جاباما
۱۱۶۸۵۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

وزیر پیشنهادی آموزش‌ و پرورش به حرف آمد

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در واکنش به نسبت فامیلی خود با شهردار تهران گفت: تعدد گزینه‌ها و صرف وقت طولانی برای بررسی شرایط هر یک از آن‌ها از سوی رئیس جمهور محترم، نشان از آن دارد که ملاک و سنجه‌هایی غیر از روابط خویشاوندی در معرفی بنده به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مدنظر بوده است

خبرگزاری ایلنا: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در واکنش به نسبت فامیلی خود با شهردار تهران گفت: تعدد گزینه‌ها و صرف وقت طولانی برای بررسی شرایط هر یک از آن‌ها از سوی رئیس جمهور محترم، نشان از آن دارد که ملاک و سنجه‌هایی غیر از روابط خویشاوندی در معرفی‌ بنده به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مدنظر بوده است.

مسعود فیاضی" گزینه پیشنهادی برای کرسی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که ورود و معرفی شما با حواشی مطرح بود که دقیقا همین حواشی برای آقای باغگلی وزیر پیشنهادی قبلی نیز مطرح شد. با توجه به انتقاد و گلایه‌هایی که جامعه از انتصابات فامیلی دارد. نگاه شما نسبت به این مساله چیست؟ گفت: اگر مبنای انتخاب، قرابت و نسبت فامیلی بود، گفته شما موضوعیت داشت. اما تعدد گزینه‌ها و صرف وقت طولانی برای بررسی شرایط هر یک از آن‌ها از سوی رئیس‌جمهور محترم، نشان از آن دارد که ملاک و سنجه‌هایی غیر از روابط خویشاوندی مدنظر بوده است.

وی در واکنش به اینکه جامعه از انتصابات فامیلی به ستوه آمده است، اخیرا یک جامعه‌شناس عنوان کرده این وضعیت موجب حس تحقیر در جوانان شده و جامعه را به نا امیدی کشانده است. واکنش شما به این مسئله چیست؟ گفت:‌ جوانان برومند این کشور همواره سربلند بوده و خواهند بود. آن‌ها سوابق را می‌بینند، تحلیل می‌کنند و بدون تاثیرپذیری از القائات مغرضانه نتیجه‌گیری می‌کنند و ان‌شاالله در آینده همچون منتقدانی دلسوز ناظر بر عملکردها خواهند بود.

گزینه پیشنهادی برای کرسی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که رییس‌جمهور موضوع شایسته سالاری را مدنظر داشته‌اند، شما برای ورود به وزارت آموزش و پرورش چقدر خود را شایسته می‌دانید؟ گفت: اینکه بنده خودم را شایسته ورود به آموزش و پرورش می‌دانم یا نه باید عرض کنم که هیچگاه خود را از آموزش و پرورش جدا ندانسته‌ام، ولی شایستگی به عنوان وزیر آموزش و پرورش را به انتخاب ریاست محترم جمهوری و تایید نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی واگذار می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج