اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۷۰۲۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

هشدار یک نماینده درباره سفر‌های استانی

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور نشان‌دهنده مردمی بودن مدیران ارشد اجرایی است و مردم می‌توانند به صورت چهره به چهره مشکلات‌شان را با مدیران مطرح کنند.

خبرآنلاین: نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور نشان‌دهنده مردمی بودن مدیران ارشد اجرایی است و مردم می‌توانند به صورت چهره به چهره مشکلات‌شان را با مدیران مطرح کنند.

حسین حق‌وردی گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور امری مطلوب است و نشان‌دهنده مردمی بودن مدیران ارشد اجرایی کشور است.

وی افزود: سفرهای استانی و دیدار چهره به چهره با مردم و شنیدن حرف‌های آنها همواره مورد تأکید رهبر انقلاب بوده و این سفرهای استانی نشان‌دهنده مردمی بودن مقامات ارشد نظام است.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس اظهار داشت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور این زمینه را فراهم می‌آورد تا مردم در دیدار چهره به چهره مشکلات‌شان را مطرح کنند و موجبات امیدواری مردم را فراهم می‌آورد.

حق‌وردی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که در سفرهای استانی وجود دارد این است که تصمیماتی که برای حل مشکلات مردم اتخاذ می‌شود باید در یک زمانبندی مشخص اجرایی شود و زمان اجرای هر کدام به مردم اطلاع داده شود.

وی افزود: درست است که با توجه به حجم بالای مشکلات نمی‌توان آنها را در یک زمان مشخص حل کرد اما می‌توان با اولویت‌بندی زمان رفع آنها را اعلام کرد و با اعلام یک تقویم زمانی مردم را نسبت به این موضوع مطلع داشت.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس در پایان گفت: تعیین زمان یک تقویم زمانی برای اجرایی کردن تصمیمات سفرهای استانی امری ضروری است چرا که اگر مردم ببینند تصمیم‌گیری‌ها انجام می‌شود و مشکلی مرتفع نمی‌شود طبیعتا مأیوس خواهند شد و این سفرهای استانی نتیجه لازم را در پی نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج