جاباما
۱۱۶۹۳۹۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

هنوز به برخی روستا‌ها با تانکر آب می‌برید؟

استاندار: آبرسانی به ۳۶۰ روستای استان یزد با تانکر انجام می‌شود، اما اولین و آخرین خواسته ما در سفر ریاست جمهوری اجرای پروژه خط دوم انتقال آب است.

خبرگزاری تسنیم: استاندار یزد با بیان اینکه اولین و آخرین خواسته ما در سفر ریاست جمهوری اجرای پروژه خط دوم انتقال آب است گفت: عزم مسئولان استان یزد برای تأمین آب شرب مردم جدی است.

مهران فاطمی در حاشیه بازدید میدانی از محله مریم آباد یزد در جمع خبرنگاران در ارتباط با گلایه‌های مردم از کیفیت آب در استان و معضل بی‌آبی اظهار داشت: در بحث آب واقعیت این است که ما سال خشکی را پشت سر گذاشتیم و بارش‌های کشور و استان به شدت کم بود.

هنوز به برخی روستا‌ها با تانکر آب می‌برید؟

استاندار یزد در پاسخ به این که با توجه به شرایط کم آبی در استان یزد چه فعالیت‌هایی در راستای آبرسانی به روستاهای استان یزد انجام می‌شود اظهار داشت: متأسفانه معضلات و مشکلات بی‌آبی و خشکسالی در جای جای استان بیداد می‌کند و در حال حاضر به 360 روستا در استان یزد با تانکر آبرسانی می‌کنیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی می‌کنیم تا مردم در حوزه آب شرب و بهداشت دچار مشکل نشوند ولی حقیقتا باید با سختی استان تشنه یزد را در این حوزه مدیریت کنیم و امیدواریم امسال نزولات جوی با نظر لطف و رحمت الهی در استان شرایط خوبی داشته باشد

فاطمی ادامه داد: بحث مدیریت در مصرف آب و اجرای پروژه‌های آبی نیز به جد دنبال می‌شود تا آب پایدار را برای مردم تامین کنیم.

وی در پاسخ به اینکه انتقال آب به استان یزد سال‌ها است که به طول انجامید و آیا قرار است این موضوع به نتیجه برسد گفت: عزم ما در این خصوص جدی است تا هر دو پروژه انتقال آب از دریای عمان و خط دوم را که مصوب سفر رهبری است در دولت سیزدهم با همکاری بخش‌های خصوصی و دولتی به سرانجام برسانیم و به عنوان هدیه بزرگ تقدیم مردم کنیم.

فاطمی در خصوص جزئیات خط دوم انتقال آب تصریح کرد: این برنانه در ردیف اقدامات قرار گرفته و در بودجه رفته است همچنین جلسات متعددی گذاشته شده است تا در سفر پیش روی رئیس جمهور به استان یزد به عنوان اولین و آخرین خواسته که اجرای پروژه خط دوم انتقال آب است اجرا شود.

وی گفت: این پروژه آب را از سد خرسان به استان یزد و کرمان می‌رساند و توافقاتی که شده است مدل مالی و تأمین منابع آن انجام شده و باید دولت در آن ورود جدی کند تا با همت نمایندگان و مسئولان استان، مسئولان وزارت نیرو این پروژه را به سرانجام برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستان

      جای شکرش باقیست که با تانکر اب میبرند،
      بعد از زلزله شهرستان اندیکا درشمال خوزستان
      بنده وجمعی از دوستان درگروهای جهادی وارد منطقه روستای عشایری انمنطقه شدیم، باتوجه به داشتنه جاده
      ولی هنوز مردم نجیب انجا باالاغ با فاصله زیاد اب حمل میکنند.صدها خانوار،متاسفانه

    • حسن ابادانی

      من خودم راننده تانکرم هرسال این اوضارو تو خوزستان داریم در حالا حاضرام داریم به روستاهای ابادان اب میبریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج