۱۱۵۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۱۶ بار حبس ابد به اضافه ۴۸۰ سال زندان!

شبکه الجزیره ۱۸ اکتبر(۲۶مهر) در خبری اعلام کرد: رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی(شاباک) گفت: «در بین فلسطینی هایی که قرار است در مبادله اسرا ازاد شوند افرادی هستند که در قتل ۱۲۰۰ اسرائیلی مشارکت داشته اند.»

شبکه الجزیره ۱۸ اکتبر(۲۶مهر) در خبری اعلام کرد: رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی(شاباک) گفت: «در بین فلسطینی هایی که قرار است در مبادله اسرا ازاد شوند افرادی هستند که در قتل ۱۲۰۰ اسرائیلی مشارکت داشته اند.»

شبکه الجزیره در ادامه افزود: «از ۱۰۲۷ اسیری که قرار است از فلسطینیان آزاد شوند، برخی در آستانه آزادی قرار داشتند. در مرحله اول این تبادل قرار شد در حدود ۴۷۷ اسیر آزاد شوند و پس از دو ماه ۵۵۰ نفر باقیمانده آزاد شوند.

از تعداد اسیر مرحله اول: ۱۳۱ نفر از غزه، ۹۶ نفر از کرانه باختری، ۱۶ نفر از اهالی قدس، ۵ نفر از فلسطینیان اسیر از سال ۱۹۴۸و ۱ اسیر از اهالی جولان می باشند.

از این تعداد ۲۴۷ نفر به خانه و زندگی شان بازگشته اند، در حدود ۴۰ اسیر از این اسرا به کشورهای ترکیه، اردن و قطر تبعید می شوند و ۱۶۳ نفر هم بین یک تا ۲۵ سال به نوار غزه باز خواهند گشت.»

شبکه الجزیره گفت: «طبق توافقنامه ۲۷ زن نیز آزاد خواهند شد و تلاش می شود ۷ زن اسیر دیگر در زندان های اسرائیل که در توافقنامه ذکر نشده اند، در دور بعد آزاد شوند. از این تعداد ۲۷۶ نفر از حرکت حماس، ۴۸ نفر از فتح و باقی هم از دیگر گروه های مبارز فلسطینی می باشند.»

الجزیره در پایان گفت: «یک روز در زندان برابر با هزار سال می باشد و سه تن از اسرای آزاد شده بیش از ۳۳ سال است که در زندان های رژیم اشغالگر قدس به سر می برده¬اند، مسن ترین اسیر آزاد شده "سامی یونس" است که ۷۸ سال سن دارد که ۳۰ سال از آن را در زندان به سر برده است.

از احکام منحصر به فرد این زندانیان ۳۱ حکم ابد و ۳۰ سال برای "ناصر سامی یتایمه"، ۲۱ حکم ابد به اضافه ۲۰ سال زندان برای "ولید عقل" و ۱۶ بار حکم زندان الی الابد به اضافه ۴۸۰ سال زندان برای "عبدالهادی غنیم" از سوی داگاه¬های رژیم صهیونیستی در نظر گرفته شده بود.»

منبع: جهان نیوز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

16 بار حبس ابد به اضافه 480 سال زندان!





پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج