۱۱۷۰۱۸۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خسارت ۶۰۰میلیارد تومانی سیل در مازندران

گروه استان‌ها ت معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: سیل پنج شنبه و جمعه هفته گذشته ۵۹۴ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف مازندران خسارت وارد کرد.

خبرگزاری تسنیم: معاون‌ عمرانی استاندار مازندران گفت: سیل پنج شنبه و جمعه هفته گذشته ۵۹۴ میلیارد تومان به بخشهای مختلف مازندران خسارت وارد کرد.
مهدی رازجویان با بیان اینکه سیل پنج شنبه و جمعه هفته گذشته ۵۹۴ میلیارد تومان به بخشهای مختلف مازندران خسارت وارد کرد، اظهار داشت: این خسارت‌ها‌ عمدتا در بخش زیربنایی، مسکونی و کشاورزی بود که توسط جهادکشاورزی، بنیادمسکن انقلاب اسلامی، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری و فرمانداری‌ها ارزیابی شد.
وی بیشترین خسارت وارد شده را به تاسیسات زیربنایی به ویژه راه‌‌ها با ۴۸۱ میلیارد تومان خسارت اعلام و تصریح کرد: در بخش کشاورزی ۹۳ میلیارد تومان و در بخش مسکونی نیز حدود ۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد شد که عمدتا آبگرفتگی منازل و تخریب دیوارها بود.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در شهرستانها نیز تنکابن با ۳۲۲ میلیارد تومان بیشتر از دیگر شهرستانهای غرب مازندران خسارت دید، افزود: به شهرستان عباس آباد نیز ۱۷۲ میلیارد تومان خسارت وارد شد و به رامسر ۳۸، نوشهر ۳۷ و چالوس ۲۵ میلیارد تومان خسارت زده شد.
رازجویان از بارش ۴۲۵ میلیمتر باران در ظرف مدت ۳۰ ساعت در غرب مازندران خبر داد که بی‌سابقه بود، گفت: این میزان بارندگی کم سابقه بود و تقریبا بارندگی یک سال کل مازندران است که در غرب مازندران بارید.
وی با بیان اینکه همه جاده‌های اصلی و فرعی مازندران بازگشایی شده است، یادآورشد: در سیل اخیر به آزادراه تهران _ شمال، جاده مرزن‌آباد به چالوس خسارت وارد و جاده مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج