جاباما
۱۱۶۸۲۲۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

قدوسی: می‌گویند جلوی واکسن‌زدن رهبری را بگیرید

نماینده مردم مشهد در مجلس در نشست علنی پارلمان از موضع‌گیری‌ها علیه واکسیناسیون عمومی انتقاد کرد.

فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس در نشست علنی پارلمان از موضع‌گیری‌ها علیه واکسیناسیون عمومی انتقاد کرد.

جواد کریمی قدوسی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس گفت: ولی امر مسلمین بعد از شنیدن نظارت و رأی کارشناسان و مدیران سیاسی و اجرایی در دوران بحران کرونا که جان‌های ملت را تهدید می‌کرد، فرمودند واکسنی که برای کرونا آماده شده است، مایه افتخار است. آن را انکار نکنید. این مایه عزت یک کشور است.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: واکسن چه از راه واردات و چه با تولید داخلی باشد، باید به هر شکل ممکن تامین شود و در اختیار همه مردم قرار گیرد.

وی افزود: صد‌ها بار در دوران انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و زمانی که شخصیت‌های انقلابی و جهادی و ولایی مردم و جوانان بسیجی در حال تربیت در پای منابر شما بود، داستان هارون مکی، شیعه تنوری امام صادق (ع) که مصداقی در اطاعت از پیروزی از، ولی امر مسلمین بود را برای ما تعریف کردید. جریان انقلابی را این مکتب پرورش داده و خواهد داد.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: سؤال ما این است که آیا قرائت جدیدی در اطاعت از ولایت به نام زنده کردن گفتمان امام و رهبری در راه است که به ما می‌گویید کمیسیون امنیت ملی جلوی واکسن زدن رهبری را بگیرد. ما می‌گوییم، ولی امر مسلمین در تزریق واکسن هم تاکید کردند و هم خود را در انظار عمومی قرار دادند و دو بار واکسن زدند. به ما می‌گویید فهم شما از ولایت درست نیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چرا بعضی از ما در حال دوقطبی‌سازی طب نبی و طب سنتی هستیم؟ چرا تدابیر ستاد کرونا را که، ولی مسلمین همه ملت را به رعایت مصوبات و تدابیر آن دعوت می‌کند، خلاف شرع مقدس و عقل و منطق می‌دانیم و این موضع غلط را ترویج می‌کنیم.

وی افزود: در ۸ سال دفاع مقدس به امر امام (ره) مسأله اصلی کشور را دفاع معرفی کردند و همه ملت را به دفاع فرا خواندند، دوقطبی دفاع و ضددفاع اصلا به وجود نیامد. ملت ۳۰۰ هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام کرد و پیروز شد و ویروس خطرناکی به نام صدام و حزب بعث را از بین برد.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: آیا با ویروس کرونا که تاکنون بیش از یکصدهزار نفر از این ملت تلفات گرفته، جز با راهکار تجربه دفاع مقدس می‌توان مقابله کرد؟ باید همه ما ملت شریف را اقناع به رعایت تدابیر، ولی امر مسلمین و ستاد مقابله با کرونا کنیم. غیر از این عمل کنیم، با حکم آنچه شما خود فرموده‌اید این اقدام خلاف عقل منطق و شرع مقدس است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیسی فردی است دارای عزم جدی برای مقابله با نفوذ، خط قرمزهایش اسلام و ملت است نه وزراء، نزدیکان و دوستانش.

وی افزود: دولت فعلی هم مانند اصل انقلاب با مبارزه حاصل شده، با مبارزه حفظ خواهد شد و جریان انقلاب هوشیارانه در مجلس و بیرون مجلس اجازه تضعیف این دولت را نخواهد داد.

کریمی قدوسی در پایان گفت: بعضی از ما به خصوص روسای کمیسیون‌ها آدم‌های خوبمان را جا‌هایی گذاشته‌ایم، ولی وای به حالمان اگر مشکلات ملت حل نشود و آنگاه مجلس و ملت شما را مؤاخذه خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرو

      ازکجا شروع کردید وبه کجا ختم ایا صحبت اخر شما بااین وضعیت اقتصاد حل شدنی است تااین ملت بقول شما شهید داده قدری به رفاه نزدیک شود بظر باید جلوی فساد گرفته شود و افراد فاسد به ملت معرفی گردد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج