۱۱۶۹۷۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«گشت ارشاد ۳» پرفروش می‌شود؟

سری اول و دوم فیلم «گشت ارشاد» که در ابتدا و میانه دهه ۹۰ اکران شدند، هر کدام جزء فیلم‌های پرفروش زمان خود بودند و حالا باید دید آیا سومین سری این فیلم که کلمه «ارشاد» هم از آن حذف شده در دوران کرونا می‌تواند مخاطب جذب کند؟

خبرگزاری ایسنا: سری اول و دوم فیلم‌ «گشت ارشاد» که در ابتدا و میانه دهه ۹۰ اکران شدند، هر کدام جزء فیلم‌های پرفروش زمان خود بودند و حالا باید دید آیا سومین سری این فیلم که کلمه «ارشاد» هم از آن حذف شده در دوران کرونا می‌تواند مخاطب جذب کند؟
«گشت ارشاد ۳» پرفروش می‌شود؟
فیلم سینمایی «گشت ۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی که قرار بود پنجم آبان‌ماه همزمان با فیلم «قهرمان» اکران شود، در شروع دوران کاری مدیریت جدید سینما با حاشیه‌هایی روبرو شد که با وجود داشتن پروانه نمایش در زمان مقرر روی پرده نرفت ولی سرانجام از سوی شورای صنفی نمایش اعلام شد که از ۲۶ آبان در سینماهای کشور اکران خواهد شد و بر همین اساس پوستر آن نیز با طراحی عرفان بهکار رونمایی شده است.
فیلم سینمایی «گشت ارشاد» که در سال ۹۱ ساخته شد، بیش از یک میلیارد تومان و «گشت ارشاد ۲» در سال ۹۵ نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان فروختند.
«گشت ارشاد ۳» با بازیگران جدید پرفروش‌ می‌شود؟
در ماه‌های گذشته که گیشه سینماها به دلیل کرونا از رونق افتاده بود، فیلم کمدی «دینامیت» و بعد از آن «قهرمان» مخاطب نسبتا خوبی را به سینماها کشاندند و فیلم «دینامیت» در روزهای گذشته به فروش حدود ۲۲ میلیارد تومان و «قهرمان» به ۶ میلیارد تومان رسیده است.
دست‌اندرکاران فیلم «گشت ۳» پیش‌بینی می‌کنند که این فیلم در همین دوران محدودیت‌های کرونایی مخاطب قابل توجهی را جذب کند.
ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد، با معرفی علیرضا خواجه نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران «گشت ارشاد ۳» را تشکیل می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج