جاباما
۱۱۶۶۵۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دستگاه قضا برای مدیریت آب در دشت قزوین ورود کند

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: دشت قزوین، دشت رهاشده‌ای است و در آینده بحران آفرین می‌شود، باید برای نحوه مصرف آب مدیریت داشته باشیم و دستگاه قضا می‌تواند در زمینه مصرف آب کمک شایان توجهی داشته باشد، چرا که امروز از منابع آب‌های زیرزمینی استفاده می‌کنیم که آسیب‌زا است.

خبرگزاری ایلنا: عیسی قبادی در اولین همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان که صبح امروز با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در سالن امام علی تاکستان برگزار شد، گفت: دستگاه قضا در سال‌های اخیر برای حل مشکلات تولید اثرگذاری بالایی داشته است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: حجم نقدینگی در کشور و بی ثبلتی ارز از جمله مواردی هستند که اقتصاد را با چالش مواجه کرده است و عمده تورم نیز با این موارد در ارتباط است.

وی بیان کرد: نقدینگی به اصلاح قانون نیاز دارد، همچنین لازم است اعتماد عمومی نیز وجود داشته باشد تا افراد سرمایه‌های خود را در حوزه تولید سرمایه‌گذاری کنند، چرا که بانک‌ها نسخه شفابخشی برای تولید نیستند و درواقع به عزم عمومی نیاز است.

این مسئول افزود: کم توجهی و عدم باور به توان تولید داخل نیز از جمله مشکلات در حوزه اقتصادی است که حل آن به همت عمومی نیاز دارد، چرا که طی سه سال گذشته شاهد این بودیم که عمق تولیدات داخل در کشور ما بی نظیر است.

قزوین در تنظیم بازار جزء استان‌های برتر است

وی عنوان کرد: پیام اقتصاد مقاومتی جلوگیری از شکنندگی است و باید به توان و ظرفیت داخلی توجه کنیم.

قبادی اظهار کرد: امروز معادن می‌تواند ظرفیت بزرگی برای کشور باشد و دستگاه قضا در شفافیت و نظارت بر معادن نقش آفرین است و در سطح کشور و استان در حوزه صنعت ظرفیت بالایی داریم.

معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: طی چند سال گذشته حوزه اقتصادی استان با دستگاه قضا ارتباط تنگانگی داشته و برای رفع موانع تولید اقدامات مختلفی صورت می‌گیرد که بررسی جلسات مستمر از جمله آن‌ها است.

وی گفت: ترخیص کالاها از گمرک به ما کمک قابل توجهی کرد و در این حوزه نیز دستگاه قضای استان نقش آفرین بود.

این مسئول عنوان کرد: قزوین در تنظیم بازار جزء استان‌های برتر بود و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج