرونده افراد شرور و نادم در شورای تامین سیستان و بلوچستان تشکیل شده است ادامه داد: هر فرد خطاکار و شروری که قبل از دستگیری اظهار ندامت کرده و توبه کند بر اساس نگاه حاصل از رحمت و رافت اسلامی نظام، امان نامه دریافت خواهد کرد.

وی بیان داشت: کمیسیون امان نامه از سوی شورای تامین سیستان و بلوچستان با هدف بررسی درخواست های اشرار نادم برای بازگشت به دامان جامعه تشکیل شده است و تاکنون برای ۲۴ نفر از نادمان طی برگزاری دو جلسه امان نامه صادر شده است.

استاندار با تاکید بر اینکه باید دشمنی ها را به دوستی ها تبدیل کرد افزود: آغوش رافت و مهربانی نظام جمهوری اسلامی برای افراد نادم و پشیمان باز است و سعی داریم افرادی را که فریب خورده اند به دامان جامعه بازگردانده و آرامش را در منطقه حاکم کنیم.

هاشمی از تمامی افراد صاحب نفوذ خواست تا افرادی را که دانسته یا ندانسته خطا کرده اند هدایت و راهنمایی کرده تا از این فرصت به دست آمده برای توبه استفاده کرده و با دریافت امان نامه مورد رافت نظام اسلامی قرار گرفته و به دامان جامعه و خانواده بازگردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج