اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۹۹۹۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

وضعیت جاده‌ها امروز و فردا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی برای امروز و فردا از بارش برف در محور‌های مناطق کوهستانی و بارش باران در سطح جاده‌های کشور خبر داد و از رانندگان برون شهری خواست قبل از اقدام به سفر خودرو‌های خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

خبرگزاری ایرنا: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی برای امروز و فردا از بارش برف در محورهای مناطق کوهستانی و بارش باران در سطح جاده های کشور خبر داد و از رانندگان برون شهری خواست قبل از اقدام به سفر خودروهای خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

سرهنگ احمد شیرانی افزود: با توجه به اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی و از طرفی سطح نارنجی برای استانهای همدان، خراسان شمالی، اردبیل، کرمانشاه، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان،سمنان، تهران، البرز، قزوین، اصفهان، لرستان، چهارمحال بختیاری، قم، مرکزی و کهکیلویه و بویراحمد، از رانندگان برون شهری خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه سرعت غیر مجاز خودداری کنند.

وی با اعلام پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف و باران و کاهش شدید دما در جاده های این استانهای یادشده، تصریح کرد: بر این اساس هموطنانی که قصد سفر در جاده های این استانها را دارند می بایست آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط برفی و بارندگی را داشته باشند.

شیرانی با تاکید براینکه برودت هوا باعث یخ زدگی و افزایش لغزندگی در جاده های کوهستانی خواهد شد، گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو قبل از سفر از الزامات رانندگی در این شرایط است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور بر رعایت احتیاط در رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه و مراعات فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی در این شرایط تاکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج