۱۱۷۰۷۰۲
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

شهادت یک مامور پلیس در لنجانِ اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو شرور سابقه‌دار و خطرناک در عملیات مقتدرانه مأموران پلیس شهرستان لنجان طی شب گذشته خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو شرور سابقه‌دار و خطرناک در عملیات مقتدرانه مأموران پلیس شهرستان لنجان طی شب گذشته خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر درگیری اراذل اوباش در یکی از محله‌های شهرستان لنجان تیمی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان به منظور رسیدگی به موضوع در محل حضور می‌یابند.

شهادت یک مامور پلیس در لنجانِ اصفهان

وی افزود: مأموران در محل با دو نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش مواجه و با رعایت تمام جوانب برای دستگیری آنها اقدام می‌کنند اما متهمان که مسلح به سلاح گرم بودند با مأموران درگیر می‌شوند که در نهایت با عملیات مقتدرانه مأموران هر دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متأسفانه در این درگیری یکی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان استوار یکم "احسان نصیری" به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت که صبح امروز علیرغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، شرارت و نزاع و درگیری هستند، گفت: یکی از متهمان مجروح و تحت مداوا قرار گرفته و فرد دیگر نیز پس از تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شد.

سردار میرحیدری با تسلیت شهادت این مأمور وظیفه‌شناس و سختکوش ناجا به خانواده این شهید، همکاران وی و مردم شهید پرور شهرستان لنجان و استان اصفهان گفت: زمان و مکان مراسم تشییع و تدفین این شهید گرانقدر متعاقباً اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج