۱۱۶۶۶۷۷
۵۱۳۴
۵۱۳۴
پ

جراحی لیفت گردن و هزینه آن

گردن شما می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی ظاهری افراد داشته باشد. جراحی لیفت گردن روش بسیار مناسبی برای کسانی است که به دلایل مختلف گردن آن‌ها چروک و یا پوست آن شل شده است.

برترین‌ها: جراحی لیفت گردن یک روش جدید و کاملا بصرفه برای زیبایی پوست گردن شماست. این روز‌ها افراد به ویژه خانم‌ها به زیبایی پوست بدن و صورت خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و برای اینکه پوستی سالم باشد، از انواع روش‌های جدید و کارآمد استفاده می‌کنند. لیفت نیز یکی از بهترین و رایج‌ترین روش هایست که این روز‌ها جهت زیباسازی پوست از آن استفاده می‌کنند و قطعا نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت. اما می‌دانید که جراحی لیفت گردن چگونه انجام می‌شود؟ با روش‌های مختلف جراحی زیبایی گردن و مزایایی که دارد، آشنا هستید؟ جهت آشنایی بیشتر، بهتر است ادامه مطلب را بخوانید.

جراحی لیفت گردن و هزینه آن

موارد استفاده از جراحی لیفت گردن

همانگونه که اشاره شد، جراحی لیفت گردن یک روش درمان است که به منظور زیباسازی پوست از آن استفاده می‌شود. اما این روش درمان مناسب چه کسانی است؟ چه افرادی باید از این روش استفاده کنند؟

  • این تکنیک، یک روش رایج درمان است که چربی‌های اضافه و سستی پوست را از بین می‌برد. درواقع برخی از افراد که در گردن خود چربی اضافه دارند و یا پوست آن‌ها بسیار سست و چروک است از این روش استفاده می‌کنند.
  • همچنین در قسمت پایین فک گاه غضب‌هایی ایجاد می‌شود که این افراد جهت ترمیم پوست خود معمولا از جراحی لیفت گردن استفاده می‌کنند.
  • افرادی که قسمت در چانه آن‌ها چربی زیادی وجود دارد، این افراد جهت رفع ذخایر چربی بیش از حد چانه می‌توانند لیفت انجام دهند.
  • سستی بافت گردن از دیگر مواردی است که می‌توان با لیفت آن را ترمیم نمود.
  • برخی از بافت‌های عضله در گردن دارای خطوط غیرطبیعی هستند که، با استفاده از روش جراحی لیفت گردن رفع می‌شود.
  • گاهی می‌بینید که در افراد کم سن و سال که پوست صورتشان هنوز جوان است؛ اما پوست گردنشان علائم پیری مانند چین و چروک و سستی پوست دارد. این افراد نیز بایستی از این جراحی استفاده کنند.

مراحل جراحی لیفت گردن

جراحی لیفت گردن، به عنوان نوع عمل زیبایی ابن روز‌ها بسیار رواج پیدا کرده است. این روش کارساز، جهت از بین بردن تمام چربی‌های اضافی گردن و رفع افتادگی آن خواهد شد که قطعا این روش درمان طی مراحل مختلفی و یک پروسه کوتاه مدت انجام می‌شود. اگر از چین و چروک‌های گردن و افتادگی و شلی آن رنج می‌برید، این روش بهترین پروسه درمانی برای شما خواهد بود. اما بهتر است با مراحل جراحی لیفت گردن آشنا شوید.

  • بیهوشی

در جراحی لیفت گردن از دو روش بیهوشی کامل و بیهوشی موضعی می‌توان استفاده کرد. در این روش جراحان زیبایی، بر اساس نوع عمل و حالات و وضعیت جسمی شما یکی از این دو مورد را انتخاب و اقدام به بیهوشی می‌کنند.

جراحی لیفت گردن و هزینه آن

  • برش

پس از مرحله بیهوشی که پوستتان هیچ نوع حسی جهت احساس درد نداشت، با توجه به نوع تغییرات خواسته شده جراح، روی گردن شما را برش خواهد زد. قطعا محل برش‌ها و اندازه آن‌ها بر اساس نوع عمل و حتی میزان چین و چروک و یا چربی در قسمت‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. برای برداشتن چربی‌های اضافی که از لیپوساکشن استفاده خواهند کرد و معمولا هم یک برش زیر چانه یا پشت گوش ایجاد می‌کنند و از طریق یک لوله از ناحیه برش چربی‌های اضافه خارج می‌شود. حتی گاهی نیز یک برش از قسمت خط ریش شروع و تا سمت پایین در امتداد گوش که از این طریق نیز چربی‌ها خارج می‌گردد.

  • بستن برش

پس از برش و خارج کردن چربی‌های اضافی یا رفع افتادگی و چین، چروک و سستی، جراح باید تمام قسمت‌های برش زده را یک به یک با چسب یا بخیه ببندد. حال ممکن است بخیه آن به گونه‌ای باشد که پس از مدتی جذب شود و یا پس از چند روز نیاز به کشیدن داشته باشد.

جراحی لیفت گردن و هزینه آن

هزینه جراحی لیفت گردن

این روز‌ها روش‌های زیادی به منظور زیباسازی پوست و مو وجود دارد که با توجه به مزایا و معایبی که دارند، مورد توجه مردم قرار گرفته اند. اما یکی از مؤلفه‌های مهم که در انتخاب روش درمان مهم است، هزینه لیفت گردن می‌باشد. مقرون بصرفه بودن قیمت در کنار کیفیت کار آن جزو پارامترهایست که باعث جلب رضایت مشتری می‌شود. اما هزینه لیفت گردن شامل چه هزینه‌هایی است؟ برای جراحی لیفت گردن بایستی هزینه‌ای را پرداخت کنید که این هزینه شامل دستمزد جراح پلاستیک با توجه به مهارت وی، تکنیک مورد استفاده در جراحی و موقعیت جغرافیایی کلینیک می‌باشد. توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت‌های بیمه، جراحی لیفت گردن و عوارض احتمالی پس از آن را به هیچ وجه تحت پوشش قرار نمی‌دهند. پس بایستی در انتخاب نوع جراح خود دقت لازم داشته باشید. اما برخی دیگر از هزینه‌های این جراحی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • هزینه‌ها بیهوشی
  • هزینه‌های شامل خدمات بیمارستان و اتاق عمل
  • هزینه آزمایش‌های مورد نظر
  • هزینه لباس و وسایل یکبار مصرفی بیمارستان
  • هزینه دارو‌های پیش از جراحی
  • دستمزد جراح فوق تخصص پلاستیک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج