اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۵۰۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طرح مجلس برای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر

رئیس کمیته تهیه طرح امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی گفت: برای تهیه این طرح با آیات عظام مهدوی کنی، مصباح، یزدی، مظاهری و کارشناسان حوزه و دانشگاه مشورت کردیم و طرحی در ۲۴ ماده تنظیم نمودیم.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی با اشاره به تلاشهای کمیته بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر گفت: برای تنظیم این طرح کمیته با آیت الله مهدوی کنی، آیت الله مصباح، آیت الله یزدی و آیت الله مظاهری مشورت کرده است. علاوه بر این سرشناسان حوزه و دانشگاه نیز مورد مشورت کمیته طرح امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفتند.

رئیس کمیته تهیه طرح امر به معروف و نهی از منکر گفت: این کمیته با اعضای شورای نگهبان نیز در خصوص تهیه این طرح مشورت کرد تا مواد طرح با قانون اساسی و قوانین پایین دستی مغایرتی نداشته باشد و در صحن علنی مجلس مورد ایراد قرار نگیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز پیش نویس این طرح را مورد بررسی قرار داده و نظارت خود را اعلام کرده است.

رئیس کمیته تهیه امر به معروف و نهی از منکر گفت: این طرح ۲۴ ماده دارد و امر به معروف و نهی از منکر را مربوط به مسایل ظاهری جامعه دانسته و به مسایل درونی افراد کاری ندارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این مجازاتهایی برای تعرض کنندگان به آمران به معروف و ناهیان از منکر در نظر گرفته شده است و دستگاه هایی نیز مسئول شدند که برای اجرای این قانون آیین نامه داخلی تصویب کنند.

آقاتهرانی تاکید کرد: دولت ملزم شده است نسبت به کارکنان خود ضوابط را به صورت جدیتر رعایت کند و از آمران به معروف حمایت نماید.

نماینده مردم تهران با تاکید بر این که این طرح برخورد فیزیکی آمران به معروف و ناهیان از منکر را منع کرده است، گفت: بر اساس این طرح امر به معروف و نهی از منکر باید لسانی باشد اما دستگاهی اجازه ندارد آمران به معروف را توقیف و یا مجازات کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج