۱۱۶۷۱۰۹
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

پیکاپ فورد رنجر با چهره جذاب موستانگ

خودروسازی آمریکایی فورد در اقدامی جالب توجه، در حال توسعه طرحی است که بر اساس آن یک خودروی سفارشی آفرود با ترکیب دو خودروی مشهور پیکاپ فورد رنجر و فورد موستانگ را عرضه می‌کند.

فرارو: گفته می‌شود که خودروسازی آمریکایی فورد در حال انجام کار‌های نهایی بر روی نسل بعدی مدل‌های رنجر و موستانگ است که اولی در ۲۴ نوامبر و دومی احتمالا در سال آینده به نمایش درخواهد آمد. اما در این میان یک خبر شگفت انگیز منتشر شده که نشان می‌دهد این خودروساز می‌خواهد مدل T۶ فورد رنجر را با مدل S۵۵۰ موستانگ ترکیب کند تا یک پیکاپ وحشی با رخ موستانگ را ایجاد کند.

گفته می‌شود که یک تیونر مطرح در آسیای جنوبی این طرح را ارائه داده که یک فروشگاه مطرح مستقر در تایلند با نام What Ford آن را رصد و فاش کرده است. بنابر این اطلاعات، ساخت سفارشی این خودرو بر اساس رنجر آفرود با گلگیر‌های برجسته، چراغ‌های عقب مشکی مات، چرخ‌های مشکی Force Off-Road که در لاستیک‌های آفرود پیچیده شده‌اند و ارتقاء سیستم تعلیق بادی، صورت می‌گیرد.

اما تغییرات جذاب در این خودرو، بدون شک مربوط به پیوند چهره عجیب و غریب با لوگوی اسب موستانگ است که در جلو و مرکز نصب شده است. طراحی و شکل جلوپنجره مشابه کوپه اسپرت به همراه ورودی‌های هوای جانبی موستانگ است. اگرچه شکل چراغ‌های جلو دست‌نخورده باقی مانده است، اما فورد درون آن‌ها را تغییر داده تا سه نوار چراغ‌های LED در روز را برای انعکاس مجموعه چراغ‌های جلو موجود در «Stang» به آن اضافه کند. تیونر همچنین یک نوار دوم از چراغ‌ها را در سپر اضافه کرد تا طراحی را به طور کامل به سمت موستانگ هدایت کند.

پایان تلاش‌های انجام شده برای تقویت پیوند با موستانگ، نشان‌های اسب (لگوی انحصاری موستانگ) روی گلگیر‌های جلو به همراه نوار‌های سفید دوگانه شبیه به نسخه‌ای با نشان شلبی از محبوب‌ترین خودروی اسپورت جهان برای ششمین سال متوالی است. «Mustanger» همانطور که ما آن را نامیده ایم، مطمئناً جذاب به نظر می‌رسد، اما این ویدیو می‌توانست بهتر باشد.

پیکاپ فورد رنجر با چهره جذاب موستانگ

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امریکا خودرو می زند.مسئولین محترم ما هم فقط ...

    • بدون نام

      لااقل ازنظر ظاهري كه فوق العاده س البته در حد دوج رم شارجر و رپتور نيست ولي دراستفاده شهري ميتونه بسيار جذاب و چشمگير باشه و يحتمل از توليدات پرفروش فورد خواهد شد
      جاي تاسف هست كه ما بخاطر شاخ و شونه كشيدن ...،براي مدت نامعلوم از حضور چنين هيولاهايي در خيابانهاي كشورمون محروم هستيم و بايد به همون توليدات از رده خارج و درجه چندم چيني ايرانيزه شده اونم در صورت برنده شدن در قرعه كشي و موندن در صف انتظار جند ساله قناعت كنيم. افسوس از تولد در ايران.

    • بدون نام

      جالبه،توی ویدیو کاپوت ماشین بازه،خخخخخ

    • بدون نام

      تهحخخ

    • بدون نام

      خدامسئولان‌ رالعنت کند

    • ملت

      تقلیدی ضایع از وانت آریسان با رخ پارس!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج