جاباما
۱۱۶۶۳۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عزت الله ضرغامی باز هم زیر میز زد!

وزیر میراث فرهنگی پس از حضور در کمیسیون فرهنگی گفت: تلاش داریم با کمک بخش‌های مختلف مجلس خلاءهای قانونی را پر کرده و زیر میز فرایندهای غلط و ناکارآمد که عده‌ای پشت آن معرکه گرفته‌اند بزنیم.

فارس: سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری امروز سه شنبه ۱۱ آبان بعد از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات این نشست اظهار داشت: گزارشی از عملکرد دو ماهه وزارت میراث فرهنگی را به نمایندگان مجلس ارائه کردم؛ این گزارش بعد از جلسه رأی اعتماد من در مجلس بود که در آن نشست برنامه‌های خود را ارائه کردم و عملا گزارش امروز مجموعه اقدامات صورت گرفته تاکنون است.

وزیر میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: اقدامات عمومی و اقدامات تخصصی زیادی در این دو ماهه در وزارت فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفته است.

ضرغامی گفت: ۳۰ نکته از سوی نمایندگان مجلس به من اعلام شد که البته جنبه مشورتی داشت؛چند پیشنهاد فراملی هم ارائه کردند،همکاری خوبی بین مجلس و کمیسیون‌های تخصصی و به ویژه کمیسیون فرهنگی مجلس با این وزارتخانه شکل گرفته است که بنا داریم با همراهی همدیگرخلاءهای قانونی را پر کنیم.

وی افزود: باید زیر میز خیلی از فرایندهای غلط و ناکارآمد بزنیم زیرا عده‌ای در پشت پرده این فرایندهای نادرست معرکه گرفته‌اند، لذا سعی می‌کنیم این موضوعات غلط را برطرف کرده و ماموریت وزارت فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام داده و در خدمت مردم باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج