۱۱۶۸۲۶۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نامه مهم احمد توکلی به رییس صداوسیما

رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رییس جدید صدا و سیما از اقدامات اخیر او برای شفاف سازی و مردمی شدن هرچه بیشتر این رسانه تجلیل کرد و با پشتیبانی از مشی او، خواستار گسترده‌تر کردن فضا برای ارائه خدمات سازمان‌های مردم نهاد شد.

ایرنا: رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رییس جدید صدا و سیما از اقدامات اخیر او برای شفاف سازی و مردمی شدن هرچه بیشتر این رسانه تجلیل کرد و با پشتیبانی از مشی او، خواستار گسترده‌تر کردن فضا برای ارائه خدمات سازمان‌های مردم نهاد شد.

احمد توکلی رییس هیات مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به پیمان جبلی با قدردانی از تصحیح مسیر خبررسانی در صدا و سیما جهت شفافیت بیشتر پس از انتصاب او به عنوان رییس سازمان صدا و سیما، نوشت: یک ماه بیشتر نیست که سکان مهم‌ترین و بزرگترین رسانه ایران به شما سپرده شده است. خدا را سپاس که در همین مدت کم، مشی خبررسانی این بنگاه بزرگ فرهنگی و سیاسی گویای تحول مثبتی است که درد اصلی صداوسیما را درمان می‌کند.

نامه مهم احمد توکلی به رییس صداوسیما

رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در این نامه، اعتماد مردم را تنها سرمایه هر رسانه و حکومتی عنوان کرد و افزود: صداقت از رفتار شما حس شده است و امیدی را برانگیخته که ان‌شاءالله به زودی کسانی که همه مجموعه صداوسیما را به خاطر برخی لاپوشانی‌ها، کم ‌و زیاد شدن‌های جانب‌دارانه برخی از خبرها، بهره‌مند ساختن دسته‌ای و بی‌بهره وانهادن دسته دیگری در تحلیل و نظر میلی می‌خواندند، به تدریج با صداوسیمای ملی روبرو خواهند بود که آن را می‌خواهند.

توکلی یادآور شد: شما هنگامی که یک حادثه تلخ مانند اختلال در توزیع جایگاه‌های سوخت بنزین پیدا شد، صادقانه، درست، به جا و به موقع در برابر چشمان مردم پرده از حادثه برداشتید و منفعل نماندید تا [شبکه‌های فارسی زبان بیگانه] راست و دروغ را به هم ببافند و آن وقت تازه صداوسیما به تکذیب و تخطئه بپردازد.

وی در بخش دیگری از این نامه، یادآور شد: همه این رویکردها و کارکردها در جهت شفاف‌سازی و تاباندن نور بر زوایای پنهان نگاه داشته شده اصحاب سیاست و مقامات کشور است که ان شاء الله برکات آن در تقویت و تجدید اعتماد بین مردم و حاکمیت آشکار خواهد شد و تاثیر شگرف در کاهش فساد مقام‌های سیاسی و اداری دارد.

رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت یادآوری کرد که اگر کار به دست مدیر عالم، کارآزموده و دغدغه‌مند مردم سپرده شود، همان کسانی که بیشتر تولیدشان خبر و سریال و میزگرد و مناظره کم‌کشش بود، حالا کالای سیاسی و فرهنگی نو تولید می‌کنند، تولیداتی جذاب و مؤثر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج