جاباما
۱۱۶۶۸۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قاتل معلم زنجانی در چنگال قانون افتاد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، از دستگیری قاتل معلم زنجانی خبر داد و گفت: قاتل به دلیل اختلافات مالی، اقدام به قتل این معلم زنجانی کرده است.

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، از دستگیری قاتل معلم زنجانی خبر داد و گفت: قاتل به دلیل اختلافات مالی، اقدام به قتل این معلم زنجانی کرده است.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی در رابطه با ماجرای قتل یک معلم زنجانی، اظهار کرد: عصر روز ۹ آبان‌ماه امسال، فردی از دبیران آموزش‌وپرورش استان زنجان مفقود می‌شود که همسرش در صدد پیدا کردن وی برمی‌آید اما موفق نمی‌شود؛ نهایتاً روز بعد فقدان همسرش را به پلیس آگاهی اعلام می‌کند و طبق گفته همسر این شخص، فرد مفقود شده تاکنون سابقه مفقودی نداشته است.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی انجام و همه اطلاعات جمع‌آوری می‌شود، افزود: در همان ساعات اولیه، پلیس به شخصی مشکوک شده و سریعاً فرد را دستگیر کرده و مورد بازجویی قرار می‌دهد که متاسفانه وی راز یک جنایت آشکار می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه قاتل پس از انجام اقدامات فنی و شگردهای پلیسی، به قتل فجیع معلم زنجانی اعتراف کرد، ادامه داد: طبق گفته قاتل، وی به دلیل اختلافات مالی تصمیم به قتل این معلم زنجانی گرفته و با کشاندن او به یکی از روستاهای منطقه قره‌پشتلو و هدایت وی به سمت یک حفره، با سنگ‌های بزرگ به او حمله کرده و قتل انجام می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه قاتل متولد ۱۳۶۰ و مقتول متولد ۱۳۵۵ بوده است، گفت: قاتل دقیقاً با هدف قتل، معلم جوان را به روستا کشانده است، زیرا نمی‌توانست مطالبات آن مرحوم را ادای کند، به همین سبب به دنبال حذف او برمی‌آید.

رحمتی با تاکید بر اینکه مردم در معاملات خود دقت کنند و به مسائل واهی امیدوار نشوند، خاطرنشان کرد: حتماً معاملات را به شکلی قانونی ثبت و ضبط کنند و به طرف مقابل که بُعد شخصیتی آن معلوم نیست، اعتماد نکرده و معامله نکنند، زیرا چنین عواقب تلخی گریبان‌گیر آنان خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج