جاباما
۱۱۶۹۲۶۹
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

درخواست قصاص چشم در پرونده دعوای همسایه‌ها

۱۳ زن و مرد که در یک درگیری خیابانی منجر به کوری چشم شرکت داشتند، برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران معرفی شدند.

شرق: ۱۳ زن و مرد که در یک درگیری خیابانی منجر به کوری چشم شرکت داشتند، برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ما، متهمان اعضای دو خانواده هستند که به‌خاطر پاشیده‌شدن آب روی یک زن با هم درگیر شدند و در این میان یکی از آنها به ضرب کارد میوه‌خوری کور شد. مهرماه سال ۹۹ وقوع درگیری دسته‌جمعی در جنوب تهران به پلیس تهران اعلام شد. در آن درگیری که ۱۳ زن و مرد شرکت داشتند، چند نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. در آن میان یکی از آنها به نام کامران که از ناحیه چشم آسیب دیده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما چشم چپش به‌خاطر اصابت چاقو تخلیه شد.

با نابینا‌شدن این مرد، وی شکایتی را مطرح کرد و به پلیس گفت پسر همسایه به نام جمال در هواخواهی از مادرش با او درگیر شده و وی را کور کرده است‌. با اظهارات این مرد، جمال ۲۸‌ساله بازداشت شد. او گفت: ساعت شش صبح بود که از مقابل خانه‌مان سروصدا شنیدم. شب قبل ما در خانه میهمان داشتیم. من صبح برای اینکه میهمانان با سروصدا از خواب بیدار نشوند، مقابل در رفتم و مادرم را دیدم که با زن همسایه درگیر بود. زن همسایه به‌محض رو‌به‌روشدن با من به سمت مادرم حمله‌ور شد و شوهرش کامران می‌خواستند مادرم را کتک بزنند که من فریاد کشیدم.

متهم ادامه داد: همان‌موقع همه میهمانان که صدای مرا شنیده بودند، مقابل در آمدند تا از من دفاع کنند. درگیری بالا گرفته بود که کامران با چوب به سرم کوبید. خون روی صورتم جاری شده بود و جایی را نمی‌دیدم. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم، داخل خانه رفتم و یک کارد میوه‌خوری برداشتم. در آن درگیری چاقو ناخواسته به چشم کامران برخورد کرد، اما من قصد نابیناکردن او را نداشتم.

کامران نیز در بازجویی‌ها گفت: صبح همسرم برای خرید از خانه بیرون رفته بود. او درحالی‌که عصبانی بود به خانه برگشت و گفت زن همسایه بدون توجه به او، آب را به داخل خیابان پاشیده و او را خیس کرده است. همسرم از این ماجرا ناراحت بود. سعی کردم او را آرام کنم. همسرم می‌گفت با زن همسایه درگیر شده است. شاکی ادامه داد: من و همسرم مشغول صحبت‌کردن در‌این‌باره بودیم که یکباره زن همسایه و پسرش جمال مقابل در آمدند و دعوا به راه انداختند.

جمال می‌گفت همسرم به مادر او توهین کرده است. ما در حال صحبت بودیم که میهمانان آنها به سمت ما حمله‌ور شدند و من و همسرم را کتک زدند. من قصد آرام‌کردن همسرم را داشتم، اما جمال با چاقو به چشمم ضربه زد. من از او شاکی هستم. به‌دنبال اظهارات این مرد، ۱۲ شرکت‌کننده در این دعوا که بعضی از آنها نیز زخمی شده بودند، تحت بازجویی قرار گرفتند و روشن شد در آن درگیری کامران و همسرش از طرفی و جمال، مادر، پدر، برادران و میهمانانش از طرف دیگر شرکت داشتند

. پرونده ۱۳ زن و مرد شرکت‌کننده در این درگیری به اتهام نقص عضو منجر به نابینایی و شرکت در درگیری منجر به نقص عضو به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به‌زودی به آن رسیدگی شود. این در حالی است که شاکی پرونده درخواست قصاص چشم جمال را مطرح کرده است. جمال نیز علیه شاکی پرونده و همسرش شکایتی مطرح کرده و برای آنها مجازات خواسته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hadi mirza

      بله اختلاف قیمت خونه های پایین شهر با بالاشهر همین چیزاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج