۱۱۶۶۵۱۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

درخواست از رئیسی برای رفع یک مشکل قدیمی

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: یکی از رنج‌هایی که امروز جامعه ما متحمل شده و از آن آسیب دیده است، ناکارآمدی و کاهش بهره‌وری دولت است که یکی از دلایل عمده آن بزرگ بودن و غیر متخصص بودن آن است.

ایلنا: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: یکی از رنج‌هایی که امروز جامعه ما متحمل شده و از آن آسیب دیده است، ناکارآمدی و کاهش بهره‌وری دولت است که یکی از دلایل عمده آن بزرگ بودن و غیر متخصص بودن آن است.

محمدجواد حق شناس در خصوص اینکه به نظر می‌رسد دولت در حال بزرگ شدن و با ورود نیرهای جدید هر کسی افراد مدنظر خودرا با عناوین شغلی مختلف وارد دولت می‌کند، اظهار کرد: بزرگی دولت یک بیماری مضمن و قدیمی است که شخص رئیس‌جمهور و دو معاونت سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه در این حوزه نقش مستقیم و حساسی را بر عهده دارند که علی‌القاعده باید در خصوص رسیدگی به این موضوع گام بردارند و از بزرگ‌تر شدن دولت جلوگیری کنند.

وی افزود: روشن است که یکی از رنج‌هایی که امروز جامعه ما متحمل شده و از آن آسیب دیده است، ناکارآمدی و کاهش بهره‌وری دولت است که یکی از دلایل عمده آن بزرگ بودن و غیر متخصص بودن آن است.

این کنشگر سیاسی اصلاح‌طلب به انتصابات خویشاوندی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: شاخص‌هایی در این حوزه در نظر گرفته می‌شود که به جای استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد، ما شاهد استفاده از نیروهایی هستیم که براساس ارتباطات فردی، شخصی و گروهی و سیاسی به کار گرفته می‌شوند و متأسفانه امروزه به دلیل وضعیتی که بحث اشتغال در جامعه ایران دارد، به کارگیری نیروها به رانت تبدیل شده است و تسلط بر منابعی که به صورت انحصاری در اختیار حاکمیت ومحمدجواد دولت است، دلیلی شده است که افراد علاقمند شوند تا برای بهره‌گیری از این منابع به طور اختصاصی و بدون نظارت عالیه از نیروهایی که اعتماد بیشتری نسبت به آنها وجود دارد یا ارتباط نزدیک‌تر و غیرقابل نفوذتری دارند، بهره بگیرند و عملاً موجب گسترش فساد، ناکارآمدی و تضییع حقوق جامعه و تبعیض و فساد می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج