جاباما
۱۱۶۸۴۴۸
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

خبر خوب برا رانندگان تاکسی

رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهری کشور، کارت اعتباری حمایتی ایساکو برای دریافت خدمات و قطعات خودرو دریافت می‌کنند.

خرگزاری ایرنا: به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که روز چهارشنبه بین اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، بانک قرض الحسنه رسالت و شرکت ایساکو صورت گرفت، رانندگان تاکسی شهری با ارائه کارت اعتباری حمایتی ایساکو می‌توانند از امکانات دریافت خدمات و خرید قطعات خودرو بهرمند شوند.

مدیر توسعه و فروش و صادرات ایساکو در آیین رونمایی از کارت اعتباری حمایتی ایساکو برای رانندگان تاکسی گفت: شرکت ایساکو در سراسر کشور دارای ۱۸۰۰ فروشگاه و نمایندگی است و در این فروشگاه ها و نمایندگی آمادگی کامل برای ارائه خدمت و فروش قطعات به دارندگان کارت ایساکو فراهم شده است.

مهدی برازجانی نژاد افزود: در این فروشگاه ها و نمایندگی ها، فروش قطعات خودرو با بسته بندی های معتبر ارائه می شود.

وی ادامه داد: همچنین شرکت ایساکو دارای ۱۱ دفتر منطقه‌ای است که می‌تواند در آن خدمات به رانندگان تاکسی با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت ارائه کند.

برازجانی نژاد افزود: قیمت ارائه خدمات و همین طور قطعات خودرو به قیمت مصوب است که در سراسر کشور توسط شرکت ایساکو ارائه می‌شود و کارت اعتباری ایساکو در همه فروشگاه ها و نمایندگی های سراسر کشور امکان تراکنش را دارد.

خبر خوب برا رانندگان تاکسی

مدیر توسعه و فروش و صادرات ایساکو گفت: کارت اعتباری ایساکو برای تاکسی ها با بازپرداخت ۶ ماهه با سه ماه تنفس در نظر گرفته شده و ارائه خدمات و فروش قطعات به واسطه این کارت بدون بهره و کارمزد خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر ارائه خدمات توسط کارت اعتباری ایساکو در فروشگاه های مرکزی در تهران، با در نظر گرفتن سبد ویژه بدون نیاز به گرفتن نوبت، رانندگان تاکسی می توانند خدمات ایساکو را دریافت کنند.

برازجانی نژاد گفت: ارائه خدمت و فروش قطعات خودرو هیچ گونه تفاوتی از نظر قیمت با خرید نقدی برای دارندگان کارت اعتباری ایساکو ندارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قطعات ارائه شده در کارت اعتباری ایساکو از نظر کیفیت هم هیچ فرقی با خرید نقدی ندارند و همین طور در پرداخت اجرت برای دریافت خدمات نیز تفاوتی و با پرداخت نقدی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج