adexo3
۱۱۶۵۵۲۳
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

واکنش ابوترابی به تخریب دیوار دانشگاه آزاد

هفته گذشته در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجوی در نجف‌آباد، ویدیوئی از تخریب دیوار‌های اطراف محل اجرای پروژه به منظور آزادسازی زمین‌های در اختیار دانشگاه آزاد توسط نماینده مردم نجف‌آباد منتشر شد.ابوالفضل ابوترابی عصر امروز پس از حضور در دفتر رئیس دانشگاه آزاد گفت: مشکل اصلی در نظام ساختاری کشور است که باعث شده تا چنین سوء تفاهم‌های زیادی رخ دهد.

صداوسیما: هفته گذشته در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجوی در نجف‌آباد، ویدیوئی از تخریب دیوار‌های اطراف محل اجرای پروژه به منظور آزادسازی زمین‌های در اختیار دانشگاه آزاد توسط نماینده مردم نجف‌آباد منتشر شد.

ابوالفضل ابوترابی عصر امروز پس از حضور در دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: حضور من در دفتر رئیس دانشگاه آزاد به این دلیل است که به آقای طهرانچی بگویم براد هستیم و اگر حرفی یا اختلافی هست نباید اجازه دهیم تا دشمنان از آن سوء استفاده کنند.

وی به مصوبه ماه گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برای این پروژه اشاره و عنوان کرد: براساس این مصوبه که به امضاء رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد هم رسیده، آزاد سازی با حق حفظ حقوق دانشگاه آزاد اسلامی بلامانع است.

آقای ابوترابی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده حتی مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه هم یک ماه به تعویق افتاد؛ اما هرچه بود این کار نیاز به تسریع داشت.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد ما مراحل قانونی کار انجام شده بود، اما از نظر ساختار، باید این موضوع در هیئت امنا استان بعد در تهران و ... مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت تا این تشریفات قانونی انجام شود.

آقای ابوالفضل ابوترابی با اشاره به اینکه این تشریفات، درون سازمانی است و به ما مربوط نمی‌شود بیان کرد: ما به عنوان افراد خارج از سازمان اطلاع نداریم که این اقدامات انجام نشده است؛ اقدامات باید که در خود سازمان مرکزی پیگیری می‌شد که ظاهرا چهار روز بود که در ستاد مرکزی دانشگاه آزاد مطرح شده بود.

وی افزود: موضوع زیر گذر یکی از مطالبات به حق مردم نجف آباد و همچنین دانشگاه نجف آباد است که سال هاست دنبال می‌شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این مدت به دنبال ردیف دار کردن بودجه این پروژه بودیم و ایجاد ردیف بودجه در کشور فرآیند بروکراسی طولانی دارد.

ابوترابی با اشاره به اینکه در مجموع بروکراسی اداری در کشور به یک معظل تبدیل شده است بیان کرد: باید از طرف ما نمایندگان مجلس برای بروکراسی‌های اداری فکری شود و امیدواریم با طرح مدیریت جامع شهری و روستایی که در دستور کار است، قسمتی از این بروکراسی‌ها برطرف شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی در نظام ساختاری کشور است که باعث شده تا چنین سوء تفاهم‌های زیادی رخ دهد.

واکنش ابوترابی به تخریب دیوار دانشگاه آزاد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      من بچه نجف اباد هستم و سال هاست که مردم در این جاده تلفات میدهند و من کاملا موافق کار نماینده شهرم هستم مطمئن هستم مردم شهر هم همینطور فکر میکنند پس لطفا کاسه از اش داغ تر نشید در ضمن قسمت تخریبی محلی بوده که حتی ذره ای استفاده از روزی که این دانشگاه ساخته شده نشده

    • محمد

      چه ربطی به دشمن داشت اخه همه چی رو به دشمن ربط میدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج