adexo3
۱۱۶۵۹۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بایدن: نظرسنجی‌ها برایم مهم نیستند!

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانسی خبری در پایان نشست گروه ۲۰ در رم گفت: نتایج این نظرسنجی‌ها دائما بالا و پایین می‌شوند. آن‌ها ابتدا بالا بودند، سپس متوسط شدند و دوباره بالا رفتند و اکنون پایین آمده‌اند و برای من مهم نیستند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه همزمان با دیدار با رهبران جهان در اروپا کاهش نرخ محبوبیتش در هفته‌های اخیر را کم ‌اهمیت دانست و تاکید کرد، نظرسنجی‌های دوره‌ای بخشی از این کار هستند و وی بر برنامه خودش تمرکز دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانسی خبری در پایان نشست گروه ۲۰ در رم گفت: نتایج این نظرسنجی‌ها دائما بالا و پایین می‌شوند. آنها ابتدا بالا بودند، سپس متوسط شدند و دوباره بالا رفتند و اکنون پایین آمده‌اند. به نظرسنجی‌ها در دوران روسای جمهور دیگر خوب نگاه کنید. همین اتفاق برای آنها نیز رخ داده است.

بایدن: نظرسنجی‌ها برایم مهم نیستند!

وی افزود: این دلیل کاندیداتوری من برای ریاست جمهوری نبود. من رئیس جمهور نشدم تا نشان دهم که چقدر خوب در نظرسنجی‌ها عمل می‌کنم. من کاندید شدم تا مطمئن شوم آنچه را که به عنوان رئیس جمهور آمریکا وعده عملش را دادم، انجام می‌شود.

بایدن تصریح کرد: من همچنان به رسیدگی به موضوع تغییر اقلیم، ارتقا دورنماها برای کارگران آمریکایی و رسیدگی به مهار پاندمی کرونا متمرکز هستم. ما همه این کارها را انجام داده‌ایم، به انجام آنها ادامه می‌دهیم و منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه پیش می‌آید. اما من به خاطر نظرسنجی‌ها رئیس جمهور نشدم.

کنفرانس خبری بایدن چند ساعت پس از آن برگزار شد که نظرسنجی جدید شبکه ان‌بی‌سی نیوز نشان داد که میزان محبوبیت بایدن به ۴۲ درصد کاهش یافته و نسبت به ماه آوریل که میزان محبوبیتش ۵۳ درصد بود، ۱۱ درصد کاهش داشته است.

همزمان با خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان، مشکلات اقتصادی و طولانی شدن پاندمی کرونا، نظرسنجی شبکه ان‌بی‌سی نیوز به دنبال نظرسنجی‌های هفته‌های اخیر صورت گرفت که همگی نشان داده‌اند میزان محبوبیت بایدن نسبت به تابستان و بهار کاهش داشته است.

میانگین نظرسنجی‌های پایگاه "RealClearPolitics " نشان داد که نرخ محبوبیت بایدن تا پایان ماه اکتبر به ۴۲ درصد رسیده است که نسبت به میانگین ۵۰ درصدی محبوبیت وی در اواسط ماه اوت هشت، درصد کاهش داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج