adexo3
۱۱۶۷۳۴۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

وزارت بهداشت: موجودی واکسن کرونا کافی است

رئیس هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به واردات ۱۴۶ میلیون دوز واکسن کرونا به ایران گفت: موجودی کنونی کشور برای واکسیناسیون دو دوز افراد واجد شرایط کافی است.

تسنیم: رئیس هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به واردات ۱۴۶ میلیون دوز واکسن کرونا به ایران گفت: موجودی کنونی کشور برای واکسیناسیون دو دوز افراد واجد شرایط کافی است.

سید حسین صفوی با بیان اینکه برای تامین واکسن‌های مورد نیاز کشور به طور همزمان از طریق تولیدات داخل و واردات اقدام شده که تاکنون ۱۴۶ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شده است، عنوان کرد: همچنین حدود ۱۲ میلیون دوز هم از طریق شرکت‌های داخلی تامین شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اعلام نیاز معاونت محترم وزارت بهداشت، براساس قراردادهای حاضر با شرکت‌های تولید کننده و تامین واکسن از طریق وارداتی که انجام شده است عملا موجودی ما برای واکسیناسیون دو دوز افراد واجد شرایط کافی است.

رئیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تصریح کرد: برای اینکه درخصوص واردات و تامین نیاز کشور تصمیم‌گیری شود، جلساتی در سطح وزارت بهداشت تشکیل می‌شود؛ سیاست‌های وزارت بهداشت طی این ماه و ماه آینده برای تزریق دوزهای یادآور و همچنین تکرار واکسن درصورتی که نیاز باشد، مشخص خواهد شد و پس از آن در صورتی که میزان تولیدات داخل کشور کافی نباشد از طریق واردات هم تامین واکسن انجام و تصمیم نهایی اخذ می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج