جاباما
۱۱۶۶۹۴۵
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

دو گوشی مرموز شیائومی با مشخصات پرچمدار

اخیراً مشخصات دو گوشی ناشناس شیائومی با سریال های ۲۲۰۱۱۲۳C و ۲۱۱۲۱۲۳AC در وبسایت گواهینامه CMIIT چین مشاهده شد که به باور برخی از کارشناسان با گوشی های پرچمدار سری شیائومی ۱۲ در ارتباط هستند.

فرارو: افشاگران دنیای فناوری اخیراً دو گوشی جدید شیائومی با سریال های ۲۲۰۱۱۲۳C و ۲۱۱۲۱۲۳AC در گواهینامه CMIIT چین شناسایی کردند که به باور برخی از کارشناسان می تواند با گوشی های پرچمدار آینده سری Xiaomi ۱۲ در ارتباط باشند.

Digital Chat Station، یکی از افشاکنندگان مطرح و قابل اعتماد دنیای فناوری، روز سه شنبه ۲ نوامبر (۱۱ آبان ماه) گزارشی را منتشر کرد که حکایت از دریافت گواهینامه CMIIT دولت چین توسط دو گوشی جدید شرکت شیائومی می دهد. این افشاگر این دو گوشی را با نام های رمز L۳ و L۳A معرفی می کند و معتقد است که این دستگاه‌ها به احتمال زیاد متعلق به گوشی های سری شیائومی ۱۲ هستند.

دو گوشی مرموز شیائومی با مشخصات پرچمدار
گواهینامه های CMIIT هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی های شیائومی ۲۲۰۱۱۲۳C و ۲۱۱۲۱۲۳AC فاش نکرده است اما Xiaomiui، یکی از افشاکنندگان مطرح اخبار مربوط به شرکت شیائومی در توییتر، پیش از این برخی مشخصات کلیدی گوشی L۳A یا همان ۲۱۱۲۱۲۳AC را منتشر کرده بود. وی در این گزارش مختصر عنوان می کند که اگرچه ما با نام این گوشی آشنا نیستیم اما این دستگاه می تواند با گوشی های سری شیائومی ۱۲ مرتبط باشد که اسم رمز Psyche را نیز دریافت کرده است.

دو گوشی مرموز شیائومی با مشخصات پرچمدار

شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش با وضوح فول اچ دی پلاس است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. همچنین صفحه نمایش آن را می توان با اسکنر اثر انگشت ادغام کرد و به احتمال زیاد از چیپست اسنپدراگون سری 8 قدرت می گیرد. برای عکاسی، این گوشی ممکن است دارای یک واحد دوربین سه گانه باشد که ممکن است از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک دوربین میکرو تشکیل شده باشد. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای ویژگی‌های دیگری مانند OIS و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد اما سایر جزئیات این گوشی در دست نیست.

از طرف دیگر L3 نیز می تواند گونه ای از L3A باشد و در واقع ما با دو گوشی از یک سری مواجه هستیم اما در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات L3 در دسترس نیست. با این حال حدس و گمان های بالا در مورد گوشی L3A ما را بیش از هر چیز به یاد گوشی های آینده شیائومی 12 می اندازد. اگر این شایعات درست باشد، طبق اطلاعات درز کرده قبلی L3A باید با نسخه اصلی شیائومی 12 یکسان باشد اما از طرف دیگر ما مطلع هستیم که سری شیائومی 12 از حداقل سه مدل برخوردار است و اگر بخواهیم این گوشی های مرموز را با سری شیائومی 12 یکی بدانیم، چرا خبری از گوشی سوم در گواهینامه CMIIT نیست.

ابهام در خصوص ارتباط این دو دستگاه دیده شده در وبسایت گواهینامه CMIIT چین با گوشی های آینده سری شیائومی 12، کاملاً مشهود است. تصور اینکه شیائومی گوشی های پرچمدار جدید با مشخصات قابل توجه را در دست توسعه دارد، با وجود راه اندازی گوشی های سری شیائومی 12، کمی سخت به نظر می رسد زیرا ظهور یک گوشی در گواهینامه CMIIT به معنای نزدیک بودن راه اندازی دستگاه است. از طرف دیگر، پذیرفتن یکسان بودن این دو گوشی مرموز با گوشی های شیائومی 12 نیز کمی مبهم است. به هر روی اکنون ما می دانیم که شیائومی در حال راه اندازی دو گوشی جدید با مشخصات پرچمدار است که هویت آن ها تاکنون به صورت یک رمز و راز باقی مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج